ФІНАНСОВІ НОВИНИ УКРАЇНИ

postheadericon Бізнес-план підприємства для виробництва жалюзі

жалюзіУстаткування для виробництва жалюзі

У продажі є ручні, напівавтоматичні і автоматичні верстати для виготовлення жалюзі. Основним обладнанням для виробництва стане ручний верстат Magnum M600 для горизонтальних жалюзі вартістю 600 тис. грн.

Він призначений для пробивання отворів, профілювання, нарізки ламелей. Базова ширина пластин становить 25 мм, але можна встановити інші штампи для ламелей шириною 16, 35, 50 мм.

Габарити верстата (в метрах) – 3,9х0,5х0,73, вага – 140 кг, Польща. Техніка проста і надійна. Не потребує електрики, хоча в будь-який момент можна замінити спосіб подачі матеріалу з ручною на електричний. Це дозволить збільшити обсяги випуску.

Також будуть потрібні:

  • прес-штамп, нарізаючий карниз, який робить отвір для шнурка;
  • прес-зажим першої смуги, який буде пробивати ламель;
  • ножиці, викрутки, швейна машинка.

Персонал

Для роботи в цеху будуть потрібні 2 робочих-монтажників. Вони будуть займатися випуском жалюзі, їх складанням з комплектуючих. Потрібні ще 2 співробітники – замірник і установник – які будуть знімати мірки на об’єкті і монтувати продані жалюзі. Краще наймати працівників з досвідом.

Для пошуку клієнтів і створення великої збутової мережі будуть потрібні послуги менеджера з продажу. Він буде займатися переговорами і укладенням домовленостей з оптовими покупцями.

Якщо ви працюєте в формі юридичної особи, потрібно найняти бухгалтера – на постійне місце або з аутсорсингу.

Потрібен водій-логіст, який буде займатися доставкою товару до збутових точок.

Сировина

При високій конкуренції завоювати споживчі симпатії може тільки товар високої якості. Тому купуйте якісні та зносостійкі комплектуючі.

На ринку багато посередників і продавців матеріалів, які продають сировину під виробництво жалюзі (наприклад, https://xn—-7sbhnggctfrlb3bo6mua.xn--j1amh/zhalyuzi-kharkov). При виборі постачальника упевніться в тому, що не переплачуєте – перегляньте ціни у інших продавців. Потрібно вивчити терміни поставки, наявні сертифікати якості, умови за витратами на доставку.

Деякі компанії надають консультації по технології складання і навіть навчають співробітників.

Маркетинг і збут

Велика частина покупців – комерційні організації (80%). У побуті жалюзі використовуються рідше (частка замовлень від приватних клієнтів – 20%).

Зараз ці світлозахисні пристрої використовуються повсюдно. Наприклад, в:

  • офісах компаній і на торгових підприємствах;
  • держінстанціях;
  • бізнес-центрах;
  • медичних центрах;
  • готелях;
  • перукарнях і салонах краси;
  • адміністративних будівлях.

Продавати товар можна через будівельні, меблеві магазини, свою торгову точку. Співпрацюйте з будівельними компаніями, укладайте договори на поставку великих партій жалюзі для нових об’єктів нерухомості.

Використовуйте рекламу в друкованих виданнях, зовнішню рекламу, власний сайт і просування в соціальних мережах. Корисно організувати розсилання рекламних листівок по адресам забудовників.

Бізнес по виробництву жалюзі здатний приносити стабільний великий дохід. Тільки горизонтальні жалюзі можуть давати кілька сотень тисяч гривень прибутку на місяць. А при розширенні асортименту справа буде приносити набагато більше грошей. Найважливіше – організувати збут. Потрібно враховувати і сезонність – в теплу пору року товар замовляють набагато частіше.

Початківцям підприємцям рекомендуємо звернути увагу на цей вид діяльності. Описаний в статті бізнес план по виробництву жалюзі дозволить детальніше розібратися в темі і скласти конкретний план дій по організації справи.

Читайте також на cайті:



При використанні матеріалів сайту "Фінансові новини" обовязковим є гіперпосилання на MONEY-NEWS.TE.UA, відкрите для індексації пошуковими системами