ФІНАНСОВІ НОВИНИ УКРАЇНИ

postheadericon Ведення бухгалтерського обліку

бухгалтерські послугиБухгалтерський облік – це відображення фінансової ситуації організації. Саме тому його веденню присвячують так багато часу. Якщо допустити помилку, можна отримати штрафні санкції, а це негативно позначиться на бюджеті і репутації організації.

Етапи ведення бухгалтерського обліку організації

На першому етапі необхідно подивитися на ситуацію системно і вибрати облікову політику організації. Важливо зрозуміти, яка саме компанія стає на ведение бухгалтерского учета аутсорсинг в Киеве, яка у неї структура і чисельність найманих працівників, яке джерело доходу, і яка основна стаття витрат. Відповідно до первинного аналізу, фахівці визначають, яку систему оподаткування вибрати і як саме фіксувати ту чи іншу зовнішню і внутрішню документацію.

На другому етапі, необхідно почати працювати з документацією і звітністю по наміченій схемі. Це етап запуску роботи і тестування системи. Бухгалтер звертає увагу на всі деталі і намагається визначити, які слабкі місця є в даній бухгалтерії. Якщо вони знаходяться, він коригує бухгалтерську політику.

На третьому етапі роботи необхідно за встановленими правилами налагодити роботу бухгалтерії і вести бухгалтерський облік таким чином, щоб не виникало ризиків. Важливо, щоб бухгалтер час від часу переглядав свою політику щодо ведення бухобліку і вносив актуальні пропозиції, якщо такі будуть мати сенс і користь для організації.

Чи можна встановити правила ведення бухобліку і чи потрібно це робити

Для того щоб відповісти на це питання, необхідно визначити, про які правила і норми йдеться. Як відомо, ведення бухгалтерського обліку – комплекс процедур, який проводиться в певній послідовності і за певними законами. Коли ми говоримо про закони, мова йде конкретно про Законодавство України. Не знаючи регламенту, ви не зможете оформити звітність, розрахувати витрати, доходи, заробітну плату та відпускні, заповнити податкову декларацію, а також запропонувати облікову політику, яка буде зручною і ефективною для тієї чи іншої організації.

Правила ведення бухгалтерського обліку – це, перш за все регламент, який необхідно дотримуватися кожному бухгалтеру. Вони перераховані в Законодавстві України і обов’язкові до виконання.

Крім даних обов’язків, у кожного бухгалтера можуть бути присутніми персональні правила ведення бухгалтерського обліку, які, скоріше, нагадують зручну і ефективну систему для якісної роботи. Це можуть бути зручні програми, графік ведення звітностей, свої особисті регламенти, в загальному, така організація роботи, яка допоможе досягти бажаного результату.

Основні правила

  • Правило подвійного запису. Це правило, яке передбачає ведення бухгалтерського обліку всього майна, цінностей, фактів фінансово-господарське діяльності, зобов’язань, які дає організація співробітникам, інвесторам, кредиторам і компаньйонам, за допомогою так званого подвійного запису.
  • Вітчизняна валюта. Той бухоблік, про який ми говорили вище, повинен проводитися в українській валюті, а саме – в гривнях.
  • Українська мова. Вся облікова документація, яка зберігається і створюється в компанії, а це можуть бути реєстри, звіти, декларації, зобов’язання і договори, повинна бути українською мовою. Якщо первинний документ був оформлений на іншій мові, необхідно зробити професійний переклад (порядковий).
  • Особливості облікової політики. Облікова політика організації – система, яка включає всі етапи оформлення звітності. Вона розробляється з метою правильної і зручної організації бухобліку всіх фінансово-господарських операцій та здійснення контролю процесу складання звітності.

Чим загрожує недотримання правил ведення бухгалтерського обліку

Чи можна не дотримуватися встановлених правил? Звичайно ні, в зв’язку з тим, що правила ведення бухгалтерського обліку регламентовані Законодавством України, їх порушення не допускається.

Фахівці з оформлення документації знайомі з так званими «припущеннями», які також прописані в українських законах.

Якщо ж компанія робить відступи від встановлених правил і від припущень ведення бухобліку, у керівного апарату організації та бухгалтерії повинні бути вагомі аргументи.

При цьому дані аргументи повинні бути перераховані в пояснювальній записці до звітності.

Таким чином, передбачається, що бухгалтер знає про те, що відхилився від правил і знає, чому він так вчинив.

Читайте також на cайті:



Залишити коментар

При використанні матеріалів сайту "Фінансові новини" обовязковим є гіперпосилання на MONEY-NEWS.TE.UA, відкрите для індексації пошуковими системами