ФІНАНСОВІ НОВИНИ УКРАЇНИ

postheadericon Юридична адреса та значення її місцезнаходження для діяльності організації

Один з обов’язкових параметрів для держреєстрації компанії – юридична адреса для ведення діяльності. Для підприємства юридичну адресу важливо мати з декількох причин:

  • Спілкування з контролюючими органами та фондами, прийом листів.
  • Обов’язковий реквізит в статуті, договорах, первинних бухгалтерських документах, звітності.
  • Зв’язок і обмін документами з партнерами та іншими кореспондентами.

Процедура створення підприємства ускладнюється вибором місцезнаходження, адже фіскальна служба може відмовити, якщо сумнівається в достовірності юридичної адреси.

Процедура оренди юридичної адреси

Оренда юридичних адрес, яку можна замовити на сайті www.juradres.com.ua, відбувається шляхом укладення договору про найм без фактичного знаходження орендаря. Перед тим, як купити юридичну адресу для реєстрації ТОВ, звертайте увагу на відповідність його вимогам:

  • Можливість розміщення співробітників і представників органів на час проведення перевірки.
  • Надання довідки з БТІ та схеми поверхового планування будівлі.
  • Здійснення безготівкових розрахунків.
  • Пролонгація терміну дії договору за бажанням клієнта.
  • Послуги поштового обслуговування.

Оренда юридичної адреси зручна тим, що ви захищені від проблем з боку контролюючих органів. Ціна такого варіанту буде рази в два нижча, ніж оренда офісу з фактичним розміщенням. Зручно при зміні фактичного місця розташування – не потрібно вносити зміни в реєстраційні документи.

Поняття «чорного» списку юридичних адрес

Так називають адреси, на яких зареєстровано більше десяти підприємств. Податкова при перевірці юридичних адрес вимагає від власника підтвердження про укладення договору найму з підприємством. Воно перевіряється представниками фіскального органу двома способами:

  • При телефонній розмові.
  • При виїзді.

Для скорочення часу на перевірку подавайте такі документи:

  • Гарантійний лист, виданий власником офісу. Він пишеться на бланку орендодавця з номерами телефонів. Текст складається в довільній формі, але повинен містити інформацію про передачу майна на правах оренди.
  • Копія свідоцтва на власність від власника.
  • Акт прийому-передачі приміщення при оренді юридичних адрес.
  • Документ про здійснення оплати за користування.

Орендувати юридичну адресу не обов’язково поруч з фактичним місцем розташування, яке може багаторазово переміщатися (зручно при розширенні діяльності, освоєнні нових напрямків).

Оренда юридичної адреси оформляється швидше і має доступнішу ціну, ніж придбання нерухомого майна під офіс, відповідно, простіше купити адреси для реєстрації ТОВ. Відповідність законодавчим і нормативним вимогам дозволить бізнесу успішно розвиватися, тому поставтеся уважно до всіх нюансів, а краще – на етапі створення компанії зверніться до фахівців.

Читайте також на cайті:



Залишити коментар

При використанні матеріалів сайту "Фінансові новини" обовязковим є гіперпосилання на MONEY-NEWS.TE.UA, відкрите для індексації пошуковими системами