ФІНАНСОВІ НОВИНИ УКРАЇНИ

postheadericon Як вибрати рекламне агентство?

рекламне агентствоПрактично будь-який підприємець-початківець стикається з проблемою вибору рекламного агентства хоча б для того, щоб отримати особисту візитку або ж для проведення цілої рекламної кампанії. Вибрати підходящого партнера для довготривалої співпраці не так просто, як здається на перший погляд.

Для початку, потрібно знайти список агентств вашого міста, які надають послуги зовнішньої реклами та поліграфії. Це можна зробити за допомогою будь-якого міського довідника. Отже, відкриваємо потрібну нам рубрику … і бачимо довгий список претендентів на надання потрібної нам послуги. Можливо, вам підійде будь-який учасник з цього списку, але що можна сказати про агентство за зовнішніми ознаками?

Рекламні агентства і компанії, що мають власні виробництва і обладнання, найчастіше мають кошти на маркетинг, такі агентства відображаються вгорі списку і платять гроші за цю рекламу, чого дрібні агентства дозволити собі не можуть. Найчастіше дрібні компанії не мають виробничої бази і, як правило, розміщують отримане замовлення у своїх старших побратимів. Внаслідок появи нової ланки в ланцюзі «замовник-виконавець» ціна може суттєво збільшитися на розмір комісійних агентства і навіть більше. Також, розміщуючи замовлення в таких агентствах, буде набагато складніше довести свої права в разі неякісно наданої послуги або ремонту виробів, оскільки агентство просто не має можливості нести відповідальність за всю вивіску і в свою чергу буде виставляти претензію безпосередньому виконавцю. У будь-якому випадку простіше взаємодіяти і шукати Рекламное Агентство, яке працює напряму, без посередників.

Безумовно, перш ніж починати співпрацю з агентством, потрібно ознайомитися з портфоліо і роботами компанії. Також багато про що може сказати наявність і якість сайту компанії. Відвідавши сторінки сайту, можна зробити однозначний висновок про досвід і реальні масштаби агентства.

Також, звертаючись до дуже маленьких агентств, дуже високий ризик втратити свої гроші, оскільки такі компанії часто балансують на межі закриття і не мають якогось майна і обладнання. Не рідкісні випадки, коли клієнт вносить передоплату, але так і не отримує своє замовлення, в зв’язку з закриттям агентства. Найчастіше в групу ризику входять компанії, що складаються з 1-5 чоловік і мають дуже нестабільне становище на ринку. Це не означає, що слід звертатися тільки у великі агентства. Серед дрібних агентств є багато професіоналів і сумлінних людей. Але все ж більші і відомі агентства мають більш високу надійність і досвід. Тому якість обслуговування в таких компаніях буде суттєво вищою.

Так як же відрізнити «хороше» агентство від «поганого»? Перш за все потрібно визначити, які завдання ви хочете вирішувати за допомогою цього агентства. Низькобюджетні проекти ви можете довірити навіть маленьким компаніям, майже нічим не ризикуючи. Але коли мова йде про більші проекти, партнера слід вибирати більш ретельно. Найкраще відвідати кілька агентств, поговорити з фахівцями, які безпосередньо будуть займатися вашим проектом. Навіть недосвідчена людина в процесі порівняння може зрозуміти, з ким вона має справу. Також не слід зациклюватися на вартості виробів, оскільки навіть в дорогих агентствах фахівці здатні знайти варіант виконання вашого замовлення, що входить в наявний бюджет. Не варто соромитися невеликого обсягу замовлень, приходячи в такі компанії. Як правило, у них є алгоритм роботи з клієнтами і швидше за все вам приділять стільки ж уваги, як якщо б ви розміщували великий проект. Попросіть кілька агентств скласти для вас розрахунок і уважно вивчіть складові виробів. Дешевше – не означає краще. Але якщо ви все таки хочете заощадити, в середніх і великих агентствах завжди знайдеться альтернативний варіант виконання вашого проекту, але якість виробів, а також гарантійне обслуговування в таких компаніях ви отримаєте в повному обсязі. Обов’язково попросіть у виконавця гарантію на виконану роботу і відобразіть це в договорі. Також не полінуйтеся підписати інші документи, що описують вироби, які ви замовляєте (дизайн-проект, рахунки, кошториси тощо).

Читайте також на cайті:



Залишити коментар

При використанні матеріалів сайту "Фінансові новини" обовязковим є гіперпосилання на MONEY-NEWS.TE.UA, відкрите для індексації пошуковими системами