ФІНАНСОВІ НОВИНИ УКРАЇНИ

postheadericon Бізнес на прокаті гіроскутерів

гіроскутерНі для кого ні секрет, що для стартапа найкраще вибрати, те що лише недавно стало трендом. По-перше, однозначно буде попит. По-друге, конкуренція ще не така висока. Такою нішею зараз є прокат гіроскутерів. З огляду на, що роздрібна вартість гіроскутера, який можна купити на этом сайте, становить в районі 7000 – 10000 гривень, а за годину прокату можна отримати 200 гривень, то вартість устаткування відіб’ється всього через тиждень. У тому випадку, якщо не працювати самому, а найняти співробітника це станеться трохи пізніше. Зате можна заощадити час.

Зазвичай для такого бізнесу використовують дві моделі: короткі поїздки в торгових центрах або оренда на довший період. У першій моделі власнику бізнесу або його співробітнику доведеться попрацювати: потрібно буде інструктувати перед поїздкою клієнта, дивитися за збереженням гіроскутера, а також надавати допомогу в разі травм. Плюси цього способу очевидні: великий людський потік, відсутність маркетингових витрат і досить комфортні умови для роботи. Мінус по суті один – потрібно домовитися з адміністрацією торгового центру. Хоча можна уникнути і цього. Наприклад, якщо є в наявності автомобіль можна пересуватися по місту в пошуках скупчення людей. Це можуть б парки, атракціони, масові гуляння і будь-які інші місця, де є багато людей з вільним часом. Велика прохідність і мила дівчина, яка пропонує прокотиться – найвірніша і прибуткова стратегія.

Другий спосіб передбачає, що гіроскутер віддається під відповідальність клієнта. З одного боку, це економить час і сили, а й велика ймовірність, що можна наштовхнутися на нечесного клієнта і втратити гіроскутер. Звичайно, від цього можна убезпечитися, беручи або заставу, яка відповідає вартості транспорту, або документи людини.

Також актуальним є питання яким чином залучати клієнтів. Тут безліч варіантів. Найдієвішим способом, безумовно, є сайт і запустити контекстну рекламу. Можна також обійтися і економнішими способами: розміщенням оголошень на безкоштовних дошках, розклеювання паперових оголошень, агітація серед знайомих. Також можуть спрацювати партнерські програми з власниками інших бізнесів. Так наприклад, можна домовитися з власниками хостелів, ділячись прибутком за наведених клієнтів з числа мешканців. Гостей міста це може зацікавити, адже на такому транспорті дуже зручно оглядати визначні пам’ятки. Головне зрозуміти, хто потенційний клієнт і де він може побачити рекламу.

Ось власне і все. Якщо підводити підсумок, то можна сказати, що у цього бізнесу є майбутнє. Хоча це і не Клондайк, де моментально можна стати мільйонером, але з цього цілком можна почати шлях в бізнесі. Якщо підприємець зможе надавати цю нову і цікаву послугу на належному рівні, то без клієнтів він не залишиться.

Читайте також на cайті:



Залишити коментар

При використанні матеріалів сайту "Фінансові новини" обовязковим є гіперпосилання на MONEY-NEWS.TE.UA, відкрите для індексації пошуковими системами