Витрати, доходи та окупність приватного весільного агентства розглянемо на прикладі реального бізнес плану подібного підприємства. Відкриваємо агентство повного циклу послуг, яке організовує і пошиття сукні нареченої, і проведення парубочого або дівич-вечора, і підшукує варіанти весільної подорожі, і підбирає акссесуары для свадьбы.
Прямих конкурентів у місті немає, непрямих – безліч. Це компанії, які організовують торжества, в тому числі весілля, а також салони одягу і аксесуарів для наречених. Це буде бізнес ідея на дому, офісу у компанії не буде. Організатори будуть виїжджати до клієнтів додому або зустрічатися в кафе.
Виробничий план
Необхідність в пошуку потрібного приміщення відпадає, а ось про підбір персоналу подумати варто. Головний спеціаліст – менеджер, який зв’яже воєдино всі ланцюжки весілля – контакти кравчині і флориста, церемонію в РАГСі, торжество в ресторані, авіакомпанію з квитками в подорож.
Не менш важливий і сценарист. Обов’язкова якісна і широкомасштабна рекламна кампанія – візитки, реклама в ЗМІ, портфоліо.
Фінансовий план
Стартові вкладення в приватний бізнес складуть 2,5 тисячі доларів. Все інше буде купуватися і плануватися за гроші клієнтів. Як власний дохід можна встановити як фіксовану плату за кожну послугу в організації весілля, так і комісійний відсоток від заплаченої клієнтом загальної суми.
Є в роботі весільного агентства і ризик, якщо хтось із підрядників виконає свою частину роботи неякісно. Стандартний договір співпраці передбачає виплату клієнту 20% від вартості послуги, якщо йому її надали неякісно. При відсутності її надання вартість послуги повертається замовнику в повному обсязі. Для клієнта відповідальність також прописана – відмовляється від послуги за один день до весілля – гроші за неї йому не повертаються.
Окупність приватного весільного агентства – приблизно один рік.