ФІНАНСОВІ НОВИНИ УКРАЇНИ

postheadericon Бізнес на виробництві ламінату: як відкрити, досягти успіху, і отримувати прибуток в цьому напрямку?

ламінатНайсучаснішим і досить зручним матеріалом у сегменті покриття для підлоги є ламінат, який представлений у вигляді невеликих листів, які мають по краях периметра шипи і пази для з’єднання один з одним. Зважаючи на зручність при монтажу, відмінні технічні характеристики і середню цінову категорію він стає найбільш популярним покриттям для підлоги.

Сучасний ринок ламінованих покриттів представлений як вітчизняними, так і зарубіжними виробниками. Конкуренція між ними досить висока, але, незважаючи на це, ще є можливість зайняти вільні сегменти ринку шляхом пошуку якихось цікавих і несподіваних дизайнерських рішень або своєю політикою ціноутворення.

Рентабельність і фінансові аспекти при виробництві ламінату

За попередніми оцінками рентабельність такого роду діяльності досить висока і досягає близько 30-35%. Невеликий завод здатний щорічно випускати до 15 мільйонів квадратних метрів ламінату.

При цьому витрати на найпростішу виробничу лінію будуть близько 6 мільйонів гривень. Тепер до цієї суми потрібно додати ще витрати на оренду цехів і сплату комунальних платежів, оформлення дозволів і сертифікації, заробітну плату персоналу, вартість сировини. До отриманої суми не забудьте додати ще 30% – це будуть кошти на непередбачені витрати. Сума виходить досить значна, але не це основна складність.

Труднощі, з якими стикаються всі хто бажає відкрити виробництво ламінату

Головними труднощами, з якими стикаються підприємці, які зважилися на відкриття такого серйозного бізнесу – відсутність якісної сировини, яке доводиться закуповувати за кордоном. Можна, звичайно, знайти і вітчизняних постачальників, але їх сировина буде підходити тільки для ламінату економ-класу. Знайти цих постачальників – теж проблема: не так вже їх і багато.

Наступна проблема в організації бізнесу по виробництву ламінованого покриття для підлоги – відсутність в українському законодавстві норм і стандартів для виробництва подібного роду матеріалів. Тим часом, це питання дуже гостре, адже технологія виробництва передбачає використання формальдегідів, які знаходяться в складі ДСП плит. З цієї причини бізнесменам доводиться орієнтуватися на існуючі стандарти, розроблені в інших державах.

Документи, необхідні для відкриття виробництва ламінату

Для того, щоб бізнес почав повноцінно функціонувати, потрібно заздалегідь подбати про пакет дозвільних документів, вартість яких може доходити до декількох тисяч доларів. Крім того, на отримання всіх дозволів і погоджень можуть піти десятки місяців. Ось список організацій, в які вам доведеться звертатися за отриманням дозволів:

  • мерія, її комісія щодо землевідведення, її будуправління;
  • пожежна служба, санепідемнагляд;
  • комунальні служби (тепловики, газовики, водопостачальники, електрики, зв’язківці).

Після приймання цеху в експлуатацію, можливо, знадобиться ще й дозвіл з служб з охорони праці та екологічного відомства.

Щоб не витрачати багато грошей і часу на паперову тяганину, можна відразу знайти місце під цех в уже готовому деревообробному цеху і розмістити в ньому виробництво.

Приміщення, обладнання, сировина для виробництва ламінованих підлогових покриттів

Слід знати, що для запуску повноцінно функціонуючого заводу, вам знадобиться чимала площа – близько 2 – 2,5 тисячі квадратних метрів. Причому, це приміщення має бути сухим, добре провітрюваним і опалювальним, тому що ламінат – матеріал примхливий, який нелюбить вологу. Це потрібно обов’язково враховувати, щоб мінімізувати кількість вилучених виробів.

Устаткування, яке вам знадобиться для виробництва – технологічна лінія, яка складається з профільного двостороннього верстата, автоматичного чищення, пакувальної машини, автоматичної подачі / завантаження і автоматичного укладання в штабелі. Крім того, ймовірно, вам знадобиться автонавантажувач для переміщення продукції.

Основними постачальниками технологічних ліній з виробництва ламінованих підлогових покриттів є такі компанії: Barberan (Іспанія), Bürkle (Німеччина) та інші. Список компаній-постачальників обладнання невеликий. Всього їх близько 10 – 15 підприємств.

Персонал, необхідний для виробництва ламінату

Питання з персоналом достатньо складне, тому що кваліфіковані кадри сьогодні знайти досить важко. Цілком ймовірно, що вам доведеться підбирати найбільш підходящих кандидатів, щоб надалі зайнятися їх навчанням, адже деяким з них доведеться працювати зі складним обладнанням.

В першу чергу, вам необхідно набрати в штат вашої компанії співробітників, які будуть обслуговувати і контролювати весь процес роботи обладнання. Конкретні поради по кількості персоналу дати складно – краще дізнатися у виробника цього обладнання скільки людей необхідно для роботи з лінією.

Крім цього, важливо не забути взяти в штат електромонтера з ремонту та обслуговування особливо складного устаткування.

Не забудьте організувати склад готової продукції і взяти людину відповідальну за організацію його роботи. Такий співробітник може взяти на себе обов’язки з отримання товару, видачі продукції покупцеві і ведення звітності. Крім того, він міг би суміщати ці обов’язки з обов’язками водія автонавантажувача.

Інша важлива посада в штаті будь-якої виробничої компанії – постачальник.

Не варто забувати і про менеджерів по роботі з клієнтами, а також про бухгалтерів. Замість організації відділу бухгалтерії можна звернутися в будь-яку компанію, що надає аутсорсингові послуги, і укласти з нею договір на бухгалтерське обслуговування. У деяких випадках це виявляється дешевше, ніж утримувати штат бухгалтерів.

Знову ж, поради по чисельності персоналу дати складно. Потрібно оцінювати продуктивність вашого підприємства, щоб робити якісь конкретні висновки. Для початку можна взяти на роботу мінімум персоналу, а потім, орієнтуючись на ситуацію, добрати решту.

Як залучити клієнтів і збільшити збут?

 

Найпростіший спосіб збільшення збуту власної продукції – розвиток власної дилерської мережі. Займатися цим рекомендується ще під час організації процесу виробництва, оскільки через велику конкуренцію в цьому сегменті покриття для підлоги може знадобитися багато часу на пошук каналів збуту.

Основними каналами збуту можуть бути різні гіпермаркети, які здають свої торгові площі виробникам і оптовики з власними магазинами будівельних матеріалів. У такого способу збуту продукції є свої мінуси і плюси.

Існує великий ризик, що ваш якісний продукт може загубитися у величезному різноманітті продукції конкурентів, але з іншого боку – це може виявитися єдиною можливістю для збуту продукції, особливо поки підприємство молоде. Тут важливо якомога тісніше спілкуватися з оптовиками, які, як правило, надають перевагу недорогом товару.

Чудовим способом підвищення об’ємів продажів є відкриття інтернет-магазину, в якому ви зможете пропунувати свій ламінат львів безпосередньо кінцевим споживачам.

Ще один метод, але він менш результативний, ніж попередній – розсилки, особисті зустрічі менеджерів з продажу, «гарячі» дзвінки і так далі.

Інший спосіб заявити про себе і своєї продукції – участь в різного роду виставках, які не тільки дозволяють познайомити споживачів з вашою продукцією, але і дозволяють укладати вигідні контракти на поставки ваших товарів.

Для того, щоб ваш бізнес з виробництва ламінованих підлогових покриттів був прибутковим, мало лише запустити його у виробництво і набрати персонал. Тут важливу роль відіграє аналіз ринку і виявлення потреб ваших потенційних споживачів, а також грамотна цінова політика.

Але найважливіше – чітко і грамотно продумані маркетингові ходи і хороший бізнес-план, а інше – додасться.

 

Читайте також на cайті:



Залишити коментар

При використанні матеріалів сайту "Фінансові новини" обовязковим є гіперпосилання на MONEY-NEWS.TE.UA, відкрите для індексації пошуковими системами