ФІНАНСОВІ НОВИНИ УКРАЇНИ

postheadericon Основи побудови онлайн платежів

онлайн-платіжПрийом оплати онлайн, мабуть, самий відповідальний етап роботи з клієнтом. Ціна помилки тут занадто висока. Якщо вірити статистиці, то 30% клієнтів відмовляються від покупки і не повертаються, зіткнувшись з проблемами оплати. Також варто пам’ятати про те, що прийом платежу через будь-яку платіжну систему несе в собі не тільки технічне, а й фінансово-юридичну дію. А це, у свою чергу, накладає на магазин певні зобов’язання та обмеження.

Напевно кожен з нас стикався з проблемою оплати інтернету чи  мобільного телефону, який, до слова, можна поповнити тут. Одного разу прийшовши додому, ми включаємо ноутбук в передчутті перегляду улюбленого серіалу або фільму. І згадуємо про те, що забули оплатити інтернет. Адже навіть за наявності грошей, часу і бажання здійснити оплату не так-то просто.

На початку нас попросять увійти в особистий кабінет, потім вибрати спосіб оплати, вказати суму платежу, підтвердити його, перейти на сторінку оплати і т. д.

Починаються чудеса. Так як інтернет доступний тільки в рамках особистого кабінету, а зовнішні сторінки оплати не доступні, платіж не може бути проведений. Далі все йде за  накатаною (на жаль) системою: ми дзвонимо провайдеру, висимо на дроті, нас переводять з одного оператора на іншого. Далі ми просимо провайдера продовжити нам інтернет на день і починаємо процедуру оформлення платежу заново. Якщо все ж таки вдається завершити процедуру оплати і налагодити зв’язок з інтернетом, то серіал до цього часу вже закінчується.

Розрахувавши кількість дій і часу, витраченого на продовження інтернету, ми отримаємо: 11 сторінок, 30 кліків і 22 хвилини. І це в 21 столітті!

Що заважає інтернет-провайдеру оптимізувати процес оплати? Навіщо в процесі оплати провайдери просять вводити непотрібні поля? Приміром, пройти систему введення капчі? Насправді все набагато простіше, ніж ви думаєте. Досить включити рекурентні (авто-) платежі. На жаль, ринок тільки починає замислюватися про якість процеси оплати.

Основи побудови правильних платежів

Основи якісних платежів полягають в 4 простих принципах: Просто, зручно, вигідно та безпечно. Дотримуючись цих принципів, ви зможете побудувати діалог з клієнтом якісно.

Правило № 1: Будуйте інтуїтивно зрозумілі кроки оплати

Потрібно зробити так, щоб клієнт витрачав якомога менше часу на проведення платежу. В ідеалі оплата повинна проходити в два кліка: вибір способу оплати і сама оплата

Правило № 2: Створюйте зрозумілий інтерфейс і не перевантажуйте форму введення даних зайвими полями для заповнення

Робіть так, щоб клієнту не доводилося зайвий раз напружувати мозок при заповненні платежу. Постарайтеся виключити дублюючу інформацію і зайві поля. Налаштуйте інтеграцію з платіжною системою і передавайте дані автоматично через API протокол.

Правило № 3: Розміщуйте інформацію про способи оплати та доставки

Інформуйте клієнта про можливі способи оплати на сторінці товару і корзини. Створіть сторінку «Часті питання і відповіді».

Правило № 4: Зміцніть довіру клієнта

Якщо відвантаження товару відбувається не відразу, надайте клієнту номер замовлення та контакти служби підтримки. А після проведення платежу автоматично переадресовуйте його на сторінку повідомлення про успішну оплату.

Правило № 5: Платіжна система повинна відповідати стандартам PCI DSS

Сертифікат PCI DSS дозволяє платіжній системі зберігати платіжні дані клієнта, що дозволяє їй при наступних платежах підбирати зручний спосіб оплати для конкретного клієнта. Безпека платежів важлива для клієнта, поважайте її!

Правило № 6: Пропонуйте клієнту не більше 5 способів оплати

Практика показує: при великій кількості способів оплати, клієнт втрачає фокус і витрачає більше часу на вибір. Обмежте вибір клієнта 5 популярними способами оплати. Цього буде достатньо, поважайте час клієнтів.

Правило № 7: Бренд сторінки оплати

Створюйте імітацію єдиного вікна, нехай клієнт відчуває, що він знаходиться на одному сайті і не виходить за його рамки. Це дозволить вам отримати додаткову лояльність клієнта.

Правило № 8: Працюйте з базою даних

Пропонуйте клієнтам рекурентні платежі, підбирайте популярний для нього спосіб оплати, мінімізуйте дії клієнта і оптимізуйте процес. Все це дозволить вам збільшити конверсію успішних транзакцій.

Правило № 9: Служба підтримки

Дозвольте клієнту звертатися в службу підтримки миттєво через зручний для нього спосіб комунікації в будь-який час. Створюйте топіки популярних питань і оптимізуйте процес діалогу.

Правило № 10: Наявність мобільної версії

З кожним днем все більше клієнтів починають здійснювати покупки через мобільні пристрої. Зробіть процес оплати комфортним для вашого клієнта, адаптуйте платіжну сторінку під мобільний телефон.

 

Читайте також на cайті:



Залишити коментар

При використанні матеріалів сайту "Фінансові новини" обовязковим є гіперпосилання на MONEY-NEWS.TE.UA, відкрите для індексації пошуковими системами