ФІНАНСОВІ НОВИНИ УКРАЇНИ

postheadericon Бізнес ідея: Рекламні наклейки на авто

реклама-на-автомобіляхВсе в світі постійно змінюється, і реклама не виняток. Споживачі стають все більш вибагливі до реклами, а замовник висуває все більше і більше вимог до неї. Звичні види реклами втрачають свою ефективність, поступово відходячи в минуле. Раніше трансляція рекламного ролика по телебаченню могла миттєво залучити безліч клієнтів, зараз же така реклама менш дієва, а найчастіше – відверто дратує і, як наслідок, відразлива від продукту.

А ось реклама, яка розміщена, наприклад, на транспортних засобах (автомобілях, трамваях, автобусах, реклама на троллейбусах), матиме дещо іншу дію. Яскраве рекламне зображення на борту транспорту буде швидше привертати увагу і піднімати настрій, а не дратувати. Багато компаній давно це усвідомили, і активно використовують такий вид реклами.

Сьогодні рекламу розміщують не тільки на суспільному транспорті, але і на приватному. Існують фірми, які цілеспрямовано займаються пошуком рекламодавців, власників автопарків і приватних власників автомобілів, і об’єднують їх для спільної діяльності.

Створення такої компанії буде цілком перспективним і прибутковим бізнесом, адже у великих містах дуже багато дорослих людей мають власний автомобіль. І практично кожен день вони виїжджають на своєму авто з різними цілями – на роботу, відпочити, за покупками, в гості, за місто і т.д. Відповідно, кожен автомобіль щодня можуть бачити десятки і сотні людей, які потенційно є споживачами різних товарів і послуг. А ці товари і послуги можна успішно рекламувати, розміщуючи інформацію про них на особистих автомобілях громадян.

Такий сервіс передбачає розміщення приватними водіями на своєму автотранспорті рекламних зображень за грошову винагороду. Все, що потрібно зробити автовласнику, це приїхати в фірму, що займається розміщенням рекламних наклейок, укласти контракт на певний термін, отримати рекламний матеріал, і наклеїти його на свій транспорт. Оплата, як правило, проводиться раз на місяць. Дуже високого доходу, природно, тут не передбачається, але покрити певну частину витрат на паливо, можна. Контроль над дистанцією, яку проїхав автомобіль з рекламною наліпкою, ведеться за допомогою фіксації показників пробігу на початку і в кінці договірного періоду.

Такий бізнес є взаємовигідним і для автомобілістів, і для рекламодавців, і, звичайно, для самих засновників подібних компаній. Сума виплати за рекламу може варіюватися в досить широкому діапазоні, залежно від рекламованого товару або послуги, платоспроможності рекламодавця, тривалості договірного періоду і т.д.

 

Читайте також на cайті:



Залишити коментар

При використанні матеріалів сайту "Фінансові новини" обовязковим є гіперпосилання на MONEY-NEWS.TE.UA, відкрите для індексації пошуковими системами