ФІНАНСОВІ НОВИНИ УКРАЇНИ

postheadericon Як відкрити магазин автозапчастин

автозапчастиниРік за роком кількість власників автомобілів незмінно зростає. Процвітаючі і зростаючі автомобілебудівні компанії говорять про те, що кількість автомобілів незмінно буде рости, саме тому відкривається величезна кількість автомийок і СТО. Але автомобіль це техніка, а будь-яка техніка рано чи пізно потребує ремонту. Тому бізнес з реалізації запчасти хово до автомобілів неодмінно буде процвітати. Розібратися в правилах побудови цього бізнесу допоможе ця стаття.

З чого починається бізнес з продажу автозапчастин?

Як і будь-який інший вид бізнесу, магазин автозапчастин матиме конкуренцію. Кількість конкурентів буде прямо залежати від розміру міста і того, наскільки розвинена його інфраструктура. Але, як відомо, наполеглива праця та рішучі кроки до своєї мети зроблять будь-яку конкуренцію тільки стимулом до саморозвитку.

Для початку, потрібно провести аналіз ринку в місті і з’ясувати, якими видами запчастин і від яких виробників торгують конкуруючі магазини, а також на запчастини яких марок авто більший попит.

Для легального ведення бізнесу, спочатку потрібно зареєструватися, як підприємець. Потім слід знайти торгове приміщення під магазин. Частину приміщення залишити для торгового залу, а іншу частину використовувати, як склад.

Вести бізнес без реклами неможливо. Тому, перш ніж відкрити магазин, потрібно провести рекламну компанію, наскільки це дозволить бюджет. В рекламну компанію можна включити оголошення в місцевій газеті, листівки на світлофорах або поставити якісний банер на якій-небудь автомийці, що знаходиться неподалік.

Розкрутка магазину та напрацювання постійних покупців

Найкращим розташуванням для магазину автозапчастин буде місце біля СТО, мийки або великого шиномонтажу.

Щоб підвищити відвідуваність магазину, існує кілька перевірених способів.

Конкурентоспроможність магазину можна підвищити за рахунок зниження цін, наявності акційних позицій, наявності дисконтів і дисконтних карт. Також дисконти привертають постійних корпоративних покупців.

Для повноцінної роботи магазину необхідно придбати наступне:

  • вітрини;
  • стелажі;
  • комп’ютерну техніку;
  • підключити комп’ютери до глобальної мережі інтернет;
  • касовий апарат;
  • стійку для каси.

Далі необхідно визначитися з постачальниками. На сьогоднішній день проблем з вибором постачальника не виникає, але у всіх різні умови, тому необхідно визначитися з асортиментом, виробником і ціновою політикою, і шукати відповідного постачальника з відповідними умовами. Головне, спілкуючись з постачальником, з’ясувати, чи немає на обраний товар дефіциту, адже відсутність раніше продаваного товару може призвести до втрати покупця і падіння продажів.

Також необхідно підібрати персонал для роботи в магазині. Це дуже важлива частина ведення будь-якого бізнесу, адже кадри вирішують багато чого. Для повноцінної роботи магазину потрібно дві зміни продавців-консультантів. Кількість продавців у зміні залежить від розміру магазину, асортименту та бюджету на заробітну плату в стартовому капіталі. Також буде потрібен бухгалтер, для ведення фінансових питань і взаємовідносин з контролюючими державними структурами. Також можна найняти керуючого директора, якщо власник не хоче виступати в цій ролі.

Для охоплення нових покупців можна створити інтернет магазин на базі існуючого реального магазину. Тобто продаж тих же запчастин з одного складу, але через інтернет і з доставкою, що збільшить продажі магазину, за рахунок користувачів, що віддають перевагу робити покупки через інтернет.

 

Читайте також на cайті:



Залишити коментар

При використанні матеріалів сайту "Фінансові новини" обовязковим є гіперпосилання на MONEY-NEWS.TE.UA, відкрите для індексації пошуковими системами