ФІНАНСОВІ НОВИНИ УКРАЇНИ

postheadericon Правила вибору комерційної нерухомості

нерухомістьСьогодні популярним придбанням стає комерційна нерухомість. Комерційна нерухомість – це приміщення під склади, ресторани, офіси, магазини, аптеки, салони краси і т. д. Купуючи таку нерухомість, ви можете здати її в оренду, відремонтувати і продати дорожче, вести в цьому приміщенні свій бізнес і т. д.

Три способи забезпечення прибутковості бізнесу:

  • Капітальний ремонт та поліпшення об’єкта нерухомості. Наприклад, офіс класу модернізується до класу С, але при цьому сам бізнес залишається тим же самим.
  • Зміна профілю діяльності, у зв’язку з якою змінюється призначення і дизайн приміщення. Наприклад, замість аптеки відкривається танцювальна студія. Помітні вивіски і реклама дозволяють привернути увагу жителів, і зробити відкриття нового напрямку яскравою подією.
  • Бізнес з чистого аркуша. Приміщення повністю реконструюється для подальшого ведення бізнесу. Наприклад, ви можете купить квартиру в Житомире на першому поверсі, переводите її в нежитлове приміщення, і відкриваєте будь-яку торговельну точку, фітнес-клуб, продовольчий магазин.

На що потрібно звернути увагу при купівлі комерційної нерухомості?

По-перше, визначитися з напрямом, який дозволить отримувати максимальний прибуток. Кожен бізнес має свою специфіку, і, визначаючи приміщення під ресторан або склад, потрібно враховувати прохідність цього місця, віддаленість від інших торгових центрів / точок громадського харчування, наявність під’їзних шляхів і багато інших чинників. Дуже часто бізнес провалюється на самому початку свого існування, саме через неправильне територіальне розміщення.

Для того, щоб вигідно продати комерційну нерухомість, потрібно врахувати різноманітні стандарти: будівельні, санітарно-гігієнічні, протипожежні. Перед продажем підготуйте пакет документів, що підтверджують право власності на даний об’єкт. Наявність таких документів і можливість надати їх негайно підвищує довіру ваших потенційних покупців. Виділіть час у своєму графіку для показу об’єкта нерухомості клієнтам, підготуйте відповіді на стандартні питання, щоб виглядати експертом в очах покупця.

По-друге, потрібно спрогнозувати ризики і доходи, причому на кілька років вперед. За даними статистики, перший рік потрібно витратити на оформлення документів на власність, другий – на ремонт і модернізацію будівлі, і третій – на розвиток бізнесу і зміцнення його позицій.

Читайте також на cайті:



Залишити коментар

При використанні матеріалів сайту "Фінансові новини" обовязковим є гіперпосилання на MONEY-NEWS.TE.UA, відкрите для індексації пошуковими системами