ФІНАНСОВІ НОВИНИ УКРАЇНИ

postheadericon Бізнес ідея – наливна парфумерія

духи-на-розливНаливною парфумерією називається парфумерія, яка продається на розлив. Наливна парфумерія надає відмінну можливість повторити створене, доторкнутися до аромату, зробити аромати світових брендів доступними. Навіть забезпеченій людині буває не по кишені придбання 10-20 найменувань духів від іменитих кутюр’є і будинків мод. Коли чоловік дарує коханій жінці відомі духи, то він дарує НЕ аромат, а відому марку або бренд, бажаючи її вразити. Жінка – натура мінлива, в тому числі і щодо парфумерії.

Також ви можете придбати чудові парфуми відомого італійського бренду Mandarina Duck для своїх коханих на будь-яке свято.

Наливна парфумерія живе разом з нами, відчуває наш настрій, підлаштовуючись під наші бажання і час року. Міняти її можна хоч кожен день, абсолютно не замислюючись про те, скільки крапель духів у нас залишилося. Зовнішня оболонка духів не має ніякого значення, це може бути флакон або амфора, головне – це аромат.

Наливна парфумерія з’явилася ще в давнину. Жінки у всі часи прагнули вразити чоловіка, привернути його увагу своїм ароматом. У стародавній час ще не існувало ні туалетної води, ні духів, жінки використовували масла квітів. Рожеве масло вважалося найдорожчим, тому що на його виготовлення кількох крапель олії потрібно близько тонни пелюсток троянд. У наші дні 2 грами рожевого масла прирівнюється до 1 грама золота. Таким чином, початок зародження парфумерії обумовлено тим, що люди навчилися виділяти запах з квітів.

Основна перевага наливної парфумерії – вона в кілька разів дешевша елітної, але при цьому нітрохи не поступається їй за якістю. За українськими стандартами наливний парфум іменується як духи класу екстра або денні духи, але ні в якому разі не парфумованою водою. Варто відзначити, що в більшості випадків елітна парфумерія, продавана на українському ринку, є ні чим іншим як парфумованою водою, оскільки її концентрація не перевищує 15%.

Наливна парфумерія буває як жіночою, так і чоловічою

Купуючи парфумерію на розлив, ми платимо за аромат, а не за чиєсь ім’я. Ми купуємо продукт, не переплачуючи за форму та упаковку. Крім того технологічний процес виробництва наливної і елітної парфумерії ідентичний. Парфуми – це дистильована вода, змішана з духами. Далі отримана суміш нагрівається в великій посудині в повній темряві. У готову суміш додається спирт. Суміш тільки тоді перетворюється в чудові духи, коли вона пройшла всі процеси додавання і змішування при особливому температурному режимі. Якщо додати занадто велику кількість спирту, то духи перетворяться в туалетну воду. Єдине, що відрізняє елітну і наливну парфумерію, так це те, що першу розливають в дизайнерські флакони, а другу в спеціальну технологічну упаковку, в цьому вигляді вони вже надходять до кінцевого споживача.

Таким чином, наливна парфумерія зовсім не підробка, а офіційний аналог.

У світлі вищесказаного можна зробити висновок про те, що бізнес, заснований на продажі наливної парфумерії, може виявитися дуже прибутковою справою. Щоб реалізувати дану бізнес ідею в життя, досить просто знайти в своєму місті відділи сувенірів, біжутерії та аксесуарів. Варто зауважити, що в невеликих містах наливна парфумерія продається набагато краще, ніж у великих. Організувавши кілька зустрічей з власниками цих відділів, ви зможете домовитися про певний відсоток за розміщення вашої продукції на полицях магазину, наприклад, 30-40% від загальної суми. Ще краще, якщо у вас є знайомі, які тримають такі магазини біжутерії, адже в даному випадку можна домовитися розміщувати свої товари на первинному етапі практично безкоштовно. Наливний парфум не вимагає багато місця, цілком достатньо 2-3 поличок.

Наливна парфумерія приверне до відділу додатковий потік клієнтів і додатковий прибуток. Таким чином, це взаємовигідна співпраця. За словами тих, хто займається цим бізнесом, на місяць продається більше 3 літрів парфумерії, що в свою чергу приносить дуже хороші гроші. Нові відділи продають близько одного літра на місяць. У будь-якому випадку ризик мінімальний. Щоб відкрити такий міні-відділ не потрібно великих коштів. Для початку достатньо 20-25 найменувань парфуму, з яких 75% складають жіночі аромати і 25% – чоловічі. Асортимент флаконів від 4 до 50 мл. Націнка на товар встановлюється в розмірі 100%. Можна придбати амфори, в них наливається парфумерія для краси, але якщо їх немає, парфуми розливається шприцами, що набагато зручніше і точніше амфор. Замовлення на необхідну кількість парфуму збираються з відділів раз на тиждень, тоді ж забираються і виручені гроші.

Для розвитку бізнесу з реалізації наливної парфумерії надається величезне поле для діяльності. Тільки підрахуйте, скільки у вашому місті магазинів косметики, біжутерії, запакованою парфумерії, канцтоварів, іграшок, сувенірів – це всі потенційні клієнти.

 

Читайте також на cайті:



Залишити коментар

При використанні матеріалів сайту "Фінансові новини" обовязковим є гіперпосилання на MONEY-NEWS.TE.UA, відкрите для індексації пошуковими системами