Власний бізнес все частіше стає предметом обговорення всередині різних категорій населення в країні. Знайти роботу, яка повністю задовольняє наші амбіції, складно, тому все більше число людей намагаються втілити свої ідеї в самостійному бізнесі. Знайти незаповнену нішу з кожним роком стає все важче, і перш, ніж робити які-небудь дії, необхідно обміркувати безліч питань. Наші ділові плани не можуть грунтуватися тільки на мріях і повинні підкріплюватися аналізом ринку.
Магазини подарунків все частіше присутні у великих і малих містах. Їх відкриття, безумовно, хороша бізнес-ідея для людей творчих, які вміють робити подарунки і готові консультувати інших при виборі. Починається все з фінансів (бюджету проекту), на які буде спиратися бізнес-план магазина подарунків.
Якщо ви бажаєте купить подарок Украина недорого то завітайте до мегапорталу подарунків “Ух ты”.
Кроки до бізнес-плану
Якщо власного капіталу для початку бізнесу з продажу подарунків недостатньо, можливо, знайдеться діловий партнер для об’єднання фінансовий зусиль або банк, який виділить кредит на вигідних умовах. Проведення маркетингових досліджень можна звести до аналізу подібного бізнесу в регіоні, розміщеному на сайтах або в пресі, а також обмежитися опитуванням жителів міста для вивчення споживчого інтересу. Слід озирнутися в місцеве підприємницьке середовище, переглянути масу приміщень, які підійдуть для реалізації ідеї, продумати питання інтер’єру та декору.
Одне з найважливіших завдань – визначення асортименту товарів. Можливо, варто відійти від «класики жанру», звернутися до народних ремесел, до художників, щоб подарунки були незвичайними. Або обзавестися відповідною технікою для нанесення цікавих або смішних написів і малюнків. Потрібна ефектна упаковка навіть для традиційних подарунків. Все це обов’язково увійде в бізнес-план, хоча можна знайти і готові бізнес-плани такого магазину.
Структура бізнес-плану магазину подарунків
Особливості бізнесу будуть проглядатися в аналізі ринку і клієнтської бази, в асортименті товарів і постачальників. Все інше залишається традиційним, навіть якщо це буде бізнес-план інтернет-магазину подарунків. Типова структура бізнес-плану виглядає так:
- Загальна характеристика бізнесу. Включає назву, організаційно-правову форму компанії, сферу діяльності, керівний склад.
- Місія.
- Мета. Розділ показує короткострокові і довгострокові цілі, які стоять перед даним бізнесом.
- Маркетинговий план. Містить опис продукту, цінові характеристики, розподіл по сегментним групам, просування.
- Аналіз конкурентного середовища. Робиться за методом Портера, оцінюються також і ризики.
- План роботи. Містить організаційні моменти, визначає поставки, строки, транспорт.
- План організації та управління. Визначається структурна схема управління магазином, ієрархія керівних посад, підпорядкованості та співпідпорядкованості.
- Персонал. Включає вимоги до підбору персоналу, даються його якісні характеристики.
- Фінансовий план. Містить розрахунки прибутку і збитків.
- SWOT-аналіз. Описуються сильні і слабкі сторони компанії.