ФІНАНСОВІ НОВИНИ УКРАЇНИ

postheadericon Як відкрити кінотеатр. Міні бізнес-план кінотеатру

Створення онлайн-кінотеатруБізнес план відкриття кінотеатру

Кіноіндустрія це бізнес з багатомільярдним щорічним оборотом. Багато українців раніше намагалися онлайн фильмы смотреть бесплатно, тепер все більше наших співвітчизників відвідують кінотеатри. Якщо хочете вступити до його лав, можна відкрити власний кінотеатр. На це вам буде потрібно всього 2 – 3 мільйони доларів. При цьому не враховуються орендні витрати.

Якщо ви не готові вкладати таку суму, можна спробувати себе в інвестиціях. Можна випробувати мережевий варіант кінопоказів, та й конкуренція на цьому ринку поки не велика.

Але, якщо ви вирішили спробувати відкрити кінотеатр, то для початку слід зрозуміти, що є для вас головним. Відкрити просто кінотеатр або розгалужену мережу.

У другому випадку інвестиції стрімко зростають до десятків мільйонів. Якщо розглянути ситуацію ближче, то виходить просто не вигідно відкривати один кінотеатр.

А якщо ви хочете мати справу з мережею, в цьому випадку краще всього в якості майданчика використовувати великі міста.

Не варто очікувати великих прибутків в короткі терміни, які до того ж ростуть в плані окупності. З цього можна зробити висновок, що дана індустрія перебуває в стані розвитку, яке прискорюється з часом.

Більш розвинена мережа означає більше можливостей. Недоліки утримання знижуються, а вигода відповідно зростає. Звідси випливають природні плюси. Коли у вас розвинена мережа, менше ризиків. Залежність від одного кінотеатру не найкраща на світі справа. У разі розвиненої мережі, закриття одного кінотеатру не надто позначається на цілісній структурі.

Однак існують певні складнощі при відкритті мережі. Приміром, програма показу складається на півріччя. А це досить складно навіть в рамках одного кінотеатру.

Припустимо у вас мережа і тоді потрібен дуже грамотний підхід і розуміння того, що буде актуально не тільки завтра, а й через півроку.

Раніше ситуація з багатозальними кінотеатрами була не дуже розвинена. Зазвичай фільмів просто не вистачало. В даний час ця ситуація виправлена. Фільмів вистачає всім. А це означає, що можна створити ефективну мережу кінотеатрів.

Інвестиції для відкриття кінотеатру

Порівняно з іншими об’єктами, якщо ви маєте намір відкривати кінотеатр, це потребуватиме значних інвестицій. Багатозальні кінотеатри, розміщені на площі в три-чотири тисячі квадратних метрів, зазвичай вимагають близько двох-трьох мільйонів доларів. Це виходячи з розрахунку в 9 залів.

Обов’язкова наявність висококласного обладнання. Інакше не варто затівати всю цю справу. Ізоляція, звук, проектори – це дуже важлива і дорога стаття витрат. І багато іншого.

Необхідно враховувати й інші фактори. Розташування самого кінотеатру, ціна на квитки, додатковий сервіс. Автомобілістам знадобиться зручна парковка.

Кожен для себе вирішує можливість придбання необхідного обладнання або його оренди. Найбільш вигідним варіантом є придбання, якщо ви вже взяли кредит на споруду самого кінотеатру. Як альтернативу можна використовувати різні лізингові схеми. Це вигідно в тому випадку, якщо ви обмежені в коштах.

У середньому знадобиться близько 100 тисяч доларів для оснащення одного залу, в якому 300 – 400 посадочних місць. У ньому обов’язкова установка системи Dolby Digital.

Якщо ви розраховуєте на облаштування залу, де буде близько 600 – 700 глядачів, в цьому випадку значно зростуть витрати, оскільки величина приміщення вимагає більшої потужності проекторної лампи. Також буде потрібно інше більш потужне обладнання.

Коли робляться зали для VIP персон, тут в деяких випадках можна навіть заощадити, оскільки витрати в цьому випадку йдуть на менші зали. Однак постає питання дорожнечі крісел. У подібному залі одне крісло може коштувати як десять у звичайному.

Проблеми аутсорсингу поширюються на організацію різних барів у фойє. У плані забезпечення харчуванням, тут всі турботи з організації лягають на дизайнера та відділ харчування. Після цього на сцену виступає компанія, що відповідає за обладнання подібних точок. Вона займається облаштуванням від і до.

Барна стійка оцінюється по метражу, який визначається до двох тисяч доларів за метр. Зазвичай кінотеатр з вісьмома залами, за українськими стандартами, обладнується двома точками харчування, мінімум. Причому одна займається продажем тільки поп-корну. У другій асортимент більш великий. Тут повинні бути і напої алкогольні та різні гарячі страви.

Краще місце розташування для кінотеатру

Радянські кінотеатри, які дісталися нам у спадок від минулих часів, не краще місце відкриття нових залів. Зазвичай такі кінотеатри розташовуються в кращих місцях міста, однак інвестиції в переробку таких залів себе не виправдовують.

Зазвичай для гарного прибутку потрібно, щоб кінотеатр відвідували 4 – 5 тисяч осіб за день. Згідно практичному досвіду, кращим місцем розташування такого залу, є розважально-торговельний комплекс. Він розташовується на площі до сорока тисяч квадратних метрів. У ньому можна досить вільно розмістити від шести до восьми залів.

Якщо взяти до уваги західний досвід, то в Америці та європейських країнах можна спостерігати відкриття просто гігантів кіноіндустрії. Вони включають в себе десятки різних залів, а також додаткові сервіси. Україна не відрізняється настільки масовим бажанням ходити в кіно, тому подібного поки чекати не доводиться.

Буде потрібно посилене фінансування, в тому випадку, якщо ви хочете побудувати кінотеатр. Окупність подібного заходу не висока і розтягується на роки. Можна придбати або орендувати нерухомість під кінотеатр, але і в такому випадку рахунок йде на мільйони доларів і роки окупності.

Тільки від ставки оренди залежить ваш вибір – орендувати або купувати приміщення. У питанні оренди, найбільш часто власники площ йдуть на укладення договір строком від 15-ти років. Очевидно, що оренда це не купівля і тут є свої вигоди. Зазвичай орендна ставка дещо менша за певними площами, ніж в цілому по всій будівлі.

Кінотеатр з точки зору управління

Головне – вміння налагодити відносини з прокатниками, оскільки це визначає можливість вибору актуального і цікавого для глядача продукту. Для хорошої окупності восьмізальника, наприклад, в ньому має показуватися 5-6 касових фільмів, при цьому обов’язково оновлення у вигляді нового продукту щотижня.

Тут потрібно враховувати, що психологія людей різна. Касовий фільм на Заході у нас може не отримати попиту. Однак тут і реклама відіграє свою роль. При правильній подачі, люди підуть на добре розрекламований фільм, навіть якщо він не дуже якісний.

Централізоване управління кінотеатрами являє собою відчутну проблему для мереж в регіонах. В результаті чого виникає безліч проблем, які можна вирішити ефективніше, якби був спільний центр. Потрібно враховувати безліч нюансів і розбиратися з ними доводиться на місцях.

Крім того, важко буває визначити кількість глядачів, які приходять у кіно, оскільки все робиться дідівськими способами за допомогою використання людський сили. Глядачів рахують просто на око. У цьому напрямку краще всього орієнтуватися на спеціальну електроніку, яка буде давати більш точний підрахунок.

Читайте також на cайті:



Залишити коментар

При використанні матеріалів сайту "Фінансові новини" обовязковим є гіперпосилання на MONEY-NEWS.TE.UA, відкрите для індексації пошуковими системами