ФІНАНСОВІ НОВИНИ УКРАЇНИ

postheadericon Якісний маркетинг – запорука успішної діяльності підприємства

маркетингові технологіїМаркетинговий аналіз – це зручний інструмент для вивчення базових елементів ринкової системи, таких як ринок, товар, конкуренти, канали збуту, споживачі.

Здійснення маркетингового аналізу необхідне на стадії, яка випереджає появу торгового підприємства або конкретного виду товару на ринку. З його допомогою можна визначити доцільність роботи в конкретному сегменті ринку з яким-небудь видом товару.

Маркетинговий аналіз необхідний і в поточній діяльності компанії, він дозволить оцінити результативність маркетингової діяльності компанії, підвищити конкурентоздатність і ефективність діяльності, на основі аналізу компанія зможе впровадити якісне планування. Замовити послуги з маркетингу, трейд-маркетингу, стратегічного маркетингу або подієвого маркетингу для Вашого підприємства Ви можете в фахівців «AdMarketing».

Первинний маркетинговий аналіз

Перед входженням на новий ринок або впровадженням нового товару, будь-яке торгове підприємство повинно призвести широкий маркетинговий аналіз, який включає в себе наступні етапи:

  • вивчення споживачів з метою визначення кола потенційних покупців;
  • дослідження сегментації ринку і обсяги товарообігу;
  • комплексне вивчення даних про купівельну спроможність споживачів, наявність товарів-замінників, попит на товари певного виду, кількість конкуруючих оптових організацій, дозволить скласти оцінку про потенційну рентабельності нового товару;
  • оцінка на якому з етапів життєвого циклу знаходиться товар, щоб зрозуміти, чи варто його вводити на ринок чи витрати на його просування не окупляться;
  • непогану підказку про попит на товар і рівні доходу від його продажів, може принести вивчення діяльності фірм-конкурентів.

Регулярний маркетинговий аналіз

Даний вид вивчення ринкової системи служить для того, щоб відстежувати в динаміці рівень попиту на товар, ефективність маркетингової політики торгового підприємства, зібрати статистику про споживачів та їхні смаки.

Крім того, керівник оптового підприємства, зацікавлений в постійному розширенні клієнтської бази і хорошому рівні продажів, повинен стежити за появою нових товарів і технологій в цільовому сегменті ринку.

Регулярний аналіз дає можливість не тільки оцінити поточну ситуацію, а й скласти прогнози на майбутнє, що дає керівництву торгового підприємства перевага перед конкурентами. Серйозно налаштовані керівники вдаються до розробки бізнес-плану, який використовує дані, отримані в ході маркетингового аналізу.

Читайте також на cайті:



Залишити коментар

При використанні матеріалів сайту "Фінансові новини" обовязковим є гіперпосилання на MONEY-NEWS.TE.UA, відкрите для індексації пошуковими системами