ФІНАНСОВІ НОВИНИ УКРАЇНИ

postheadericon Великий ефект від маленької реклами

ЛистівкаТисячами або навіть мільйонами примірників друковані листівки щодня розлітаються по всьому світу.

Хтось отримує їх від наполегливих розповсюджувачів листівок на вулиці. Хтось зачитується рекламними листівками, залишеними в кафе. Хтось знаходить передвиборчі листівки серед сторінок свого улюбленого журналу. Хтось витягує десятки новорічних листівок зі своєї поштової скриньки …

Листівки вже давно стали частиною нашого життя, ось чому настав час розібратися, що ж вони собою являють, а головне, чому листівки отримали таке розповсюдження.

Листівка – що, де, коли?

Головна особливість листівок закладена в самій назві цієї друкованої продукції. Дійсно, які б види листівок ви не взяли, вони, насамперед, залишаються невеликими листками паперу (частіше формату A5 або A6) з надрукованою на них рекламною або пропагандистською інформацією.

Що найдивніше, деякі теоретики реклами вважають, що прародителькою листівок був … наскельний живопис первісних людей. На їх думку, єдина відмінність цих кам’яних витворів від листівок сучасного зразка (які масово розклеюються на стінах будинків) полягає в тому, що їх не можна було взяти з собою. А так всі вимоги (яскравість, стислість викладу, заклик) також дотримувалися.

Звичайно, така теорія викликає у багатьох сумніви. Більш звична для нас форма листівок з’явилася з моменту винаходу друку. Буклети, брошури, листівки – у паперовому варіанті вони почали випускатися майже відразу ж, як і книги.

Причому друк листівок (тиражування листівок) відразу ж почав набирати стрімких обертів. Сотнями вони розліталися по вулицях, фабриках, домівках. Спочатку вони носили релігійний характер, потім закликали до політичних дій (наприклад, масових страйків), потім свою переможну ходу початок виготовлення рекламних листівок.

Сьогодні створення листовки Киев сприймається, як виготовлення одного з основних інструментів маркетингової комунікації. Вона широко використовується в рамках спеціальних акцій, виставок, презентацій.

При цьому рекламісти не скупляться на ідеї, винаходячи все нові і нові рішення для цього виду донесення інформації. Повнокольорові і чорно-білі, матові і глянсові, двосторонні й односторонні, з текстом і без – багатство видів листівок для реклами дійсно вражає!

Який ефект?

Було б самовдоволеним стверджувати, що агітаційні листівки, політичні листівки або рекламні листівки подобаються всім. Зовсім ні. Деякі люди, дивлячись на листівку, відчувають неприязнь або навіть роздратування. Однак це не означає, що всі листівки, поширювані, наприклад, в Києві, Львові або Харкові, неефективні.

Це всього лише означає, що в деякому випадку люди, що виконували друк рекламної листівки або писали текст листівки, неякісно виконали свою роботу. Погодьтеся, подібні «казуси» зустрічаються й у сфері друку візиток, брошур, плакатів – а не тільки при роботі з листівками.

Насправді, якби листівки, що вийшли з друкарні, не мали ніякого ефекту, вони б дуже швидко вимерли «як жанр». Це ж не відбувається? Значить, зі своєю роботою листівки добре справляються. І підтвердженням цього служить нещодавно проведене холдингом ROMIR Monitoring дослідження: згідно з опитуванням 1600 чоловік, що живуть в 100 містах і населених пунктах України, більше 30% покупок вони роблять за допомогою реклами, розміщеної в листівках.

У чому секрет?

Ви вирішили, що для донесення своїх ідей до людей вам потрібна листівка терміново? Немає нічого простіше. Тільки перш, ніж віддавати своє «дітище» розповсюджувачам (роздавальникам) листівок Києва чи іншого міста, переконайтеся в тому, що воно є прикладом якісної рекламної листівки. Зрештою, листівки (також як і буклети, календарі флаєри, каталоги) – це свого роду обличчя вашої фірми. Саме вони багато в чому формують репутацію рекламованого об’єкта.

Замовити листівку і не подбати про якість дизайну і друку листівок – значить викинути гроші на вітер (навіть з урахуванням того, що офсетний друк листівок – найбільш доступний за вартістю варіант поліграфічної продукції).

У середньому людина витрачає на вивчення листівки 30 секунд. Якщо за цей час вона не встигне вловити основну думку і зацікавитися нею, то відправить ваше послання в сміттєвий ящик. Ось чому зосередженість на одному основному положенні (тезі, ідеї, гаслі) – основна вимога до будь-якої листівці, не важливо оповідає вона про боротьбу зі СНІДом або рекламу нового супермаркету.

Виготовлення зовні привабливих макетів листівок

Забудьте про шаблони листівок: їх необхідно оформляти так, щоб вони були оригінальними і викликали бажання їх прочитати. Це важливо для виготовлення всієї поліграфічної продукції – і для буклетів, візиток, і для листівок. Яскраві, помітні ілюстрації, приємний папір і стійкі фарби, цікаві шрифти – ці прийоми здатні привернути увагу до листівок, отриманим з друкарні.

Крім того, варто подбати про уважний відбір співробітників для роботи над роздачею листівок. Ефект навіть від самих кращих листівок буде зіпсований, якщо до їх роздачі будуть залучені співробітники, невідповідально підходящі до своєї роботи.

Читайте також на cайті:



Залишити коментар

При використанні матеріалів сайту "Фінансові новини" обовязковим є гіперпосилання на MONEY-NEWS.TE.UA, відкрите для індексації пошуковими системами