Бізнес на суші – чудовий спосіб отримання доходу, при організації мобільної торгової точки, в якій виготовлятимуть і реалізовуватимуть ці настільки популярні страви з японської кухні.
Суші і роли – найпопулярніші делікатеси з страв японської кухні. Вони вимагають особливої майстерності і знання традицій японської культури. Сучасне обладнання дозволяє спростити процес приготування різних видів суші, прискорити його і зробити доступним для вуличної торгівлі.
Приготування суши в Одессе, наприклад в магазині “My Sushi”, здійснюється з стандартного набору продуктів, до лав яких обов’язково входить риба і рис.
Існують такі різновиди суші:
- Суші нігірі – рисові кульки з рибною нарізкою зверху;
- Маки суші – роли з начинкою, загорнутої в пресовані водорості норі;
- Ура-маки суші – роли, скорочення рисом назовні;
- Темаки суші – кульочки з рисом, рибою і іншою начинкою;
- Осі-дзусі – пресовані шарами суші;
- Гункан суші – човники зі смужок норі з рисом внизу і рибною начинкою зверху;
- Тірас дзусі – асорті з суші-продуктів в скриньці.
Концепція мобільного суші-бару
Бізнес модель з приготування і реалізації суші, при дотриманні умов вуличної торгівлі полягає в мобільному суші-барі, який передбачає використання закритого причепа, в якому було б зручно готувати суші, з дотриманням правил гігієни. Важливо купувати якісні та свіжі продукти для приготування.
Продукт для приготування краще зберігати в холодильниках, а готові суші і роли виставляти в холодильник на вітрині. Завдяки прозорій передній панелі автопричіпа процес приготування відбувається на очах у покупців. Зовні торгова точка оформляється в японському стилі.
Перевага мобільного бару полягає в реальній можливості реалізації популярного продукту без організації кафе, витрат на приміщення, обстановку, посуд і персонал. Фішкою бізнесу є продаж суші як фаст-фуду, тому їх зручно вживати на ходу, в автомобілі, будинки. Це робить їх більш доступними для широкого кола покупців.
Споживачі суші – знавці японських традицій, люди, які сприймають експерименти і нові смаки. Найчастіше, це молодь і люди середнього віку, студенти, школярі, домогосподарки, ділові люди.
Торговельне місце повинно враховувати високу прохідність цільової аудиторії. Його краще розміщувати в таких місцях:
- Біля великих торгових центрів;
- У парках;
- Біля ринків;
- У місцях скупчення людей.
Процес приготування страви складається з таких етапів:
- Закупівля інгредієнтів – лосося, тунця, вугра, окуня, крабового м’яса, креветок, авокадо, огірків, різнобарвної ікри летючої риби, кунжутного семяп, васабі, маринованого імбиру, соєвого соусу, рисового оцту, майонезу, норі;
- Приготування рису в рисоварці;
- Додавання в рис оцтового соусу, охолодження до температури 37-40 градусів;
- Нарізка продуктів та підготовка начинки;
- Скручування суші та ролів;
- Нарізка маки суші;
- Перекладання в суші-кейс і реалізація покупцям.
Реалізовують продукти в одноразовому посуді, суші прикрашаються васабі і імбиром, зверху ллється соєвий соус.
Мобільний суші бар дає відмінну можливість хорошого заробітку і втілення в життя оригінальної ідеї.