ФІНАНСОВІ НОВИНИ УКРАЇНИ

postheadericon Які міжнародні бренди відмовилися від виходу на ринок України

брендУже вісім  ритейлерів  одягу відмовилися від планів виходити на український ринок найближчим часом. Серед них – давно очікуваний українцями H&M і ряд французьких брендів. Вихід відклали через нестабільну ситуацію в країні. А тепер, можливо, не відкриються навіть ТРЦ, в яких ті планували відкрити свої магазини.

Всього два тижні тому стало відомо про закриття брендових магазинів в Криму, тепер же невтішну для українського покупця статистику продовжив Київ і решта України. Тут, на відміну від Криму, вже існуючі магазини не закриваються, а бренди – не покидають ринок, але нові, в тому числі і давно очікувані, вирішили відкласти свій старт до кращих часів.

Перша серед несформованих гучних «рітейл-прем’єр» – передумав заходити на наш ринок цього року шведський одежний ритейлер H & M. Про те, що компанія в черговий раз відклала старт продажів, ЛІГАБізнесІнформ розповів Олександр Фіалка, керуючий партнер Ukrainian Retail Association. У компанії UTG, яка здає в оренду площі ТРЦ Respublika, де повинен був відкритися перший магазин мережі, від будь-яких коментарів відмовилися.

У центральному офісі H & M в Стокгольмі повідомили про те, що Український ринок на даний момент залишається всього лише одним з багатьох інших, вихід на який цікавий компанії, але не планується офіційно ні в цьому, ні навіть у наступному році. «Вихід нашої компанії очікуємо на багатьох ринках, у зв’язку з цим про його вихід часто ходять чутки. Так, наприклад, у ряді ЗМІ заявлялося про наше швидке відкриття в Бразилії, хоча насправді нічого такого ми офіційно не анонсували, так само як не давали подібної інформації про відкриття в Україні »- стверджує глава прес-служби шведського офісу H & M Хокан Андерссон.

Крім шведського бренду, відкриття відклали ще кілька іноземних рітейлерів, серед яких – французький спортивний бренд Decathlon, французька ж мережа модних магазинів Kiabi і косметичний еко-бренд з Британії Body Shop. «У нашу групу входить більше 60 брендів, і з багатьма з них ми ведемо переговори про вихід на український ринок. Крім Kiabi і Decathlon які вже відмовилися, чотири інших бренди так само поки відстрочили експансію в Україну. Ми готували їх вихід в наші ТРЦ на умовах анонімності, тому конкретних назв сказати не можу. Вони є партнерами наших ТЦ за кордоном», – каже Ілля Сажин, директор з оренди девелоперської компанії Immochan-Україна. За його словами, вказані бренди планували свою появу в Україні не тільки в столичних ТРЦ, а й в споруджуваному ТРЦ Rose Park в Донецьку.

Негласна причина всіх відмов – політико-економічна ситуація в країні. «Такі компанії як H & M зазвичай не заходять в країни з таким рейтингом, як у нас зараз, до того ж з постійною загрозою анексії територій», – пояснює Фіалка. «Спочатку не довіряли українським партнерам, тепер їх бентежить ситуація в країні і вони вирішили, що зараз не час для розширення», – додає Сажин.

Більшість брендів вирішили пригальмувати як мінімум до наступного року, каже Сажин. Адже на сьогодні є сумніви навіть у своєчасному старті нових ТРЦ. Наприклад, ТРЦ Respublika цілком може не відкритися восени, як планувала, говорить Олександр Фіалка. «Якщо і відкриється цього року, то не раніше ніж на початку зими, цілком логічно відкривати такі проекти в грудні – в період ажіотажного попиту, об’єднавши відкриття з акціями та розпродажами», – пояснює Фіалка. Втім, переговори щодо виходу тієї ж H & M на український ринок можуть поновитися відразу, як тільки у нас відновиться певна економічна і політична стабільність, вважає він.

 

Читайте також на cайті:



Залишити коментар

При використанні матеріалів сайту "Фінансові новини" обовязковим є гіперпосилання на MONEY-NEWS.TE.UA, відкрите для індексації пошуковими системами