ФІНАНСОВІ НОВИНИ УКРАЇНИ

postheadericon Бізнес по продажу шкіргалантереї

шкіргалантереяНа ринку шкіргалантереї в Україні в останні роки спостерігається стабільний приріст: у 30% щорічно. А раз пропозиція зростає, безумовно, є і попит. Школа бізнесу представляє вашій увазі бізнес-план шкіргалантереї, оскільки цей вид бізнесу в сфері торгівлі сьогодні як ніколи раціональний. Виробників шкіряних виробів стає все більше, асортимент товару зростає, і ви, як власник невеликого магазинчика (відділу), легко зможете запропонувати споживачеві те, що немає у ваших конкурентів: починаючи від звичайних женских ремней оптом, які можна замовити на сайті remnioptom.com, повсякденних виробів зі шкіри, і закінчуючи ексклюзивними шкіряними аксесуарами.

Товар

Для складання бізнес-плану шкіргалантереї, перш за все, визначтеся з товаром. На сьогоднішній день існує безліч найменувань шкіряних виробів. Якими з них хочете торгувати ви? А якими більш вигідно?
Всі ми прекрасно уявляємо собі відділ шкіргалантереї. У нашому ж магазині має бути щось особливе, «родзинка» (як же без неї в бізнесі, тим більш у конкурентному виді бізнесу). Це можуть бути вироби ручної роботи, ексклюзивної обробки (наприклад, книги в шкіряній палітурці), з дорогих і якісних матеріалів. Але все ж пам’ятаєте, добре розходитися товар середньої якості і ціни.

Найбільш затребуваний товар з асортименту шкіряних виробів – це жіночі сумки та ремні. Представниці прекрасної статі люблять їх міняти частіше, ніж вони зношуються, і підбирають під основний колір свого вбрання, а ви уявляєте яке це розмаїття кольорів та їх відтінків!

Також затребувані, необхідні в повсякденному житті і хороші як практичний подарунок: гаманці, рукавички, навіть головні убори, портмоне, ключниці, чоловічі портфелі, планшети і папки зі шкіри для керівників середнього і високого рангу.

А ось такий товар, як чохли для телефонів, взуття, обкладинки для документів тощо, хоч і зі шкіри зроблені, але розходяться краще в спеціалізованих магазинах. Так що навіть і не варто виділяти під них місце.

Розрахунки

Витрати на оренду торгової площі розраховуються виходячи з: 2 т.р. за 1 кв. м на місяць. Такі розцінки притаманні містам-мільйонникам (не дуже великим і не дуже маленьким, наприклад, місто – центр якої-будь області). Ціна за 1 кв. м буде тим вища, чим ближче до центру міста. Скільки вам буде потрібно площі, дивіться самі. Найчастіше в торгових центрах виділяється стандартний павільйон, площею від 15 кв. м. Розташовувати павільйони меншою площею власникам торгових комплексів просто не вигідно. Наша шкіргалантерея може, звичайно, притулитися в іншому магазині, де є вільне торгове місце. Але тільки в торговому комплексі у нас буде стільки клієнтів, щоб окупити всі витрати. І то не відразу …

Приміщення з площею в 15 кв. м дозволить вмістити не маленький асортимент виробів зі шкіри, адже мова йде вже не про один прилавок і стіну, а про три стіни, і стільки ж прилавків, як мінімум. Саме на різноманітності товару ви і «зіграєте».

Таким чином, ваш бізнес-план шкіргалантереї включатиме у фінансовій частині точну суму оплати за оренду торгового приміщення, точну кількість найменувань шкіряних виробів для реалізації у вашому магазині. І, звичайно, точну суму витрат на придбання n-ї кількості товарів. А також вітрини, тримачі для стін павільйону.

Повернемося до нашого переліку товарів і підрахуємо витрати на закупи товару. Сумки – близько 200 моделей, ремені – близько 50 і по 10 моделей інших товарів (гаманців, рукавичок стандартних розмірів, портмоне, портфелі). Разом 300 найменувань товару, вартістю від 150 до 600 грн. в середньому за 1 найменування. Приблизний розкид витрат складе від 25 до 150 тис. гривень. Школа бізнесу радить: не кидайтеся до перших-ліпших вам постачальників, оцініть обстановку, пошукайте вигідну пропозицію (низькі ціни, в які входять і транспортні витрати, гарна якість товару).

Особливості бізнесу

У бізнес-план шкіргалантереї увійде і план з розвитку бізнесу або перелік способів подолання «підводних каменів» на цьому терені. Наприклад, на шкіряних виробах модні тенденції, мабуть, відображаються більшою мірою, ніж на будь-яких інших речах. Придбаєте у «перекупників» застарілу колекцію у тут же підете «в нуль».

Ще приклад: святкові дні. Як вже говорилося вище, шкіряні вироби – це відмінний подарунок, і найпопулярніший. Тому до свята закупіть побільше відповідного товару. Жіночих гаманців до 8 березня, чоловічих виробів до 23 лютого, а до Нового року побільше екстравагантних виробів як для чоловіків, так і для жінок, що-небудь оригінальне і водночас практичне, але неодмінно у святковій упаковці (докупіть в магазинах подарункові пакети, стрічечки, пакувальний папір).

І, звичайно, не забудьте про важливі дрібниці у своєму бізнес-плані шкіргалантереї: назва проекту (звучна, красива, модна), опис ринку шкіряних виробів у вашому регіоні, способи підвищення конкурентоспроможності підприємства. І оскільки проект вимагає не малих вкладень, продумайте участь у проекті інвесторів (їх частка в процентному співвідношенні і передбачуваний розмір дивідендів), або кредиторів (передбачуваний термін виплати боргу виходячи з передбачуваного щомісячного доходу магазину шкіряних виробів).

Читайте також на cайті:



Залишити коментар

При використанні матеріалів сайту "Фінансові новини" обовязковим є гіперпосилання на MONEY-NEWS.TE.UA, відкрите для індексації пошуковими системами