ФІНАНСОВІ НОВИНИ УКРАЇНИ

postheadericon СМС розсилка як ідея малого бізнесу

СМС розсилкаСуть сервісу полягає в наступному. Замовник послуги повинен зібрати власну базу мобільних номерів своїх клієнтів, які дали згоду на отримання інформації по телефону. Рекламодавці в свою чергу розробляють рекламну кампанію, відсилаючи смс повідомлення на ці номери. Звичайно замовник може зробити це все і сам, але часто база номерів складає і 10 тис. номерів і 30 тис. У середніх компаній таких як ростелеком смс рассылка компанії “NanoSMS”, ця цифра добігає до 1 мільйона номерів. Вручну це зробити дуже важко. А за допомогою сервісу розсилку можна здійснити за кілька хвилин.

Даний вид реклами зарекомендував себе з найкращої сторони. Адже за статистикою близько 98% власників мобільних телефонів читають смс повідомлення і практично завжди дочитують їх до кінця. Тому підприємці впевнені, що їх реклама не залишиться поза увагою.

Правда, щоб організувати такий бізнес, потрібні певні вкладення. Головне, що необхідно, це або програма, або інтернет-кабінет за допомогою яких людина може самостійно зробити свою розсилку. Якщо Ви самі не володієте знаннями в цій області, доведеться вдатися до допомоги фахівців. Також потрібно знайти так званий смс шлюз. Він служить ніби посередником по відправці смс між Вашою програмою і мобільним телефоном. Ідеально б було домовитися з стільниковими операторами про цю послугу, але в разі відмови можна скористатися і іншими сервісами.

Ще один етап – це створення свого сайту, бо саме через сайт до Вас повинні приходити потенційні клієнти. Але створення сайту – це ще пів справи. Необхідно буде вкласти гроші в його розкрутку, просування.

Ціни на смс розсилку коливаються в різних межах – мінімальна від 6 коп/смс за умови замовлення понад 1 млн. повідомлень. Найчастіше Ваш прибуток може становити від 50% грошей, витрачених клієнтом на рекламу. Якщо розумно все організувати, то всі вкладені кошти «відіб’ються» за пів року, а може навіть і менше. Більше того, зараз є можливість співпраці з компанією QIWI – мережею платіжних терміналів. У разі, якщо у замовника немає своєї бази контактів клієнтів, QIWI може в цьому допомогти. Коли людина оплачує послуги в касі або через термінал, йому приходить смс приблизно такого змісту: «Спасибі за використання нашого сервісу QIWI. »А далі йде реклама замовника.

Ця бізнес-дея ще порівняно нова, тому ніша ще не до кінця заповнена. Поспішіть, може бути Ваша компанія стане провідним гравцем на ринку.

Читайте також на cайті:



Залишити коментар

При використанні матеріалів сайту "Фінансові новини" обовязковим є гіперпосилання на MONEY-NEWS.TE.UA, відкрите для індексації пошуковими системами