Перед власниками сучасних інтернет-ресурсів, які спрямовані на продаж автозапчастин та аксесуарів, виникає безліч проблем. Однак, багато хто хоче відкрити інтернет магазин з продажу цих товарів, тому що вони користуються великим попитом.
При виборі основного асортименту саме автозапчастин, власник інтернет-магазину стикається з безліччю проблем і нюансів. Перший нюанс – доставка товару. Вся справа в тому, що доставка кур’єром такої групи товарів неможлива, тому що при невисокій вартості, вони мають велику вагу і розмір. До того ж, якщо розглядати акумулятори та шини, то ці товари неможливо переносити пішохідним способом.
Тобто, для організації доставки необхідний кур’єр і автомобіль йому в розпорядження. Але, при старті, цього досягти дуже важко. Скільки коштує відкрити інтернет-магазин, наприклад, такий як globalcars.com.ua? Ціна коливається від нуля і до величезних сум, все залежить від того, хто займається безпосереднім створенням, розкруткою, доставкою товару.
Коли вирішено питання з доставкою, можна продумати інші нюанси. Відкрити інтернет-магазин не складно, достатньо створити інтернет-ресурс і наповнити його продукцією. Потрібно приділити увагу саме асортименту і постачальникам.
Не потрібно, створюючи магазин, розпорошуватися на запчастини до всіх існуючих автомобілів, тому що довгий час займе процес публікації товару, його оновлення, та й доведеться мати справу з безліччю постачальників. Оптимальним варіантом буде зосередити увагу максимум на 3 виробниках автомобілів. Або ж віддати перевагу запчастинам, які універсальні і підійдуть не на одну марку автомобіля.
Пошук постачальників відбувається звичайним прозвоном або пропозиціями про співпрацю. Важливим моментом є питання того, як буде здійснюватися робота з постачальником. Є кілька варіантів, наприклад, у вас буде склад, куди постачальник буде привозити основний товар, за попереднім замовленням, для подальшого перепродажу, або буде доставляти той, який тільки що був замовлений у вас. Можна спробувати доставку від постачальника відразу клієнту, в цьому випадку, немає необхідності в пошуку складу та кур’єра.
Після створення інтернет-магазину, необхідно забезпечити клієнтів повною інформаційною базою, тобто написати повний опис товарів і надати клієнтові опцію «Запитати у експерта». Таким чином, покупець зможе отримати повну консультацію, тобто, потрібно щоб на питання хтось відповідав. І буде добре, якщо це будете ви, таким чином, значно можна заощадити кошти.
Бажано відкрити інтернет-магазин автозапчастин тим людям, які розбираються в цій групі товарів, зможуть надати повну інформацію про нього, проконсультувати і підібрати потрібний варіант.
Чи вигідно відкривати інтернет-магазин, зрозуміє кожен на собі, після того, як буде зроблений старт, як підуть перші продажі, як стане зрозуміло, на що можна розраховувати, а на що ні.
Ця процедура займає багато сил, енергії, тому що необхідно створити ресурс, заповнити його, розкрутити, і тоді він почне приносити прибуток і давати результати.