ФІНАНСОВІ НОВИНИ УКРАЇНИ

postheadericon Маркетинг і реклама як засіб просування бізнесу

бізнес-тренінгБез чого вам ніяк не можна обійтися у своєму бізнесі? І як досягти гарних результатів у своїй справі? А гарні результати будуть коли? Правильно, коли на ваш продукт або послугу буде багато заявок.

А для цього потрібно згенерувати великий потік клієнтів. І зробити це за допомогою маркетингу і реклами не складно, головне виконувати всі дії послідовно. Адже ваше завдання зробити так, щоб потенційний клієнт захотів звернутися саме до вас. Отже, як залучити великий потік у ваш бізнес?

Все по черзі:

1. Багатокрокові продажі. На сьогодні – це найбільш ефективне рішення вашого завдання. Адже багатокрокові продажі є найсильнішим способом для залучення клієнтів саме у ваш бізнес. А це те, що вам потрібно. Чи не так?

Ви помітили напевно, що з кожним днем реклами все більше і більше, наш світ просто перевантажений нею і різні способи продажу перестають діяти, будь-то продаж у лоб, чи якийсь непрямий продаж. Для того, щоб ваша реклама не переставала ефективно працювати і привертала невичерпні обсяги клієнтів у ваш магазин чи бізнес, необхідно здійснювати продаж у два кроки. Що це означає? Це означає, що необхідно запропонувати своїм клієнтам для початку який-небудь безкоштовний продукт, тим самим їх підігрівши. Після цього потрібно зібрати їх контакти і підписати їх на свій бізнес. Іншими словами – потрібно щось дати своїм клієнтам для того, щоб потім було набагато легше продавати їм ваші товари, або послуги. Що ви і повинні зробити в обов’язковому порядку.

На даному етапі вашого бізнесу у вас напевно є широкий список ваших товарів або послуг. Ось що саме у вас має бути:
а) в обов’язковому порядку щось безкоштовне, що ви роздаєте просто так;
б) так звані товари локомотиви;
в) основні товари;
г) VIP товари.

2. Наступна дуже важлива складова, це визначитися з вашою цільовою аудиторією (ЦА). Це можуть бути молоді користувачі Інтернету у віці до 25-ти років, можуть бути дорослі люди від 35-років або навіть люди похилого віку. Важливо точно знати, для кого призначений ваш продукт, хто ваша ЦА.

3. Створення сайту, блогу, landing page і рекламного модулю оголошень, текстових блоків, банерів. Іншими словами – врахуйте технічну складову. Ці інструменти будуть виконувати головну роль у залученні клієнтів. Якщо не розбираєтеся у всіх цих технічних штучках, не турбуйтеся – можна цю роботу доручити фрілансерам. Не все ж робити самому.

4. Перед завершальною дією буде розміщення ваших оголошень, банерів, вашої реклами на всіляких інформаційних ресурсах. Головним правилом є максимальна кількість рекламних майданчиків. Чим більше людей побачить вашу рекламу, тим більше клієнтів буде у вас! Все геніальне – просто!

5. Ну, ось ми і дісталися до останнього кроку. У чому він полягає? У тестуванні, причому постійному. Необхідно тестувати, заміряти, аналізувати, тобто моніторити абсолютно все. Контролювати всю раніше виконану роботу. Контроль – понад усе!

Должна быть открыта горячая линия – номер телефона, на который потенциальные клиенты могут позвонить, и получить информацию о товаре или услуге предприятия.

Читайте також на cайті:



Залишити коментар

При використанні матеріалів сайту "Фінансові новини" обовязковим є гіперпосилання на MONEY-NEWS.TE.UA, відкрите для індексації пошуковими системами