Прес-служба держпідприємства повідомила, що “Укрпошта” впровадила нову послугу, розраховану на корпоративних клієнтів, що займаються електронною комерцією. Інтернет-магазини можуть зареєструватися на спеціальній сторінці і стати клієнтами державної поштової служби. Їхні товари в стислі терміни будуть доставлятися по всій території країни. При бажанні, службовці дочекаються людини, якій призначений товар, і передадуть покупку особисто в руки.
У послуги “Є доставка!” Є маса позитивних властивостей. УДППЗ “Укрпошта” є найбільшим оператором країни, що працює у даній сфері. Співпраця з державною службою дозволить інтернет-магазинам підвищити якість обслуговування клієнтів, не хвилюватися про збереження і цілісність бандеролі, зменшити витрати шляхом ліквідації власної служби доставки.
Тарифи “Є доставка!” є однаковими для вантажів будь-якого розміру. Інтернет-компанії достатньо сплатити вартість відправлення, вказати вагу багажу і вибрати формат доставки. Шлях і статус кожного товару можна в режимі реального часу відслідковувати в “Особистому кабінеті”.
Скористатися послугою “Укрпошти” можуть усі компанії, що займаються дистанційною торгівлею на території України. Представники держкомпанії вказують, що доставка буде здійснюватися дуже швидко і без затримок. Вона буде виконуватися протягом 1-3 діб, з моменту оформлення замовлення співробітником інтернет-магазину.
Весь процес складається з 8 етапів:
- оформлення заявки на сайті “Укрпошти”;
- отримання консультацій від співробітників використовуючи колл центр за телефоном 0 (800) 500440;
- надіслання компанією заявки;
- після цього з менеджером компанії зв’язується працівник пошти;
- доставка договору кур’єром в офіс;
- реєстрація договору;
- оплата інтернет-магазином рахунку-фактури;
- отримання пароля і логіна для доступу в “Особистий кабінет” компанії на сайті “Укрпошти”.