ФІНАНСОВІ НОВИНИ УКРАЇНИ

postheadericon Бренди та соціальні мережі

соціальні мережіПоява бренду в соціальних мережах сьогодні є справою надзвичайної важливості. Є кілька причин, що свідчать про правдивість і серйозність цієї заяви. Перша причина – щоденний приріст користувачів у соціальних мережах, як в Україні, так і в усьому світі. Друга причина – це повсюдне оцифровування нашого життя. Люди користуються Інтернетом кілька годин на добу, переглядаючи тисячі сторінок, у тому числі сторінки брендів. Але реєстрація вашого бренду в соціальних мережах це не гарантія успіху, а тільки перший крок на тернистому шляху, ім’я якому SMM – Social Media Marketing (Маркетинґ у Соціальних Медіа).

Це явище сьогодні вкрай популярно, кількість SMM-агентств росте як гриби після проливного дощу. Однак не всі вони надають якісні послуги, приводячи ваш бренд в SMM-тупик, а не на SMM-олімп. Як же вибрати правильне агентство? Чи можливо вести сторінку свого бізнесу самостійно? Яких результатів варто чекати від присутності в соціальних мережах? Ці та інші питання розглянемо нижче.

Для початку розберемося, для чого ж потрібно бренду бути присутнім у соціальних мережах? Це робиться з кількох причин: щоб охопити ту частину аудиторії, яка не дивиться телевізор і на кого не поширюється зовнішня реклама. Кількість таких людей зростає і фірмам все складніше до них достукатися. Для такої аудиторії потрібні свіжі рішення, якомога менше схожі на стандартну рекламу. Надати такі рішення покликаний SMM. У соціальних мережах ви можете використовувати всі резерви своєї фантазії, щоб зробити вашу взаємодію з користувачами максимально приємною і продуктивною.

Друга функція, яку виконує ваш бренд – це надання користувачам максимальної інформації про ваш бізнес і послуги. В Інтернеті ви можете розповісти про свої можливості якомога більше і яскравіше.

Третя місія – це робота з негативом. Якщо у споживачів виникли неприємні ситуації при взаємодії з вашим брендом, то велика ймовірність, що вони захочуть висловитися. Швидше за все, вони зроблять це в Інтернеті. Ваше завдання – шукати негативні відгуки клієнтів і як можна ввічливіше загладити свою провину перед ними. Це потрібно не тільки для тих клієнтів, які залишилися незадоволені. Інші потенційні споживачі побачать вашу моторність і їх ставлення до вас покращиться.

Що ж зробити, щоб не допустити помилок у SMM? Потрібно запам’ятати кілька простих загальних правил, які стануть вашим маяком у морі соціальних мереж. Перше: перед початком роботи ви повинні написати стратегію, яка включатиме основні етапи вашої роботи в соціальних мережах. Почніть із формування завдань, яких ви хочете домогтися, а потім перейдіть до опису методів, які допоможуть вам прийти до поставлених цілей.

Друге правило: будьте уважні в оформленні вашого контенту. Не потрібно прагнути виливати на своїх сторінках контент у величезних кількостях. Ваша сторінка повинна виглядати красивою й акуратною, з якісними картинками великого розміру.

Третє правило: публікуйте те, що вам не соромно буде показати своїм друзям. Не потрібно думати, що користувачі будуть дивитися все, що ви захочете їм показати. Швидше за все, вони просто втратять інтерес до вашої сторінки. Нехай контент, який ви публікуєте, буде різноманітним, але пов’язаним зі сферою вашого бізнесу. Наприклад, якщо ви ведете сторінку хостелу (міні-готель, гуртожиток для молоді), публікуйте корисну інформацію для мандрівників, про цікаві місця у вашому місті та поради про отримання візи у вашій країні.

І нарешті, результати SMM. Деякі вважають, що сторінки в соціальних мережах із перших днів притягнуть нових клієнтів. Однак соціальні мережі не варто розглядати тільки як канал прямих продажів. Тут йдеться більше про побудову довгострокової комунікації зі споживачем. Клієнти можуть вступити у ваше співтовариство, але придбають щось тільки через півроку, проте у них до того часу накопичиться позитивне ставлення до вашого бренду.

Світ SMM може комусь здаватися дуже простим, а комусь надто незрозумілим. Мають рацію тут обидва. Він простий, але спочатку потрібно розібратися зі всім не зрозумілим і освоїтися на цьому майданчику і тоді результати будуть вас радувати.

Читайте також на cайті:



Залишити коментар

При використанні матеріалів сайту "Фінансові новини" обовязковим є гіперпосилання на MONEY-NEWS.TE.UA, відкрите для індексації пошуковими системами