Якщо Ви хочете почати бізнес на зарубіжному ринку або розвивати нові, перспективні для Вашого регіону, напрямки діяльності, разом з пошуком нових ринків збуту Вам знадобиться встановлення нових контактів і пошук бізнес-партнерів.
Необов’язково мати великий капітал, щоб розпочати діяльність на закордонному ринку. Адже, якщо Ви зумієте знайти і зацікавити у своїй пропозиції потенційних зарубіжних партнерів, останні можуть інвестувати власні кошти в Ваш проект і зайнятися просуванням Вашої продукції в регіоні.
З якими головними перешкодами для виходу на закордонні ринки стикаються підприємства? По-перше, це відсутність інформації про правила ведення бізнесу в даному регіоні, а також даних про пропозицію та попит на товар.
Починаючи комерційну діяльність на нових географічних ринках, підприємець також може зіткнутися з мовним бар’єром, який не дозволяє отримати дану інформацію і встановити ділові зв’язки з зарубіжними партнерами.
Пошук закордонних партнерів – одна з популярних послуг у сфері бізнес-консалтингу. Консалтингові фірми розташовують спеціалізованими базами даних підприємств по різних галузях і країнах. Тому пошук партнерів та встановлення з ними ділових контактів, використовуючи послуги таких фірм, відбувається в короткі терміни.
Пошук бізнес-партнерів часто пов’язаний з наданням інших супутніх послуг з метою просування продукції за кордоном – аналізом сегменту ринку товару або послуги, маркетинговими дослідженнями , організацією та проведенням ділових зустрічей і заходів.
Консалтингові фірми можуть пропонувати пошук партнерів по бізнесу в якості складової частини дослідження економічної кон’юнктури зарубіжного ринку. Якщо Ви знайдете правильних партнерів по бізнесу, тим самим Ви зможете підвищити продуктивність і ефективність роботи компанії. Крім того, Ви зможете застрахуватися від фінансових втрат у майбутньому.
Пошук бізнес-партнерів, якими можуть бути постачальники, виробники, дистриб’ютори і оптові організації за кордоном, здійснюваний міжнародними консалтинговими фірмами, дозволяє заощадити час і зусилля. Ви можете сконцентрувати свої ресурси на підвищенні якості своїх товарів, розвивати нові напрямки діяльності і оптимізувати бізнес-процеси.
Зарубіжні партнери можуть надати неоціненну допомогу завдяки своєму досвіду, впровадженню інноваційних технологій і нових методів роботи.
Як найти партнера по бизнесу в іншій країні? Якщо Ви хочете самостійно знайти клієнта або постачальника за кордоном, скористайтеся одним із таких способів:
- Розміщення комерційної пропозиції на інформаційних ресурсах.
- Участь у зарубіжних спеціалізованих виставках . Головна мета – не продаж товару на місці, а пошук партнерів та встановлення нових контактів.
- Направити пропозицію в Міжнародну торгову палату Всесвітньої організації бізнесу, до якої входять торгово-промислові палати, ділові асоціації та підприємства з більшості країн.
- Звернутися на місці до органів місцевого самоврядування.
Перед тим, як приступити до пошуку партнерів, необхідно провести дослідження цінової політики та продукції конкурентів, вивчити коло потенційних закордонних клієнтів.