Дати однозначну оцінку ринку поліграфічних послуг практично неможливо. Норми, відповідно до яких розвиваються його окремі сектори – оперативний друк, книжковий, широкоформатний або журнальна поліграфія – різні. Наприклад, оперативна поліграфія, справді дуже чутлива до коливань кон’юнктури і на будь-які коливання реагує досить жваво.
«Велика поліграфія» (тиражі від 10000 екз.) більш неповоротка і її розвиток йде за довгостроковими трендами, пропускаючи незначні коливання ринку. У сегменті газетно-журнального друку – давно намітився курс на поступове зниження середніх тиражів, зростання асортименту продукції, підвищення складності друкованої обробки. Це відбувається в усьому світі.
Місяць від місяця кон’юнктура може зміщуватися то в одну, то в іншу сторону, але загальні тенденції незмінні. Перед тривалими новорічними святами стабільно збільшуються тиражі рекламних видань.
Єдиний сегмент, який обгрунтовано очікує зростання тиражів – це сегмент рекламних продуктів (листівки торгових мереж, визитки, каталоги). Всіляка друкована реклама була і є найефективнішим і найдоступнішим способом донесення потрібної інформації до потенційних покупців. Обсяги тиражів цих друкованих продуктів щорічно збільшуються. Саме цей сегмент приносить друкарням максимальний прибуток.
Взагалі, експерти очікують тринадцятивідсоткове зростання ринку реклами в 2013 році. Оперативна поліграфія теж має не погані перспективи, але не настільки життєстверджуючі як у сектора реклами. Вона включає в себе практично всі сучасні способи створення друкованої продукції. Але основним інструментом став цифровий друк, весь робочий цикл якого контролюється комп’ютером, а не друкованим пресом. Це дозволяє отримувати невеликий прибуток навіть з клієнта, який прийшов роздрукувати єдину фотографію.
Таким чином, ціна одиниці друкованого примірника при цифровому випуску практично не залежить від величини тиражу, оскільки не потрібне проведення додрукарської підготовки.