Для того, щоб досягти успіху у своїй галузі і зайняти міцне місце на ринку, керівництво компанії має користуватися сучасними методами менеджменту, куди, крім інших, входить організація корпоративних тренінгів.
Як підвищити кваліфікацію співробітника, навчити його ефективним прийомам продажів і іншим практичним навичкам і вмінням? Все це можливо завдяки тренінгам. Організовують такі зібрання штатні фахівці або найняті для цих цілей тренери. Важливо, щоб ведучий був не просто професіоналом у своїй галузі, але і спеціалізувався на роботі з співробітниками, мав розвинені педагогічні здібності. Від того, наскільки тренер буде відкритим і дружелюбним, часто залежить результативність зустрічей, а реакцією на виступи вимогливого, жорсткого фахівця буде «закритість» співробітників і нагнітання страху. Тренінг має викликати у підлеглих ентузіазм, це повинна бути можливість цікаво провести час і навчитися чомусь новому.
Компанія “Ключове Слово” навчає на корпоративних тренінгах мистецтву продажів, веденню бізнесу, тайм-менеджменту в Києві і по всій Україні.
Отже, тренінг продажів зазвичай проходить за наступним сценарієм:
Перша частина – теоретична. Починається вона зі знайомства. Тренер представляється співробітникам і розповідає про план, цілі і завдання заходу. Потім кожен з присутніх коротко розповідає про себе (ім’я, посада, хобі, риси характеру тощо). Знайомство повинно розрядити обстановку, надати їй статус неформального спілкування, де слабшають зв’язки «начальник – підлеглий». Після взаємного представлення тренер приступає до теоретичної частини курсу, яка може містити безліч пунктів: історія виникнення компанії, розповідь про її засновників, детальна інформація про технологічні особливості виробництва товарів / послуг. Навіть якщо співробітник володіє відмінними навичками продажів, йому все одно необхідно знати деталі виробничого процесу до дрібниць.
Друга частина – практична. Тут фахівець розповідає про основні прийоми успішних продажів, описує етапи ведення угоди, спілкування з клієнтом, розповідає про те, що може перешкодити процесу продажу, негативно позначитися на іміджі компанії. У процесі спілкування із споживачем успішні менеджери виявляють себе як справжні психологи, використовують деякі хитрощі і прийоми.
Третя частина – відпрацювання отриманих знань, корпоративні ігри. Тут ведучий пропонує присутнім поділитися на кілька команд або дає індивідуальні завдання, які можуть бути пов’язані як з розігруванням конкретних ситуацій «менеджер-клієнт», так і спрямовані на зміцнення командного духу в колективі. Важливу роль тут відіграє система оцінок персоналу , однак важливо, щоб вона не була явною і дозволила по максимуму розкритися кожному члену команди.
Кожна частина триває від одного до півтора годин, а в перерві влаштовується обов’язковий кава-брейк. Наприкінці тренінгу кожен учасник отримує пам’ятний сувенір (ручку з блокнотом, магніт) з корпоративною символікою.