ФІНАНСОВІ НОВИНИ УКРАЇНИ

postheadericon Як проходять корпоративні тренінги від компанії Кейворд?

бізнес-тренінгДля того, щоб досягти успіху у своїй галузі і зайняти міцне місце на ринку, керівництво компанії має користуватися сучасними методами менеджменту, куди, крім інших, входить організація корпоративних тренінгів.

Як підвищити кваліфікацію співробітника, навчити його ефективним прийомам продажів і іншим практичним навичкам і вмінням?  Все це можливо завдяки тренінгам.  Організовують такі зібрання штатні фахівці або найняті для цих цілей тренери.  Важливо, щоб ведучий був не просто професіоналом у своїй галузі, але і спеціалізувався на роботі з співробітниками, мав розвинені педагогічні здібності.  Від того, наскільки тренер буде відкритим і дружелюбним, часто залежить результативність зустрічей, а реакцією на виступи вимогливого, жорсткого фахівця буде «закритість» співробітників і нагнітання страху.  Тренінг має викликати у підлеглих ентузіазм, це повинна бути можливість цікаво провести час і навчитися чомусь новому.

Компанія “Ключове Слово” навчає на корпоративних тренінгах мистецтву продажів, веденню бізнесу, тайм-менеджменту в Києві і по всій Україні.

Отже, тренінг продажів зазвичай проходить за наступним сценарієм:

Перша частина – теоретична.  Починається вона зі знайомства.  Тренер представляється співробітникам і розповідає про план, цілі і завдання заходу.  Потім кожен з присутніх коротко розповідає про себе (ім’я, посада, хобі, риси характеру тощо).  Знайомство повинно розрядити обстановку, надати їй статус неформального спілкування, де слабшають зв’язки «начальник – підлеглий».  Після взаємного представлення тренер приступає до теоретичної частини курсу, яка може містити безліч пунктів: історія виникнення компанії, розповідь про її засновників, детальна інформація про технологічні особливості виробництва товарів / послуг.  Навіть якщо співробітник володіє відмінними навичками продажів, йому все одно необхідно знати деталі виробничого процесу до дрібниць.

Друга частина – практична.  Тут фахівець розповідає про основні прийоми успішних продажів, описує етапи ведення угоди, спілкування з клієнтом, розповідає про те, що може перешкодити процесу продажу, негативно позначитися на іміджі компанії.  У процесі спілкування із споживачем успішні менеджери виявляють себе як справжні психологи, використовують деякі хитрощі і прийоми.

Третя частина – відпрацювання отриманих знань, корпоративні ігри.  Тут ведучий пропонує присутнім поділитися на кілька команд або дає індивідуальні завдання, які можуть бути пов’язані як з розігруванням конкретних ситуацій «менеджер-клієнт», так і спрямовані на зміцнення командного духу в колективі.  Важливу роль тут відіграє система оцінок персоналу , однак важливо, щоб вона не була явною і дозволила по максимуму розкритися кожному члену команди.

Кожна частина триває від одного до півтора годин, а в перерві влаштовується обов’язковий кава-брейк.  Наприкінці тренінгу кожен учасник отримує пам’ятний сувенір (ручку з блокнотом, магніт) з корпоративною символікою.

Читайте також на cайті:



Залишити коментар

При використанні матеріалів сайту "Фінансові новини" обовязковим є гіперпосилання на MONEY-NEWS.TE.UA, відкрите для індексації пошуковими системами