ФІНАНСОВІ НОВИНИ УКРАЇНИ

postheadericon Партизанський маркетинг в соціальних мережах

Партизанський маркетингПартизанським маркетингом називають метод просування товару шляхом створення рекламних позицій усередині тематичного співтовариства або соціальної мережі.

Для цього, створюється “партизанський” блог в тематичному співтоваристві, який надалі стане рекламним майданчиком для просування основного проекту.

Маневр полягає в тому, що рекламна кампанія ведеться в тилу цільової аудиторії. Не як щось стороннє, що пропонує товари. А як щось своє, майже рідне, що допомагає у вирішенні виникаючих проблем.

Насправді, партизанський маркетинг, досить складний захід. Не кожен зможе цілеспрямовано діяти в тематичному співтоваристві і зуміє налагодити дружні відносини з багатьма «місцевими» користувачами.

У тематичних спільнотах, на момент створення партизанського елемента, вже склалася інфраструктура та ієрархія у відносинах. Є лідери і є ведені. Природно, лідери не захочуть ділитися своєю популярністю, завойовану з такими великими потугами. Вони будуть вставляти палиці в колеса і намагатися дискредитувати новачка, якщо він буде надмірно активний.

Для початку, краще увійти до складу “ведених” і заспокоїти підозрілість активних лідерів. Мета партизанського впровадження не в тому, щоб стати першим блогером, а щоб ефективно просувати свій основний проект. Залишати посилання і запрошувати відвідувачів на сайт, формувати базу постійних користувачів і передплатників. Як кажуть, це тільки бізнес. Тому не потрібно сприймати все це занадто особисто і емоційно.

Мета партизанського маркетингу – зібрати якомога більше друзів. Після цього – завоювати їх довіру. І тоді виникають можливості для природного формування вірусного маркетингу.

Слід розуміти, що тільки довірче ставлення і повага членів спільноти до вас особисто як до блогера, висока якість вашого веб-сайту і впевненість користувачів у тому, що статті на сайті завжди будуть цікаві і корисні, може викликати ефект сарафанного радіо.

Ніякі трюки і прийоми не допустимі. Ви тільки відстрашите людей і викличете  розчарування. Спроба обману в партизанському маркетингу, це прямий шлях до краху рекламної кампанії.

Секрет успіху партизанського блогу про бізнес в тому, щоб не вигадувати велосипед, а вивчити інтереси співтовариства і слідувати в загальному руслі. Підладитися під спільноту, а не намагатися нав’язувати щось “краще”. Люди самі знають, чого вони хочуть, от і дайте їм саме це. Тільки так можна добитися успіху при партизанському просуванні.

Читайте також на cайті:



Залишити коментар

При використанні матеріалів сайту "Фінансові новини" обовязковим є гіперпосилання на MONEY-NEWS.TE.UA, відкрите для індексації пошуковими системами