ФІНАНСОВІ НОВИНИ УКРАЇНИ

postheadericon Нюанси здачі нульової звітності

ПодаткиДеякі підприємці впевнені, що відсутність комерційної діяльності повністю звільняє їх від необхідності здавати якусь звітність. На жаль, це абсолютно не так. Законодавство все ж вимагає від вас здачі певних документів.

Податкова вимагає отримання всіх декларацій, незалежно від діяльності фірми, і якщо ви з якихось причин не здасте їх, варто побоюватися неприємних штрафів. Більше того, якщо в них будуть помилки, то виправити все буде досить складним заняттям. Тому навіть для цих документів бухгалтерський супровід буде незайвим. Незважаючи на те, що форми будуть «порожніми», тобто без будь-яких записів, підготувати їх доведеться не тільки для податкових органів – отримати їх повинен також Пенсійний фонд, Держкомстат, соцстрах. Особливо уважно треба стежити за своєчасністю подання звітів.

Найпоширеніша ситуація, коли потрібна здача офіційної документації відразу після реєстрації. Підприємець або фірма вже отримали офіційний дозвіл на здійснення комерційної діяльності, однак поки жодної угоди або операції скоєно не було, ось і надається нульова звітність, яка повинна за логікою підтвердити це. Втім, досить часто зустрічається ситуація, коли фірма або Іноземне Підприємство (ІП) просто не відображає всієї своєї діяльності, вважаючи за краще декларувати порожній баланс. Іноді фірма просто бере невелику паузу, згортаючи всі офіційні угоди. У таких умовах грамотне оформлення всіх форм – обов’язкова умова, щоб не привертати до себе зайву увагу.

Готувати необхідно все ті ж форми, що й у звичайній звітності. У першу чергу це баланс, декларації, які здаються в податкову, і, звичайно ж, форма звіту з інформацією про доходи і витрати. Проте їх зміст відрізняється, в залежності від форми власності та схеми роботи. Природно, що здача нульової звітності ІП відрізняється по складанню звітності від комерційної фірми, яка працює за загальною схемою оподаткування.

Іноді складання цих форм бере на себе сам підприємець, але значно простіше і ефективніше підключити до цієї роботи фахівців. Це не тільки значно заощадить час самого підприємця, а й дозволить уникнути неприємних штрафів. Погодьтеся, не дуже приємно їх отримувати тільки тому, що якийсь невеликий звіт був із запізненням зданий в органи статистики.

Читайте також на cайті:



Залишити коментар

При використанні матеріалів сайту "Фінансові новини" обовязковим є гіперпосилання на MONEY-NEWS.TE.UA, відкрите для індексації пошуковими системами