ФІНАНСОВІ НОВИНИ УКРАЇНИ

postheadericon Перспективи розвитку перевезень морських вантажів через Панамський канал

Экспедирование в портуЗа планом розвитку до 2014 року, буде проведена модернізація Панамського каналу, яка дозволить проводити судна водотоннажністю до 130 тис. тонн. У ході проведення робіт заплановано поглиблення дна каналу і створення нових шлюзів більшої ширини. Після закінчення всіх робіт, з’явиться можливість проводити по каналу судна водотоннажністю до 170 тисяч тон. Реконструкція каналу дасть можливість проводити до 18,8 тисяч суден на рік, а вантажопотік зросте до 600 мільйонів тон PCUMS. Загальні витрати на всі будівельні роботи і модернізацію механізмів складуть 5.25 млрд. доларів. Прогнозується, що збільшення пропускної здатності, сприятиме зростанню доходів від експлуатації каналу і до 2015 року вони, досягнутть в цілому 2.5 млрд. доларів, а до 2025 року складуть 4.3 млрд. доларів.

Для збільшення потоку вантажів та обслуговування суден необхідна модернізація портів східного і західного узбережжя США. Адміністрація Білого дому веде прискорений розгляд проектів з модернізації та поглиблення портів – Нью-Йорка, Нью-Джерсі, Чарльстона, штат Південна Кароліна, Джексонвілл, штат Флорида, Майамі, Балтімора і інших населених пунктів. Реконструкція портів збільшить зайнятість населення і буде сприяти економічному розвитку цих територій.

Розпочато роботи з поглиблення дна, реконструкції споруд портів і інфраструктури в порту Майамі, розташованого на острові Хитроу. Загальні витрати складуть 2 млрд. доларів. Основними, є два проекти: поглиблення дна до глибини 15 метрів і будівництво тунелю між портом і материком. Порт Майамі приймає й обслуговує щорічно більше 4 млн. пасажирів.

Ведуться роботи в морському пору Балтімора, одному з найважливіших портів східного узбережжя, з вантажообігом понад п’ятдесят мільйонів тон на рік. У країну через порт, надходять морські вантажі – нафтопродукти і нафта, залізна, марганцева і хромова руди, каучук, гума. Вивозяться – зерно, машини, кокс, сталь, лісоматеріали і вугілля.

В інших містах і населених пунктах східного і західного узбережжя, також ведеться модернізація споруд портів і днопоглиблювальні роботи, які дозволять приймати судна типу “Post-Panamax” здатних перевозити від 7000 до 13000 стандартних 20-футових контейнерів (TEU) і «Syper-Post- Panamax» місткість яких до 15500 TEU. На сьогоднішній день, судна типу «Post-Panamax» складають 30% від загальної кількості контейнеровозів Kassbohrer , а протягом найближчого часу прогнозується їх збільшення до 45%.

Перевезення вантажів з допомогою морського транспорту, є найбільш вигідним через великий обсяг переміщуваного вантажу, високого ступеня механізації вантажно-розвантажувальних робіт і тому має великі перспективи для подальшого розвитку та збільшення обсягів перевезення. Саме тому послуга экспедирование в порту, яка надається групою компаній “OREXIM” стає все більш затребуваною на ринку морських перевезень.

Читайте також на cайті:



Залишити коментар

При використанні матеріалів сайту "Фінансові новини" обовязковим є гіперпосилання на MONEY-NEWS.TE.UA, відкрите для індексації пошуковими системами