ФІНАНСОВІ НОВИНИ УКРАЇНИ

postheadericon Переваги CRM-системи для малого бізнесу

CRMОсновними характерними рисами малого бізнесу в наш час є регулярний контакт з клієнтськими мережами, робота з віртуальними та електронними грошима, а також інтегрованість в онлайн-середовище.

У зв’язку з цим важливо оптимізувати бізнес-процес, щоб скоротити витрати, які неминуче виникають при розширенні штату співробітників. Крім цього, в наш час малий бізнес прагне технологічності процесів. Ключовими процесами в малому бізнесі стає обробка та пошук інформації, спілкування з клієнтами в мережі, тайм – менеджмент. Всі ці процеси просто необхідно автоматизувати.

На щастя для підприємців, зараз на ринку сучасних інформаційних технологій представлені як готові CRM для малого бізнесу, так і індивідуальні CRM-системами під ключ. Ціна також різна: від безкоштовних версій додатків, до CRM-систем, вартість яких дуже велика.

Можна сказати, що інтеграція CRM – систем в малий і середній бізнес є закономірним кроком в ногу з часом, а ймовірно, і до переваги над своїми конкурентами. Зараз практично весь малий бізнес орієнтований на клієнта, тому зручний, швидкий і, головне, недорогий контакт з клієнтами дуже важливий для будь-якого підприємця. Система CRM незамінна для швидкої обробки та зберігання інформації про клієнтів. Крім цього, автоматизація зачіпає фінанси, документообіг, маркетинг і інші галузі економіки.

Основна перевага CRM – це повідомлення. Менеджер має дату контакту, коли йому необхідно зв’язатися з клієнтом, написати лист або призначити особисту зустріч. Але навіть якщо записати інформацію в щоденник, то папір не повідомить вам про те, що конкретно сьогодні треба зробити. CRM завчасно повідомить вас про те, коли і з ким зв’язатися і з якого питання.

У системі є обмеження з прав доступу, тому кожен менеджер отримує доступ тільки до своїх клієнтів. Можна залишатися абсолютно спокійним за збереження інформації, а резервне копіювання не допустить втрату важливих даних.

Онлайн CRM легко впровадити у виробництво, для цього не знадобляться дорогі кваліфіковані фахівці. Простий інтерфейс системи не зажадає від ваших працівників додаткових знань і багато часу для того, щоб розібратися з нюансами програми.

А найважливіше, що вартість CRM не дуже висока і не змушує індивідуальних підприємців замислюватися про економічну доцільність придбання системи.

Читайте також на cайті:



Залишити коментар

При використанні матеріалів сайту "Фінансові новини" обовязковим є гіперпосилання на MONEY-NEWS.TE.UA, відкрите для індексації пошуковими системами