ФІНАНСОВІ НОВИНИ УКРАЇНИ

postheadericon Ази створення інтернет-магазину

створення інтернет-магазинуВ останні роки обсяги Інтернет-торгівлі зростають дуже швидкими темпами.  Навіть, незважаючи на негативні наслідки фінансово-економічної кризи, все більше і більше наших співвітчизників віддають перевагу покупкам в інтернеті.  Особливе місце в структурі суб’єктів електронної комерції займають інтернет-магазини.  Саме в них свій споживчий попит проявляють сотні тисяч користувачів мережі.

В якості підтвердження наших слів можна навести такі цифри.  В Україні проживає близько 17 мільйонів чоловік, які регулярно користуються Інтернетом.  Приблизно половина з них на сьогоднішній день має досвід здійснення покупок в режимі онлайн.  Більш того, за підсумками “кризового” 2009 року кількість українських користувачів мережі, які купували товари та / або послуги в інтернет-магазинах зросла на 8% (якщо порівнювати з 2008 роком).

Райдужні перспективи розвитку ринку онлайн-торгівлі не могли не привернути уваги веб-майстрів.  Багато з них прийшли до висновку, що набагато вигідніше створювати і розкручувати не просто сайт, який буде приносити прибуток у вигляді рекламних відрахувань.  Куди прибутковішою виглядає перспектива просувати веб-портал, безпосередня діяльність якого пов’язана з торгівлею.  У цьому випадку можна заробляти не тільки на рекламі, але і за допомогою продажів!

Таким чином, враховуючи особливу актуальність Інтернет-торгівлі в наші дні, пропонуємо поговорити про деякі особливості створення та розкрутки інтернет-магазину.

Перше питання, яке задає собі веб-майстер, який бажає пов’язати свою професійну діяльність з створенням Інтернет-магазину, полягає в наступному: що саме продавати, який товар або послуга зможе принести найбільший прибуток?  Звичайно, радити в даному випадку ми не беремося, бо вибір – виключне право окремо взятої людини.  Разом з тим, можливо, приведена статистика допоможе вам, дорогі читачі, полегшити процес пошуку своєї ніші в онлайн-торгівлі.

Отже, вітчизняні покупці хочуть купувати в Інтернет-магазинах книги (близько 40%), техніку (більше 30%), комп’ютерні ігри та відео на DVD (близько 30%), музику і програмне забезпечення (понад 20%), одяг (менше 20 %), путівки (більше 10%) і продукти харчування (в межах 10%).

Вибравши поле для торговельної діяльності, забезпечивши наявність товару, можна приступати до безпосереднього створення інтернет-магазину, за допомогою якого цей товар буде реалізовуватися.  Створення Інтернет-магазину, в першу чергу, передбачає вибір системи управління вмістом (CMS).  Остання являє собою “двигунець”, на якому буде працювати торгівельний портал.

CMS для інтернет-магазину можна роздобути трьома різними способами.  Наприклад, веб-майстер, який досконало володіє навичками програмування, може переробити загальнодоступну CMS (скажімо, Joomla) під потреби власного Інтернет-магазину.  Якщо подібні навички відсутні, можна звернутися до послугами компаній, які займаються розробкою веб-сайтів.  Одним з напрямків діяльності таких фірм є створення інтернет-магазинів.  Є й третій варіант, який, на наш погляд, виглядає найкращим.  Існують Інтернет-компанії, які спеціалізуються виключно на створенні CMS для інтернет-магазинів.  Саме ці CMS здатні стати надійним фундаментом для розвитку успішної віртуальної торгівлі.

Прикладом такого роду CMS можуть бути PHPShop  і Shop-Script, які користуються особливою популярністю на українському і російському ринку.  Визнані лідери є в іноземному сегменті мережі – це xt: Commerce  і X-Cart.

Згадані CMS мають набагато більше схожості, ніж відмінностей.  Це поліфункціональні програмні комплекси, які складаються з численних модулів.  Різноманітність останніх дозволяє добитися небувалої гнучкості в роботі інтернет-магазину.  Відмінні особливості цих CMS – багатомовна локалізація, можливість використання різноманітних платіжних систем, управління каталогами товарів (послуг), підготовка детальних звітів про досконалої покупці, можливість керування властивостями покупців, наявність компонентів СЕО-оптимізації і т.д.  Більш детальну інформацію про згадані системи керування вмістом можна почерпнути на офіційних сайтах їх розробників.

Припустимо, що вибір необхідної CMS уже відбувся.  На черзі – розкрутка новоспеченого Інтернет-магазину.  Однак перш, ніж поговорити про особливості просування торгового порталу, вкажемо ряд базових характеристик, яким, на думку фахівців, повинен відповідати будь-який інтернет-магазин.

По-перше, Інтернет-магазин просто-таки зобов’язаний мати простий дизайн і зрозумілу структуру.

По-друге, він повинен розташовувати зручною навігацією, яка б дозволяла покупцеві гранично просто “пересуватися” по магазину.

По-третє, в його структурі обов’язково повинні бути присутніми опису реалізованої продукції.  Більш того, завжди вітається додаткова інформація про товар (послугу), яка дає можливість замінити продавця-консультанта в звичайному магазині.

По-четверте, інтернет-магазин не повинен засмічуватися непотрібною інформацією (рясна реклама, нетематичні статті та ін.)

По-п’яте, дуже добре, якщо торгівельний портал в своїй структурі має ряд додаткових сервісів, наприклад, форму розширеного пошуку або механізм порівняння цін у конкурентів.

По-шосте, дуже важливо, щоб Інтернет-магазин розташовував зручною системою зворотного зв’язку з покупцем.  Це дозволить власнику сайта оперативно реагувати на побажання чи зауваження споживачів.

Що стосується розкрутки інтернет-магазину, то вона багато в чому нагадує просування звичайного веб-сайту.  Скажімо, є багато спільного в оптимізації вмісту ресурсу.  Так, тег title (заголовок сторінки) повинен містити в собі одне ключове слово, що має саме пряме відношення до товару, який продається на цій сторінці.

В описі сторінки (description) також може бути використаний ключевік.  При цьому опис має відрізнятися підвищеною унікальністю.  Плагіат не пройде!

Особлива роль в ході просування інтернет-магазину відводиться внутрішнім посиланнях.  Вони повинні використовуватися до місця, що дозволить підвищити рейтинг порталу в очах пошукової системи Google.

Не секрет, що елементи внутрішньої оптимізації повинні успішно комбінуватися з елементами зовнішньої.  Тому не варто зупинятися лише на внутрішній перелінковці, приділяючи особливу увагу зовнішнім посиланням.  Їх джерелами можуть і повинні стати:

  • каталоги і соціальні закладки;
  • біржі посилань;
  • головні сторінки впливових ресурсів (підказка – про розміщення такого посилання бажано домовлятися особисто, а не вдаватися до послуг все тих же бірж посилань);
  • статті і прес-релізи з посиланнями на Інтернет-магазин, що розміщуються на зовнішніх ресурсах.

Мудре використання елементів внутрішньої і зовнішньої оптимізації це лише півсправи на шляху до успіху.  Просунути Інтернет-магазин в пошукачах (привести на його сторінки потенційних покупців) це одне, зовсім інша – змусити їх зробити покупку!  Тут пошукова оптимізація вже не допоможе.  Як бути тоді?  Просто слідувати деяким правилам:

  • забезпечити простоту оформлення замовлення й оплати продукції;
  • подбати про умови доставки покупки та її гарантійного обслуговування;
  • забезпечити прозорість ціноутворення (вказується вартість повинна бути остаточною);
  • розробити систему знижок, бонусів, подарунків та інших акцій для найбільш лояльних покупців.

Все це в комплексі має стати запорукою процвітання вашого інтернет-магазину!

 

Если вас интересует услуга по созданию создание интернет магазина в Донецке “под ключ”, то вы можете обратиться в веб-студию “Сайтострой”, которая выполнит заказ качественно, недорого и быстро. А если вы закажете еще и услугу по раскрутке вашего ресурса, то о вашем бизнесе узнает вся Украина.

Читайте також на cайті:



Залишити коментар

При використанні матеріалів сайту "Фінансові новини" обовязковим є гіперпосилання на MONEY-NEWS.TE.UA, відкрите для індексації пошуковими системами