Візитки – це майже антикваріат. Зрештою, можна набагато швидше отримаю дані про людину, якщо вона просто надішле email.
І саме тому, що вони є анахронізмом, вони мають життєво важливу функцію. В еру коли ніхто вже не одягається офіційно, вони дають вам шанс позиціонувати себе, показати ким ви є і що робите з тим шматочком паперу. І проте ж… майже всі визитки просто жахливі. Візитка – вечірнє плаття в світі маркетингу, поганий дизайн тут не просто оживає, а розпускається пишним цвітом.
Я думаю, що сенс візитної картки не в тому, щоб продемонструвати ваші творчі здібності. Сенс в тому, щоб показати, що у вас хороший смак.
Ось список поширених помилок (і кілька порад). Я думаю, це заощадить вам $ 30:
- Не друкуйте візитки самостійно. Ви не повинні використовувати ці маленькі перфоровані аркуші паперу тільки тому, що інші їх виробляють .
- Не треба використовувати великий шрифт для адреси та контактної інформації. Найперший спосіб визначити відстійну візитку – поглянути на розмір шрифту. Це дійсно так.
- Не купуйте ці кольорові візитні картки з власної фізіономією на них. Ви ж не пересічний агент з нерухомості, так що немає причин вести себе як вони.
- Не робіть собі металевих візиток. Це може бути нормальним для Стіва Возняка, але всі інші можуть захотіти пронести вашу візитку на літак.
- Вам може здатися відмінною ідеєю зробити собі повнокольорову візитку з великою (дурною) картинкою на ній. Це не так.
- Гарно виглядають округлені кути. Але тільки якщо відступи досить великі.
- Відступи мають значення. Як тільки ви підібралися до краю, ви все зіпсували.