ФІНАНСОВІ НОВИНИ УКРАЇНИ

postheadericon Космічний туризм стає масовим

Сторінки: 1 2

Космічний туризм

Британський мільярдер Річард Бренсон, керівний агентством космічного туризму Virgin Galactic, запланував перший політ людини в космос на приватному апараті на грудень 2013 р., а також представив “дешеву та ефективну” систему запуску супутників LauncherOne.

В ході Міжнародного авіаційно-космічного салону “Фарнборо” Річард Бренсон повідомив, що його компанія Virgin Galactic отримала заявки від 529 осіб, що побажали заплатити по $ 200 тис., щоб зробити двогодинний політ у космос на апаратах компанії. Цифру 529 мільярдер назвав мильним каменем, оскільки вона перевищує кількість ветеранів аеронавтики, що перебували за межами земної орбіти. За два роки Virgin Galactic має намір відправити в космос і благополучно повернути назад 600 чоловік.

“Мета нашої компанії – відкрити шлях космічного туризму. Я дуже пишаюся тим, чого ми вже досягли і як наближаємося до початку регулярних суборбітальних польотів на SpaceShipTwo”, – зазначив Річард Бренсон.

Компанії Virgin Galactic вдалося розробити систему, що складається з літака-носія WhiteKnightTwo і космічного корабля SpaceShipTwo, на якому поміщається шість пасажирів і два члени екіпажу. Літак розганяє і піднімає корабель на 16 км від поверхні Землі, після чого SpaceShipTwo відділяється і продовжує політ самостійно, досягаючи умовної межі космосу (близько 100 км) На цій висоті пасажирам пропонується провести до 10 хв., Відчути невагомість і подивитися на землю з вікна космольоту.

Еру космічного туризму в квітні 2001 р. відкрив американський бізнесмен Денніса Тіто, заплатив $ 20 млн. за політ на борту російського корабля “Союз” на Міжнародну космічну станцію. З тих пір в космос літали лише близько десятка людей, кожен з яких платив від $ 20 млн. до $ 35 млн. З появою приватників послуги космічного туризму повинні подешевшати в 100 разів, а в середньостроковій перспективі – в тисячу разів.

Як уточнив пан Бренсон, першими на апаратах Virgin Galactic в космос полетять він сам і його сім’я, включаючи двох дітей. Також місця забронювали голлівудські зірки Демі Мур і Ештон Катчер, вчений-фізик Стівен Хокінг, 70-річний ірландський бізнесмен Білл Каллен.

Крім космічного туризму Virgin Galactic вирішила зайняти ринок комерційних запусків супутників. В рамках “Фарнборо” компанія представила ракету-носій LauncherOne, здатну доставляти на низьку (до 225 км) орбіту малі супутники вагою до 225 кг. Вартість кожного пуску обійдеться менш ніж у $ 10 млн. – на 50% менше нинішніх розцінок.

“Я вірю, що поява апарату LauncherOne створить давно очікувану струс всій супутникової індустрії, розірвавши нинішні норми і обмеження, як це зробив SpaceShipTwo в індустрії космічного туризму. Ця впевненість виходить не тільки з мого природного оптимізму, але й тому, що ще до офіційних запусків LauncherOne чотири приватні компанії розмістили у нас свої кошти, щоб підтвердити наміри відправляти з нашою допомогою в космос свої супутники”, – похвалився Річард Бренсон.