Опитування, проведене компанією Gfk Ukraine, показав, що українці воліють ходити за покупками в магазини і рідше ходять на базари.
Так, 78% жителів міст з населенням понад 50 тис. чоловік роблять покупки в супермаркетах, гіпермаркетах і в магазинах біля будинку. За чотири роки кількість таких громадян збільшилась на 10%.
Але як показало опитування популярність гіпермаркетів і базарів змінили маленькі магазини з самообслуговування і супермаркети. Якщо в 2008 році ринки відвідували 22% громадян, то в 2011 лише 15%. Популярність гіпермаркетів впала з 13 до 8% за цей період часу.
За словами психологів, супермаркети підходять для тих, у кого багато грошей і мало вільного часу, а ринкам віддають перевагу ті, у кого коштів менше, а часу більше.