ФІНАНСОВІ НОВИНИ УКРАЇНИ

postheadericon ЗОВНІШНЯ РЕКЛАМА в метро подорожчає в 2 рази

Нинішні тарифи на розміщення зовнішньої реклами в Києві давно втратили свою актуальність, тому що були прийняті ще у вересні 2009 року. На думку заступника голови КМДА Олександра Пузанова, для встановлення економічно обгрунтованого рівня тарифів міським властям слід підвищити плату за зовнішню рекламу на 20%, а за рекламу в метро – в 2 рази.

Чиновники КМДА, за словами Олександра Пузанова, зараз розробляють нову тарифну сітку для операторів київського ринку зовнішньої реклами. Представник мерії визнав, що столична влада переслідує мету не допустити зниження надходжень до бюджету міста від операторів зовнішньої реклами при тому, що загальну кількість вуличних рекламних носіїв на території Києва буде зменшено на 30%.

Оновлені тарифи на розміщення зовнішньої реклами та реклами на транспорті будуть представлені для затвердження Київраді. За прогнозом Олександра Пузанова, підвищення зборів, що стягуються з операторів ринку, відбудеться в 2012 році.



При використанні матеріалів сайту "Фінансові новини" обовязковим є гіперпосилання на MONEY-NEWS.TE.UA, відкрите для індексації пошуковими системами