ФІНАНСОВІ НОВИНИ УКРАЇНИ

postheadericon Бізнес-ідея: продаж аксесуарів для мобільних телефонів

аксесуари-для-айфонівЗавдяки популярності смартфонів, салони мобільного зв’язку та магазини з продажу телефонів є одними з найуспішніших видів бізнесу. Правда, мало хто знає, що продаж аксесуарів для телефонів набагато вигідніший спосіб заробітку. Це стосується і самих салонів зв’язку: чимала частина продажів припадає саме на аксесуари. В даній статті описано, як відкрити свою точку продажу і грамотно вести цей бізнес.

Маленькі радощі

Ще пару років тому телефон можна було носити просто так, без аксесуарів. Зараз це вже не модно – кожен користувач смартфону повинен мати якщо не накладку, то хоча б футляр, на крайній випадок – об’ємну наклейку. Змінні аксесуари  дуже популярні і носить їх багато користувачів сучасних гаджетів. Секрет точок продажів – один і той самий: виробник продає товар за копійки, а націнка вимірюється в великих відсотках. Ті підприємці, які бояться труднощів, вибирають франчайзинг, варіантів якого в цьому бізнесі достатньо. Ми ж пропонуємо організувати власну точку або навіть кілька точок. Це відносно нескладно.

Аксесуари для телефонів – недорогий при оптовій закупівлі товар, який зазвичай продається з націнкою від 200 % до 500 %. Цільова аудиторія бізнесу – молоді люди від 15 до 30 років, особливо, забезпечені. Але асортимент варто розраховувати на набагато більше коло потенційних клієнтів: від товарів для дітей до консервативних моделей для літніх людей. При цьому рекламну кампанію краще будувати, орієнтуючись на основну аудиторію. Просування може початися з невеликих обсягів продажів в інтернеті і групи в соціальній мережі.

Перш ніж починати продавати, потрібно здійснити серію підготовчих заходів:

  • Зареєструватися як ПП.
  • Встати на облік в ДФС.
  • Отримати дозвіл СЕС та пожежників (якщо відкриваєте магазин в окремому приміщенні).
  • Орендувати приміщення для точки. Це повинно бути дуже прохідне місце, наприклад, прохід в торговому центрі.
  • Домовтеся з постачальниками.
  • Наберіть персонал. Візьміть бухгалтера на аутсорсинг, приділіть увагу вибору продавця – продаж безпосередньо залежить від його навичок і роботи.
  • Досліджуйте ринок.
  • Займіться рекламою і просуванням.
  • Вивчайте тонкощі продажу аксесуарів.

Вивчення ринку потрібно для того, щоб зрозуміти потреби аудиторії та орієнтовну ціну, яку вона готова платити. Так ви дізнаєтеся точну відповідність телефонів і аксесуарів. Відповідно до отриманих даних вибудовується концепція магазину, розробляються маркетингова і рекламна стратегії.

Добре, якщо ваш бренд вже відомий по просуванню в соціальних медіа. Якщо ні – цим потрібно зайнятися. У будь-якому випадку, електронні ЗМІ ігнорувати не можна, оскільки інтернет – це середовище цільової аудиторії. Створіть сайт, а краще – інтернет-магазин. Це дозволить охопити найширшу аудиторію, але вимагає вкладень у просування.

Вибір постачальників важливіший, ніж здається, тому що постійне і своєчасне оновлення асортименту дасть стабільний потік постійних клієнтів. Краще укласти договір з 2-3 постачальниками відразу для надійності (але врахуйте, що, чим вищий обсяг закупівель у одного з них, тим вигідніша вартість партії для вас, а відповідно, і привабливіша пропозиція для клієнта).

Не варто домовлятися про набір на роботу працівників на тривалий термін без випробувального періоду. Вам необхідно вміти схиляти людей до співпраці, вибивати вигідні умови, замовляти оптом зі знижкою, інакше доходи будуть незначними, а бізнес виявиться нерентабельним. Постачальників з Китаю можна знайти на сервісах Aliexpress або Alibaba.

Що продавати?

Асортимент повинен включати більше найменувань, ніж ви знаєте. Велика розмаїтість панує у виборі прикрас і захисних елементів для телефону (чохлів, панелей, наклейок). Також всім потрібні захисні плівки різних розмірів для смартфонів і планшетів.

Можна продавати універсальні товари, а можна зосередитися на одному бренді. Попитом користуються товари для IPhone, наприклад багато хто хоче купить чехол для iPhone 7, оскільки ці смартфони зустрічаються дуже часто.

Затребувана і технічна частина: зарядні пристрої, адаптери, кабелі на всі випадки життя, акумулятори, карти пам’яті. Подбайте про наявність всіляких допоміжних пристроїв для роботи телефону (навушники, гарнітура, стілуси, гаджети, автомобільні аксесуари).

Збалансуйте асортимент, опираючись на популярність брендів – тих, що на слуху, має бути чимало. Навіть якщо ви орієнтуєтеся на забезпечену молодь, у вас повинні бути в наявності моделі для клієнтів будь-якого віку, соціального статусу та фінансового становища.

 

Читайте також на cайті:



Залишити коментар

При використанні матеріалів сайту "Економічні новини" обовязковим є гіперпосилання на MONEY-NEWS.TE.UA, відкрите для індексації пошуковими системами
Яндекс.Метрика