ФІНАНСОВІ НОВИНИ УКРАЇНИ

postheadericon Як відкрити магазин з продажу годинників?

бізнес-годинникиСтворити успішний бізнес завжди було непросто, а в наш час, в умовах жорстокої конкуренції, це стало майже нездійсненним завданням. Ви все ж вирішили спробувати відкрити магазин з продажу годинників? Тоді забудьте про сумніви: все вийде. Отже, спробуємо розібратися, на що доцільно звернути увагу при створенні магазину, а допоможе у вирішенні цього завдання бізнес-план з продажу годинників.

Основна мета проекту – організація бізнесу з продажу годинників, орієнтованого на покупця із середнім розміром доходів.

Для цього виду бізнесу найважливішими аспектами є асортимент і ціна. Покупцеві повинен бути представлений широкий вибір годинників від наручних до великих інтер’єрних, при цьому важливо, щоб ціна і якість поєднувалися оптимальним чином.

Бізнес-план з продажу годинників рекомендує здійснювати діяльність від імені приватного підприємця, оскільки така організація бізнесу дозволить знизити податковий тягар і спростити бухгалтерський облік. Що стосується ліцензії, то для продажу годинників в ній немає потреби.

Для того, щоб магазин став популярним і привабливим, він повинен мати у своєму розпорядженні широкий асортимент годинників. Apple Watch 2 купить в Киеве можна в інтернет-магазині оригінальної техніки Apple. Виходячи з цього, бізнес-план з продажу годинників пропонує включити в асортиментний перелік:

  • наручні годинники для чоловіків і жінок;
  • спортивні годинники;
  • кварцеві годинники;
  • електронні годинники;
  • механічні годинники;
  • будильники;
  • інтер’єрні годинники.

Аналіз ринку

Після того, як район для розміщення магазину обраний, рекомендуємо ознайомитися з ним уважніше. Які магазини там є? Скільки з них спеціалізуються на продажі годинників? Виявивши майбутніх конкурентів, подумайте, що зробити для їх нейтралізації. Можна, звичайно, співіснувати з ними, пропонуючи іншу продукцію (більш високої якості або унікальні речі), проте простіше залучити покупця більш прийнятними цінами і високим рівнем обслуговування.

Виробничий план

В першу чергу варто визначитися з приміщенням. Існує кілька варіантів: обладнати під магазин будинок, що знаходиться у вашій власності, орендувати приміщення або ж зайнятися торгівлею через інтернет. Купувати будівлю доцільно тільки в тому випадку, якщо ви маєте в своєму розпорядженні достатню кількість грошей, впевнені в життєздатності вашого підприємства і розраховуєте залишатися на ринку тривалий час. Оренда – дешевший варіант. Однак тільки в тому випадку, якщо вам не доведеться орендувати приміщення довгі роки. І, нарешті, інтернет-магазин. Для його функціонування буде потрібно невелике приміщення, яке виконує роль складу і офісу, а також, звичайно, якісний сайт. Важливо вибрати район, в якому магазин буде розміщуватися (для офісу інтернет-магазину це не має особливого значення). Якщо ви плануєте торгувати дорогою продукцією і хочете залучити багатих покупців, то вам доведеться розміститися в центрі міста, якщо ваші потенційні покупці – прості смертні, то можна піти ближче до околиці. Головне, щоб місце було жвавим.

Постарайтеся створити не рядовий магазин, яких тисячі, а єдиний в своєму роді. Наприклад, можете стилізувати магазин під крамницю годинникаря часів вісімнадцятого століття або робити знижку всім, хто прийшов рівно о третій годині дня. Придумайте щось цікаве, дайте волю своїй фантазії.

Що стосується персоналу, то без хороших продавців не обійтися. У ковбасній крамниці людина ще може винести хамство з боку персоналу, але в солідному магазині – навряд чи.

В середньому за місяць магазин з продажу годинників заробляє близько 50-60 тис. гривень при націнці 50-70%. Як правило, окупність цього бізнесу становить 9-12 місяців.

 

Читайте також на cайті:



Залишити коментар

При використанні матеріалів сайту "Економічні новини" обовязковим є гіперпосилання на MONEY-NEWS.TE.UA, відкрите для індексації пошуковими системами
Яндекс.Метрика