ФІНАНСОВІ НОВИНИ УКРАЇНИ

postheadericon Як відкрити магазин посуду

посудаУ міру підвищення рівня добробуту ми все більше починаємо замислюватися над оточуючими нас предметами побуту. Візьмемо, наприклад, посуд. Якщо раніше ми звертали увагу на те, що їмо, то тепер часто цікавимося – з чого.

Профессиональная посуда, тарілки, каструлі, глечики, сервізи, келихи – асортимент настільки великий, що новий посуд з’являється у доброї господині досить регулярно. Виробники постійно оновлюють модельні ряди, а продавці майстерно викладають новинки на зручних для перегляду стелажах, спокушаючи споживачів на нові покупки.

Випуск кухонного начиння, як і попит на неї, неухильно зростає. Тому, незважаючи на досить велику щільність магазинів посуду, відкрити нову крамницю сенс є.

Концептуальні моменти посудного бізнесу

Перш ніж приймати рішення про початок справи, зробіть детальний аналіз посудного ринку, вивчіть представлений асортимент, ціновий діапазон, рівень конкуренції. Якщо остаточні висновки будуть на вашу користь, сміливо рухайтеся до вершин посудного бізнесу.

Починати можна з дешевої китайської і турецької продукції. Але оскільки основна купівельна аудиторія належить до середньо забезпеченого класу, то не буде великим ризиком звернути погляди на діапазон середніх цін, представлений вітчизняними і східноєвропейськими товарами.

Що стосується форми, кольору, матеріалу, то довіртеся думці бувалих продавців. Вони радять зробити початковий упор на традиційний білий посуд, в якому чудово виглядає будь-яка приготовану страва. Білий колір вдало гармонує з різною колірною гамою скатертин, серветок, меблів. Не буде великого контрасту і при використанні прозорої посуди.

З матеріалу перевагу віддайте естетичному і практичному фарфору. Серед його достоїнств відзначимо високу екологічність, відмінну теплопровідність і великий споживчий інтерес. Також білий посуд актуальний з точки зору реклами. Зверніть увагу, скільки спочатку білих чашок, блюдець, тарілок перетворюється за допомогою малюнків і написів в подарункові екземпляри. А як часто нанесені логотипи компаній трансформують білосніжний посуд в корпоративний.

До речі, подарункова та сервірувальна посуда поряд з посудом для приготування їжі забезпечує основний дохід посудній крамниці.

Новачкам рекомендують починати з мультибрендових варіантів продажів. При такому розкладі, мінімум, 10% відвідувачів йде з магазину з покупкою, а середня сума чека доходить до 100 $.

Закуповувати товар краще безпосередньо у виробників – спочатку вітчизняних, а потім, коли «станете на ноги», перемикайтеся на якісний імпорт. Зарубіжних партнерів шукайте на міжнародних виставках. Співпраця з ними передбачає роботу за передоплатою, зате при великих обсягах можлива знижка до 10%. На першу оптову закупівлю заплануйте суму до $ 80-100 тисяч.

Який би не був товар – красивий, доступний за ціною, модний, – великих продажів очікувати не варто, якщо магазин розташований в малопомітній місці на околиці міста. Масовий споживач любить ходити по супермаркетах, розташованих, найчастіше, в густонаселених і центральних районах. У таких місцях і намагайтеся орендувати площу під майбутній магазин.

Для невеликої крамниці вистачить 60м², для більшої, розрахованої на кілька тематичних зон, знадобиться до 150 200 м² . При місячній вартості 1м близько 200 євро можете самі «прикинути», яка сума вам знадобиться на оренду.

Наступне «хворе місце» багатьох підприємців – кваліфікований персонал. У пошуках продавців для крамниці посуду рекомендуємо не гнатися за стрункими довгоногими дівчатами, а зробити упор на середньовікових жінок, які знають толк в посудній атрибутиці і вміють в зрозумілій формі донести переваги кухонного приладдя до покупців. Статистика показує, що саме такому типу продавців надає найбільшу довіру середньостатистичний покупець посудньої продукції. З розрахунку роботи в 2 зміни по 3 консультанта заплануйте статтю витрат з зарплатою кожного продавця в районі 300-400 $.

І ще один критерій, що впливає на підсумковий результат будь-якого бізнесу, – це реклама. Для «посудного» підприємця ефективним і вигідним способом просування товару і пропаганди самого магазину є так званий product placement. Зараз багато кулінарних передач і інших програм, що використовують в процесі передачі посуд. Уклавши договір «сервіровки», ви або заробляєте «живі» гроші, або отримуєте дієву рекламу, яка підвищує продажу.

Непогані дивіденди приносить розміщення реклами в профільних журналах. Але все-таки, головна рушійна сила посудного бізнесу – правильна торговельна політика, заснована на якості продукції і лояльності до споживача. Доброзичливе ставлення до кожного відвідувача, системи знижок, святкові акції та інші привабливі заходи прив’язують клієнта до магазину і змушують приходити сюди знову разом з друзями і родичами.

 

Читайте також на cайті:



Залишити коментар

При використанні матеріалів сайту "Економічні новини" обовязковим є гіперпосилання на MONEY-NEWS.TE.UA, відкрите для індексації пошуковими системами
Яндекс.Метрика