ЕКОНОМІЧНІ НОВИНИ УКРАЇНИ

postheadericon Як відкрити магазин подарунків?

магазин подарунківСувенірний бізнес для багатьох підприємців не є надто ​складним і до того ж він має цілий ряд переваг. Завдяки безлічі святкових дат і бажанні людини не стільки отримувати, скільки дарувати подарунки, реалізація сувенірів і подарунків була і залишається прибутковою справою.

Для торгівлі такого роду не потрібно спеціальних дозволів, ліцензій і сертифікацій, їх можна реалізовувати навіть в мережі інтернет. На відміну від продовольчих товарів вони не мають терміну придатності, відповідно не спричинять збитків від псування. Однак навіть при всій своїй рентабельності і підвищеному попиті бізнес план магазину подарунків повинен базуватися на кількох ключових моментах.

Вибір формату

Перший крок на шляху до того, щоб відкрити успішний сувенірний магазин, – визначення своєї ніші на ринку, інакше кажучи, бізнес формату магазину.

Стартапер повинен чітко усвідомлювати, що він буде продавати і яку спеціалізацію обере:

  • Handmade вироби (ручної роботи);
  • Етнографічна продукція;
  • Весільні подарунки або матеріали для оформлення і прикраси приміщення;
  • Подарунки для ділових людей, VIP-персон;
  • Предмети посуду;
  • Дизайнерські штучки і предмети інтер’єру;
  • Набори туристичних сувенірів, придбаних в пам’ять про поїздку із зображенням пам’яток і панорам міста (кружки, магніти).

Пошук приміщення

Щоб відкрити успішний бізнес і рентабельний магазин, потрібно знайти вдалу дислокацію, тому другим пріоритетним кроком є ​​грамотний вибір місця розташування. Оригінальна і ексклюзивна продукція ручної роботи не потребує особливого місця, за нею приїдуть в будь-яку точку міста (при грамотній рекламі і інформованості покупців, звичайно).

Починаючи бізнес з нуля, краще розташувати сувенірний магазин в великих торгових центрах або на жвавих вулицях, то ж стосується сувенірів низької конкурентоспроможності, без характерних ознак. Бізнес план магазину подарунків підприємців повинен також включати спеціалізовані ярмарки і виставки. Відкрити магазин туристичної продукції краще поблизу вокзалу або місцевих пам’яток.

Дизайн, світло і колір

Третій етап роботи по відкриттю – розробка дизайну і узгодження його з СЕС і пожежним наглядом (план евакуації). Інтер’єр магазину подарунків і сувенірів створюється з нуля, відповідно до обраного напрямку, так що якщо це торгівля народними промислами, то і приміщення потрібно оформити в народному стилі. Кожна деталь і кожна одиниця торгової площі повинна сприяти продажу, створювати затишну, неповторну атмосферу, заворожувати і залучати відвідувачів.

Хороший план з розміщення обладнання і товарів враховує наступне:

  1. Простір магазину повинен бути максимально задіяним і підпорядкованим єдиній меті – збільшенню продажів. План розташування товарів (план мерчандайзингу) повинен бути розроблений так, щоб асортимент не залежувався на полицях, тому необхідно використовувати всю площу приміщення і висоту виставкової вітрини. Можна розташувати великогабаритні предмети на підлогу, а продукцію менших розмірів на полицях на рівні очей або в прикасовій зоні.
  2. Будь-який магазин, особливо сувенірної продукції, повинен з вигодою використовувати гарне (бажано біле) освітлення залу. Вітрини і вітражі краще підсвічувати окремо, галогенними або люмінесцентними лампами, світлодіодними стрічками. Фахівці радять використовувати світло в вітринах в 5-6 разів сильніше, ніж основне освітлення залу, що сприятливо впливає на подачу виробів.
  3. Дзеркальні вітражі і плитка на стелі візуально дозволяють відкрити і розширити простір (особливо, якщо магазин знаходиться в невеликому приміщенні). Використання скла в дверцятах вітрини дозволить товарам виглядати більш об’ємними, зримими і дорогими.
  4. Колірна палітра – відрізняє особливість магазину подарунків і сувенірів. Саме колір і інтер’єрна гамма сприяє демонстрації товарів. Мініатюрні предмети помітніші на світлому тлі, об’ємні – на темному. Посуд, ювелірні вироби, сувеніри зі шкіри краще виглядають на тлі натурального дерева. Білий колір виглядає благородно, символізує досконалість і легкість, тому будь-який товар на його тлі буде виглядати вигідно. Зелений – краще за всіх кольорів заспокоює, викликає приємні асоціації з природою, тому якщо ваш товар – ручної роботи (композиції з квітів, дерева), то зелений стане кращим колірним рішенням.
  5. Оригінальна бізнес назва і нестандартна яскрава вивіска також можуть стати вагомим елементом дизайну магазина, що привертає увагу потенційних покупців, особливо, якщо торгова точка нова, відкрита з нуля.

Решта питань організації справи

Після вибору і оформлення приміщення для магазину сувенірів і подарунків, виникає питання підбору персоналу. Для початку роботи вистачить 2-3 чоловік, які працюють позмінно, а керівництво і ведення бухгалтерії може здійснювати сам підприємець.

Далі слід зайнятися пошуком постійних постачальників і включити в бізнес план магазину подарунків майбутній асортимент товарів, що продаються. Якщо людина вирішує займатися продажем власних оригінальних виробів ручної роботи, то проблема вибору постачальників його не торкнеться, хіба тільки пошук виробників матеріалів.

Постачальників готової продукції найпростіше знайти в інтернет мережі. Багато з них надають вигідні умови співпраці, якісну продукцію і доставку через інтернет. Бажано замовляти сертифікований товар для запобігання проблем з контролюючими органами. Можна знайти постачальників, що працюють за принципом “товар на реалізацію” (тобто оплата за поставку проводиться після продажу), тоді для відкриття бізнесу не знадобиться великий капітал, що вкрай вигідно для молодих підприємців, які хочуть відкрити власний магазин “з нуля” .

Створюючи план бізнесу необхідно врахувати, що не тільки вибір повинен задовольнити покупця. Головна особливість подарунків – індивідуальність і оригінальність оформлення, тому складаючи бізнес план магазину подарунків, слід пам’ятати про пов’язані послуги – красиву привабливу упаковку, листівки, принти або підписи, прикраси ручної роботи і навіть про можливість доставки подарунка за адресою.

Електронний продаж сувенірної продукції

Існує інший спосіб, як відкрити магазин подарунків і вести бізнес без високих витрат на оренду, заробітну плату та обладнання – відкрити торговий интернет магазин киев подарки (особливо актуально для початкових продажів товарів ручної роботи). Але не тільки низькі витрати – переважна риса роботи в мережі, це в першу чергу доступна можливість заявити про себе, прорекламувати свій бізнес, починаючи його з нуля.

 

Читайте також на cайті:



Залишити коментар

При використанні матеріалів сайту "Економічні новини" обовязковим є гіперпосилання на MONEY-NEWS.TE.UA, відкрите для індексації пошуковими системами
Яндекс.Метрика