ЕКОНОМІЧНІ НОВИНИ УКРАЇНИ

postheadericon Ідея для бізнесу: відкриття автомайстерні

автосервісЩорічно кількість придбаних автомобілів все зростає. Це пояснюється доступністю і великими потребами громадян. Минули ті часи, коли одна машина на сім’ю була розкішшю. Сучасні програми з кредитування дозволяють купувати не тільки кожній людині по машині, але і по кілька. Наприклад, одну для бездоріжжя і природи, друга для поїздок по місту, а третя і взагалі під настрій. Звичайно, не у кожного є такі можливості, але прагнуть до цього більшість громадян. Все більших обертів і популярності набувають марки автомобілів закордонного виробництва, а відповідно – і розібратися в них самостійно набагато складніше. Все це веде до великого попиту на автомайстерні, які готові прийти на допомогу в разі несправності улюбленого залізного коня.

Види автомайстерень

  • Мережеві компанії. Для їх залучення знадобляться великі кошти і максимум відповідальності, тому що кількість пропонованих вимог часто дуже велика. Та й купівля франшизи обійдеться в копієчку, а це всього лише назва. У цьому випадку можливо є сенс просто запропонувати свою кандидатуру регіонального представника в особі виконавчого директора, але це вже не свою справу відкривати…
  • Авторизований сервіс. Даний вид сервісу підійде тільки для великих міст, в яких є велика кількість автомобілів, в тому числі автосалонів, що продають марки тих чи інших авто. Даний вид автосалонів передбачений тільки для конкретної марки авто, і його організація можлива тільки при винятковій взаємодії із західними представниками і постачальниками автозапчастин, в тому числі і обладнання.
  • Сервісний пункт. Даний вид сервісів не передбачає акредитації так само, як і надзвичайного доходу, зате гарантує постійний дохід в розмірі близько 30-40 тисяч гривень. Великого прибутку не буде в зв’язку з більш низькими цінами на послуги, що надаються, ніж у мережевих представників.
  • Технічне обслуговування. Наймолодший представник з усього спектра автомайстерень. Даний сервіс пропонується або одним приватником, який працює сам на себе і виключно виходячи зі своїх можливостей, або створений пункт обслуговування пропонує мінімальний набір послуг, наприклад, або тільки малярно-кузовні роботи, або лише технічний огляд.

Якому варіанту віддати перевагу, вибір виключно індивідуальний, але якщо немає великих фінансів на і купівлю франшизи, то є сенс задуматися про свою невелику приватну майстерню, яка не такими високими темпами, але все-таки буде приносити дохід. Тим більше це дозволить отримати досвід і набити власні шишки в цій справі.

Як і при будь-якому бізнесі, спочатку варто приділити належну увагу плануванню, саме воно допоможе розрахувати всі статті витрат, а також організувати всю діяльність в цілому. У плані відкриття автомайстерні буде всього 4 пункти, дотримання яких допоможе зробити все не тільки якісно, але і правильно.

Вибір місця розташування. Дуже важливий в даному випадку пункт. Причому при виборі місця для майбутнього автосервісу важливо оцінити не тільки сам ангар або гараж, але і прилеглу територію. Як правило, вона оцінюється при оренді в рази менше, ніж саме приміщення, а, отже, нема чого переплачувати. Всі автомобілі, які очікують своєї черги можуть спокійно стояти на вулиці. Важливо пам’ятати і про вимоги державних інспекцій, а саме, віддаленості від житлових об’єктів і наявності ізольованої каналізації. У плані оснащення особливих вимог немає, але більшу перспективу дадуть місця з наявними ямами для виконання ремонтних робіт. Їх наявність дозволить почати роботу ще до придбання підйомника, а при купівлі тільки одного, буде шанс організувати відразу і друге ремонтне місце. Що стосується площі, то тут варто виходити виключно з можливостей, але одне робоче місце не повинне бути меншим 5-ти кв.м.

Формальна частина. Перш ніж відкривати автомайстерню, якщо звичайно відкриття передбачається на законних підставах, треба отримати дозвіл у санепіднагляду. Для цього доведеться надати їм план сервісу з усіма необхідними поясненнями. Не менш важливою складовою є дозвіл, отриманий у транспортній інспекції. До речі, для оформлення цих документів вже може знадобитися договір оренди.

Ще на етапі планування і оснащення автомайстерні необхідно займатися підбором персоналу. По-перше, люди, які мають тут працювати, відразу скоординують клієнтів на покупку всього необхідного; по-друге, почати роботу без майстра просто не вийде. Ще до моменту офіційного відкриття можна почати надавати послуги людям, які випадково заїхали, а також родичам і знайомим. І прибуток вже хоч якась піде, і недоліки можна виявити, причому ще до відкриття.

Придбання обладнання і оснащення. Етап хоч і останній, зате найважливіший. Від якості придбаного обладнання та повноти його асортименту буде залежати і успіх всього автосервісу. В першу чергу, з вибором допоможуть майстри, які будуть безпосередньо працювати з ним, але і рекомендаціями виробників нехтувати не варто. Більшість автосервісів надають перевагу закордонним маркам, вони хоч і дорожчі, але в плані якості значно перевершують вітчизняні. Та й споживачами більше цінуються саме вони, а значить можна зробити більш ефективну рекламу.

Спектр послуг, що надаються

  • діагностика, в тому числі оцінка стану авто в момент продажу або покупки;
  • мастильно-заправні послуги;
  • електротехнічні послуги;
  • шиномонтаж та балансування;
  • монтажно-демонтажні роботи;
  • слюсарні роботи;
  • ремонтні роботи, наприклад, ремонт двигунів;
  • малярні роботи.

Слід пам’ятати, що незважаючи на додаткові витрати на організацію робочих місць, а також витрати на оплату праці, більший спектр послуг принесе більше доходу. По-перше, клієнтам набагато простіше робити все, і в одному місці. По-друге, за умови сезонності кожного виду, набагато простіше залишатися на плаву в розрізі всього року.

 

Читайте також на cайті:



Залишити коментар

При використанні матеріалів сайту "Економічні новини" обовязковим є гіперпосилання на MONEY-NEWS.TE.UA, відкрите для індексації пошуковими системами
Яндекс.Метрика