ФІНАНСОВІ НОВИНИ УКРАЇНИ

postheadericon Як відкрити магазин побутової хімії?

магазин побутової хіміїПобутова хімія не відноситься до предметів першої необхідності. Але разом з цим, в умовах сьогодення, майже ніхто не може без неї обійтися. З цієї статті ви дізнаєтеся, як відкрити магазин побутової хімії і не прогоріти. На основі наших порад ви можете скласти бізнес план і відкрити невеликий відділ з продажу госптоварів.

Бізнес на побутовій хімії можна оформити двома способами:

  • індивідуальний підприємець (ІП);
  • ТОВ – більше підходить, якщо ви плануєте в майбутньому розширювати бізнес до мережі магазинів побутової хімії та госптоварів.

Ліцензії на продаж продукції не потрібно. Але необхідні сертифікати якості, а також дозвіл від пожежної служби.

Що ж продавати?

Успіх торгівлі по більшій мірі залежить від пропонованого асортименту і вартості продукції. Ціни повинні бути середніми. Крім побутової хімії пропонуйте покупцям іншу продукцію частого вживання, наприклад господарські товари.

Товари розставляються по різним міні-відділам:

  • шампуні та інші засоби для волосся;
  • гелі та мило;
  • зубні пасти і догляд за порожниною рота;
  • підгузники і інші дитячі товари;
  • засоби особистої гігієни;
  • різноманітні серветки;
  • миючі засоби та засоби для прання.

Хорошим попитом користуються відділи з косметикою, парфумерією, канцтоварами, дрібним одягом (нижня білизна, колготки, шкарпетки) і біжутерією. Вони повинні бути частиною бізнес плану магазину побутової хімії.

Не забудьте про подарункові набори, а також елітні товари.

Розбийте товар на категорії:

  • дешеві – 25% від усієї кількості товару;
  • доступні – 60%;
  • елітні – 15%.

При розташуванні товару враховуйте поради мерчендайзерів. Покупці дуже добре пам’ятають ціни на популярні марки товарів, тому їх вартість повинна бути меншою, ніж у конкурентів. Зате на більш дешеву продукції можна зробити велику накрутку.

Закуповуйте продукцію у постачальників, наприклад на сайті http://euro-production.com.ua/, або на оптових базах. Перевіряйте сертифікати якості. Вони можуть вам знадобитися для демонстрації покупцям і перевіряючим органам.

Націнка на товар коливається від 10 до 35% від закупівельної ціни. Список асортименту повинен досягати 10000 найменувань. Асортимент детально розписуйте в бізнес-плані побутової хімії.

Попит на продукцію

Побутова хімія – дуже популярний бізнес. Середньостатистичний покупець робить регулярні закупівлі кілька разів на місяць:

  • миючі засоби купують близько 2-х разів;
  • чистячі засоби – 1 раз;
  • засоби для прання – 3 рази на місяць.

Зазвичай покупець купує за раз кілька засобів. До того ж вся продукція має тривалий термін придатності (до 2-х років).

Торгівлю варто зорієнтувати на самообслуговуванні з консультаціями продавців при необхідності.

Приміщення та приладдя для майбутнього магазину

Вибираючи приміщення для торгівлі побутовою хімією, орієнтуйтеся на людність району, в якому плануєте відкрити бізнес. Складність створюють конкуренти. Покупці неохоче відмовляються від звичних магазинів. Вам доведеться їх переманювати. Буде непогано, якщо ваша торгова точка буде знаходитися біля великого супермаркету. Незважаючи на те, що вони теж торгують побутовою хімією, у вас є всі шанси залучити покупців більшим асортиментом, ніж в супермаркеті.

Для невеликого магазину госптоварів вибирайте приміщення близько 100 кв. метрів. Цієї площі достатньо для торгового залу, складу і кімнати для персоналу.

Устаткування для магазину:

  • стелажі з полицями для товару;
  • вітрини;
  • касові апарати (мінімум 2 шт.);
  • камери схову;
  • візки і кошики для покупок.

При встановленні стелажів враховуйте, що між ними повинні бути широкі проходи. Покупці повинні вільно рухатися при виборі продукції. Повинні вільно проходити візки і дитячі коляски.

Важливо! Уважно стежте за покупцями: крадіжки в магазинах – не рідкість! Встановіть систему відеоспостереження.

Наймаємо штат працівників

Кількість персоналу залежить від масштабів бізнесу. Для невеликого магазинчика достатньо 10 чоловік:

  • керуючий;
  • бухгалтер;
  • продавці (6 осіб включаючи касирів);
  • прибиральники (досить 2-х осіб).

Продавці повинні добре орієнтуватися в пропонованій продукції, щоб мати можливість надавати консультації покупцям. Обов’язковим є ввічливе звернення.

Залучаємо покупців і розширюємося

Рекламна кампанія дасть вам можливість заявити привселюдно про відкриття нового магазину. Чим більше ви будете рекламувати свій бізнес, тим більше покупців до вас прийде. Замовте помітну вивіску з назвою магазину, яка запам’ятовується.

Відповідних видів реклами багато. Вибирайте той, який підходить вам.

Найефективніша реклама це:

  • листівки;
  • афіші по місту;
  • інтернет-оголошення;
  • реклама по телевізору.

Крім того успішно зарекомендували себе різні маркетингові прийоми:

  • продаж товарів популярних марок дешевше, менш популярних з великою націнкою;
  • дисконтні картки, накопичувальні бонуси для постійних клієнтів;
  • регулярне проведення різних акцій, наприклад продаж двох одиниць товару за ціною одного;
  • продаж гіпоалергенних товарів.

Всі ці фішки дуже приваблюють клієнтів, а ті розповідають про них близьким і знайомим. Але все ж 90% покупців, це мешканці мікрорайону.

 

Читайте також на cайті:



Залишити коментар

При використанні матеріалів сайту "Економічні новини" обовязковим є гіперпосилання на MONEY-NEWS.TE.UA, відкрите для індексації пошуковими системами
Яндекс.Метрика