ФІНАНСОВІ НОВИНИ УКРАЇНИ

postheadericon Як відкрити ательє, бізнес-план

ательє-одягуБагато хто, хто захоплюється пошиттям одягу для себе і, особливо на замовлення, рано чи пізно задаються питанням: “А як відкрити ательє або швейну майстерню з ремонту одягу та що для цього потрібно?” Адже мати своє швейне або трикотажне ательє престижно і, напевно, вигідно. І починається пошук в інтернеті інформації за запитами “хочу відкрити ательє” або “бізнес – план ательє завантажити безкоштовно”.

Насправді, будь-який готовий бізнес-план, це лише приклад того, скільки може коштувати відкриття ательє і то лише приблизно, в загальних рисах, без урахування “реалій” нашого життя. Для невеликого міні-ательє з пошиття та ремонту одягу, що складається з одного, двох чоловік не потрібно ніякого бізнес-плану. Розрахувати фінансові витрати можна за півгодини, а основним вкладенням мають стати ваші знання і досвід, швейна майстерність, придбана за багато років і вміння спілкуватися з клієнтом.

1. Розкладний стіл

Як не дивно, але найважливішим для будь-якого ательє є зручний і великий роскладний стіл. На жаль, саме цьому атрибуту приділяють найменше уваги, роблячи крій мало не на прасувальній дошці. Адже сама хороша площа для розкрійних робіт, підготовки одягу дуже необхідна для ательє, особливо, якщо це швейна майстерня з пошиття штор та одягу.

Розкрійний швейний стіл повинен мати гладку і світлу, бажано пластикову поверхню. Місце, де він стоятиме повинно мати хороше освітлення і бажано природне. Рекомендовані розміри: ширина не менше 130 см, довжина від 2 метрів. На такому столі зручно робити розкладку тканини для крою і навіть можна підрівняти і відрізати штори. Втім, для крою штор раскладний стіл великим ніколи не буває. Навіть, якщо ательє виконує лише ремонт одягу, все одно, хороший розкладний стіл це велика зручність.

Оскільки купити такий стіл не завжди є можливість, можна на два столика або парти (б / у) укласти великий аркуш товстої фанери (15 мм) і обклеїти його світлою плівкою, що самоклеїться. Висота, від підлоги до робочої поверхні столу, повинна бути в межах 80 см. Таке нехитре спорудження обійдеться вам максимум в 500 гривень і дозволить вам якийсь час обійтися без покупки дорого “фірмового” раскладного столу.

2. Які використовувати швейні машини

Якщо в ательє дві, три людини і ательє працює з вузьким колом клієнтів, добре вас знають, цілком можна обійтися звичайними побутовими швейними машинами і оверлоком. При цьому, не обов’язково купувати їх у магазині, цілком підійдуть б / у швейні машини.

Є і ще один важливий момент у роботі ательє – це пошиття важких грубих тканин, наприклад, при укороченні джинсів або заміні блискавки у верхньому шкіряному одязі. Для таких цілей, сучасна побутова машина ціною за 5000 не підійде. Тільки промислова машина типу 22 класу здатна впевнено і якісно шити такі тканини. Якщо у вас поки немає фінансової можливості купити нову промислову машинку використовуйте ручні швейні машини.

3. Розмір приміщення під міні ательє

Як і зі столом, багато хто вважає, що на приміщенні можна заощадити. Приміщення, розраховане на 3-х чоловік повинно бути не менше 20 м / кв. Звичайно, хочеться зняти приміщення в прохідному місці і недорого. У підсумку, доводиться всім тулитися, створюючи незручності для працівників ательє і клієнтів. Дизайн одягу, зокрема, друк на футболках можна замовити у компанії HRT TEXTILES.

Крім машинок з індивідуальним столом для кожного працівника, ще необхідно місце для прасувальної дошки, кронштейна для одягу і безлічі стелажів. Так що подумайте, може, є резон зняти просторе приміщення не в центрі міста, а в “спальному” районі. Адже там теж багато бажаючих підремонтувати або пошити одяг.

4. Як залучити клієнтів в ательє?

Мабуть, це і є найважливіше питання вашого “бізнес-плану” ательє. Можна знайти гроші і купити швейні машинки та інше обладнання, зняти хороше і зручне приміщення, навіть знайти помічників або працівників. Хоча, як раз це дуже не просто … Але ось де взяти роботу для ательє? Ось тут готових рішень немає і як кажуть, для створення клієнтської бази всі методи хороші. Звичайно, є маркетингові дослідження, всілякі статті з порадами людей, які самі жодного разу не пробували зробити те, про що пишуть, маса рекламних ресурсів, що пропонують розмістити про ваш ательє інформацію, ЗМІ. Але все це досить дорого і не завжди ефективно.

Важливо зрозуміти, що люди, які звертаються за послугами в ательє – це і є найнадійніший рекламний ресурс. І щоб цей ресурс працював ефективно, ви повинні надати максимальну якість своєї послуги, створити клієнту психологічний комфорт. А простіше кажучи, знати свою справу досконало і бути уважним і чуйним до замовників і завжди виконувати в строк обіцяне. Пройде час, і як кажуть, люди самі “потягнуться” до вас, адже “сарафанне радіо” це найефективніший і безкоштовний рекламний ресурс. Але доведеться почекати, а тим часом доведеться обклеювати всілякі місця оголошеннями, шукати інші способи реклами вашого ательє.

Звичайно, якщо ви “справжній” підприємець, і вам потрібен результат вже завтра, то тоді робіть докладний бізнес план-ательє. Враховуйте всі можливі витрати, податки, орендну плату, відрахування на зарплату, в тому числі і свою. І, звичайно ж, замовте або самі зробіть маркетингові дослідження даного сегменту ринку побутових послуг. І можливо, завдяки такому бізнес-плану, ви незабаром станете самим успішним бізнесменом.

 

Читайте також на cайті:



Залишити коментар

При використанні матеріалів сайту "Економічні новини" обовязковим є гіперпосилання на MONEY-NEWS.TE.UA, відкрите для індексації пошуковими системами
Яндекс.Метрика