ФІНАНСОВІ НОВИНИ УКРАЇНИ

postheadericon Бізнес план для агентства з нерухомості

нерухомістьЯкщо ви ще тільки розглядаєте можливість відкриття власного підприємства з нерухомості, тоді пропонуємо бізнес план для агентства з нерухомості, який допоможе вам прийняти оптимальне рішення.

Головні кроки для успіху в цій справі: чудові вміння продажів, можливості забезпечити велику клієнтську базу і величезне бажання працювати.

Бізнес план головним чином повинен складатися з наступних 15 кроків:

1. Зареєструйтеся уповноваженим брокером. Щоб відкрити підприємство з нерухомості, не обов’язково бути зареєстрованим та уповноваженим брокером по нерухомості, однак це дає важливі переваги, які допоможуть більше ознайомитися з середовищем і отримати розширену базу даних клієнтів.

2. Визначте надані послуги.Починати з деяких видів послуг і поступово розширювати їх спектр. Ви можете сфокусуватися на ренту і оренди, купівлі-продажу або управлінні капіталовкладеннями.

3. Визначте сектор для роботи. Житловий, комерційний, промисловий, туристичний або комбінації так як, наприклад, агенство з нерухомості премьер, у відповідності до вашого комерційного потенціалу.

4. Визначте спосіб надання послуг. У вас буде власне приміщення, ви орендуєте офіс або будете працювати через Інтернет.

5. Визначте, яка якість послуг, які ви будете надавати. З самого початку у вас повинен бути комерційний підхід, який буде гарантувати повне задоволення запитів ваших клієнтів, таким чином, щоб вони вас рекомендували. Як ви плануєте конкурувати з іншими агентствами у вашому середовищі?

6. Вивчіть, хто ваші конкуренти. Потурбуйтеся про те, щоб дізнатися своїх конкурентів у середовищі: які послуги вони пропонують? Які тарифи комісійної винагороди? І, насамперед, визначте диференціальні чинники, які допоможуть вам виділитися.

7. Розробіть фінансовий план або бюджет. У ньому має бути вказано, скільки вам необхідно для початкового вкладення. Скільки складуть щомісячні постійні та змінні витрати і, крім того, необхідно врахувати фінансовий «матрац», щоб підтримувати в роботі ваше підприємство під час низьких місяців або на випадок якоїсь непередбачуваної обставини. Також необхідно врахувати, що точка рівноваги для початківця підприємства, – приблизно через 3 роки. Приблизний період, протягом якого повертається початкове капіталовкладення.

8. Визначте персонал, який вам необхідний для відкриття підприємства. Це дуже важливо і повинно бути включено в бюджет початкових і місячних витрат. Спочатку ви повинні врахувати: секретаря (асистента), винагорода продавцям, вашу власну заробітну плату генерального менеджера, IT забезпечення та агентства з доставки пошти (для останніх двох можуть бути укладені субдоговори на послуги).

9. Встановіть план окладів і комісії для ваших консультантів з продажу. Необхідно, щоб ви розробили політику винагород для ваших консультантів, які є двигуном вашого бізнесу. Слід визначити, чи будете ви працювати на підставі базової заробітної плати плюс комісії або тільки по комісії. У кожній зоні ситуація може відрізнятися, і важливо, щоб оплата виправдано компенсувала роботу з продажу, з метою мотивації постійного зростання.

10. Визначте нерухомість, яка дасть образ вашому агентству. Образ важливий у кожному бізнесі, але особливо в нерухомості, насамперед, якщо ви повинні мати справу з інвесторами та людьми високого економічного рівня. Ваше початкове капіталовкладення повинно бути спрямоване на нерухомість, яка передасть цей образ. Крім того, ви повинні включити персонал за підрахунками, необхідний для правильного функціонування вашого підприємства.

11. Розробіть бюджет рекламного вкладення. Ваша стратегія просування і продажів повинна підтримуватися бюджетом вкладень у засоби, які дозволяли б вам залучити клієнтів для майна, яке ви продаєте. Важливо мати суму для вкладення в рекламу , яка регулярно коливається між 2% і 4% від місячних продажів.

12. Розробити стратегію просування і продажів. Разом з вашими продавцями і торговим консультантом ви повинні постійно розробляти та оновлювати стратегії просування і продажів, з метою входження в цільовий ринок для отримання та розміщення майна. Найбільш поширені спільні кошти, що приносять найкращі результати, включають: точки продажів в торгових центрах, оголошення в місцевих газетах, по радіо, реклама в журналах і пересувна реклама. В межах даної стратегії ви повинні враховувати витрати (річні) на тренінги з продажу та підготовку для вашого персоналу.

13. Здійснюйте всі формальності для оформлення вашого підприємства. Не залежно від рішення працювати як індивідуальний підприємець або за допомогою закритого акціонерного товариства, слід здійснити, за допомогою професіонала, всі формальності, зв’язкові з установою вашого агентства з нерухомості такі як: торгова реєстрація, авторизація або дозвіл на відкриття торгового приміщення, протокольна реєстрація товариства, надання початкового акціонерного капіталу, податкові та торгові дозволи вашого міста. Без сумніву, необхідно буде оформити патент на комерційну діяльність, займатися оформленням рахунків, розписок та іншої паперової документації, необхідної для оптимального розвитку в середовищі. І якщо ви наймете персонал, вам обов’язково необхідно буде врахувати: оформлення соціального страхування та реєстрацію в Міністерстві Праці.

14. Врахуйте оплати по кредитах. Дуже ймовірно, що спочатку ви будете  мати потребу в фінансовій опорі банку або кооперативному заощадженні, щоб розпорядитися початковим капіталом. Кредити, платежі по яких ви повинні будете врахувати в вашому бюджеті постійних місячних витрат, необхідно включати в оплати за капіталом і відсоткам протягом часу виплати кредиту.

15. Визначте, чи є необхідність для інвестиції в франшизу. Управління агентством з нерухомості подібно іншому будь-якому бізнесу, проте однією з його особливостей є те, що є можливість почати бізнес з придбання франшизи, що має такі важливі переваги як скорочення ризику через не знання бізнесу або ринку і можливість роботи з асистентом, досвідом та залучення представника франшизи. Однак, початкове капіталовкладення для придбання франшизи і всієї системи функціонування зазвичай є більш об’ємним. Тому дуже важливо спочатку визначити модель, за якою ви бажаєте починати розвивати свій бізнес.

 

Читайте також на cайті:



Залишити коментар

При використанні матеріалів сайту "Економічні новини" обовязковим є гіперпосилання на MONEY-NEWS.TE.UA, відкрите для індексації пошуковими системами
Яндекс.Метрика