ЕКОНОМІЧНІ НОВИНИ УКРАЇНИ

postheadericon Бізнес-план відкриття спортивного магазину

спортивний-магазинНаш час – бум здорового способу життя. Зараз ви рідко знайдете здорову молоду дівчину або хлопця, що не захоплюються яким-небудь видом спорту. Починаючи від фітнес-клубів закінчуючи сноубордом, всі чимось зайняті. Попит народжує пропозицію, і отже, можна замислитися над відкриттям магазину спортивних товарів. Дана ніша на ринку підійде для будь-якого регіону країни, адже в кожному є активні люди провідні ЗСЖ.

Бізнес-план спортивного магазину

Представляємо вашій увазі бізнес-план, що містить приклади опитувань. Розповімо, як відкрити спортивний магазин з точки зору організації даного бізнесу, а нюанси реєстрації магазину можна прочитати далі.

Вибираємо концепцію

Все залежить від ваших матеріальних можливостей. Якщо ви маєте в своєму розпорядженні невеликі фінансові ресурси, то вам вигідніше буде відкрити спеціалізований магазин спортивного одягу. На нього піде менше грошей ніж на універсальний магазин, де доведеться закуповувати набагато більше товарів. Універсальний магазин спортивних товарів – це другий варіант, але він найважчий у виконанні. Самий витратний і швидше за все ви зустрінете неабияку конкуренцію. Так що, пропонуємо вам розглянути третій варіант.

Магазин люксового одягу, інакше станете дилером певної марки спортивних товарів. Але для цього потрібно знати ринок свого міста, щоб не продавати аналогічний товар своїх конкурентів.

Вибираємо місце майбутнього магазину, тобто приміщення

Не секрет, що успіх торгівлі в більшості залежить від вдалого розташування магазину. Який би ваш магазин не був хороший, мало хто буде до вас їздити якщо ви будете розташовуватися на околиці міста, куди і транспорт погано ходить. Але якщо хочете розташуватися в спальному районі, то краще дивитися, де живуть люди з хорошим достатком. Рекомендуємо вам придивитися до центру міста або до великих торгових центрів. А ще краще поблизу потенційних покупців – тобто поруч зі спортивними школами, фітнес залами і т.д. Потрібно знайти приміщення з мінімальною площею – 50-70 квадратних метрів. Але все залежить від товару, який ви будете продавати. Для спортивного інвентаря великих розмірів цієї площі буде мало.

Зручний і простий у використанні турнік пропонує компания мега турник яка може встановити його вдома, в офісі, в дворі, там, де вам зручно займатися спортом.

Асортимент

Перед закупівлею асортименту ми повинні знати переваги нашого клієнта і звичайно ж орієнтуватися у всіх спортивних новинках і новомодних тенденціях. Непогано було б проводити анкетування в магазині для виявлення споживчого попиту. Якщо ви відкрили маленький спортивний магазин, то слід зробити упор на продаж одягу – футболок, спортивних костюмів, кросівок. А такі бренди як Nike, Adidas, Reebok, Puma, Columbia завжди будуть в попиті, так що, вони повинні обов’язково бути присутніми у продажу.

І звичайно ж, ми повинні розглянути головне питання на сьогоднішній день – де взяти початковий капітал? Перший варіант – це знайти партнера, який так само як і ви буде віддаватися роботі, любити спорт і віддасть половину своїх заощаджень. Важливо відзначити, що любов до спорту – це одна зі складових рис характеру підприємця такого бізнесу. Ви повинні розбиратися в тому, що продаєте. Або доведеться наймати людину, яка буде розбиратися, але відповідно ви будете платити її за це немаленькі гроші. А другий варіант – це банківський кредит. Максимум за півтора року ваш бізнес окупиться, якщо ваша націнка буде не менше 40%.

Отже, все в ваших руках, головне бажання працювати і любити те, що ви продаєте. Ви повинні бути прихильником ЗСЖ і розбиратися у всіх нюансах, щоб продажі йшли добре.

При постійному вивченні ринку та попиту, ви будете збільшувати асортимент товару, що призведе до ще більшого прибутку.

Сподіваємося, що даний приклад бізнес-плану допоможе вам відкрити свій магазин.

 

Читайте також на cайті:



Залишити коментар

При використанні матеріалів сайту "Економічні новини" обовязковим є гіперпосилання на MONEY-NEWS.TE.UA, відкрите для індексації пошуковими системами
Яндекс.Метрика