ЕКОНОМІЧНІ НОВИНИ УКРАЇНИ

postheadericon Бізнес-ідея: створення каталогу товарів

інтернет-магазиниЧасто в магазині можна почути запитання: “А у вас є це?” І практично з такою ж завидною періодичністю можна почути “ні” або будь-яку іншу негативну відповідь. Про те, чи можна завжди говорити “так”, читайте в нашій статті.

Система за замовленням товару дозволить продавцеві забути відповіді типу “ні” і “тільки що закінчився”. “Просто замовити” – послуга для невеликої мережі або роздрібного магазину, яка дозволить розширити асортимент по дорогих і рідкісних позиціях, не тримаючи їх на складі і не вкладаючи гроші просто в простір.
Безумовними плюсами системи буде те, що вона дозволить оперувати на ринку всім спектром наявних брендів, які не закуповуючи і не зберігаючи постійно на складі весь асортимент. Це – економія грошей і місця, що необхідно для багатьох торгових компаній, які розвиваються.

Другий і дуже значний плюс полягає в тому, що у покупця може скластися думка: “У них дійсно все є!” І останній плюс: не буде втрати клієнта, оскільки покупець готовий чекати на саме те, що йому потрібно.

Але можливий і варіант, коли потенційному клієнту потрібна додаткова мотивація, для того щоб почекати і повернутися за своїм замовленням. І таку мотивацію ми здатні створити. “Ви чекаєте, ми платимо!” – На позиції, які не надані у магазині на даний момент діятиме знижка при замовленні товару. Величина знижки буде варіюватися в залежності від витрат на даний продукт.

Можливі рішення, від простого до складного

Найбільш простим рішенням з реалізації послуги “Просто замовити!” з функціональної точки зору буде варіант по роботі з монобрендовими каталогами, наданими постачальниками. Без умов передоплати. Покупець заповнює бланк замовлення і залишає його продавцю відділу, в бланку крім власне замовлення повинна бути і контактна інформація покупця для повідомлення його про надходження замовлення в магазин.

Необхідно врахувати можливість доставки замовлення в будь-який магазин мережі по розсуд і для зручності покупця. Але цей варіант не зовсім прийнятний для нас, так як залишається ймовірність відмови потенційного покупця від зробленого замовлення. Щоб уникнути цього найбільш прийнятною буде система передоплати замовлення, причому оплата може вироблятися від 30% до 100% вартості товару. При такій постановці в процес включається бухгалтерія та IT-відділ.

Інший варіант – це можливість замовлення товару на інтернет-сайті, такому як каталог товарів і послуг Skynell Харьков. При надходженні замовлення з потенційним покупцем зв’язується оператор і уточнює замовлення, а також повідомляє орієнтовні терміни виконання замовлення. Ця система так само орієнтована на передоплату.

Наступною сходинкою ускладнення системи може стати питання з доставкою. На початковому етапі рішенням може стати кур’єрська служба, як посередник між продавцем і споживачем. Доставка може здійснюватися як виключно за рахунок постачальника, так і за рахунок клієнта, але за умови замовлення від певної суми.

Переваги і недоліки розглянутих варіантів

Каталог від постачальника

ПЛЮСИ:
• Готовий каталог не вимагає витрат часу і коштів.
• Наявність каталогу від виробника створюватиме у клієнта відчуття, що він працює з другою максимум третьою ланкою в ланцюжку виробник – споживач, отже, саме тут він отримає кращі ціни на цікавий для його товар.

МІНУСИ:
• Ймовірність того, що постачальник не тримає весь асортимент, велика, а, отже, з’являється можливість для покупця почути “Ні”.
• В каталозі виробника відсутні ціни, отже, і можливість порівняння по ним.

Свій каталог (друкована версія і інтернет-версія)

ПЛЮСИ:
• Каталог відображає реальні можливості, покупець бачить тільки те, що дійсно можна купити.
• Інтернет-версія каталогу вимагає менших затрат по оновленню.

МІНУСИ:
• Створення свого каталогу вимагає залучення ресурсів, необхідна робота дизайнера для створення каталогу.
• Періодичне оновлення вимагає додаткових витрат.

Необхідно врахувати, що одного інтернет-каталогу буде недостатньо. Він може бути допоміжним, але основну роль все ж таки відіграє каталог на місці.

Функціональні рішення

Відділ поставок:
• обговорити з постачальниками можливість з доставки малих партій товару для просування системи “Просто замовити!”;
• визначити бренди для участі в системі.
В основі повинні бути дорогі бренди. Це допоможе, чи не тримаючи у себе весь асортимент і товарний запас, працювати з цим асортиментом за рахунок постачальників. Другий момент стосується великогабаритного товару.

Для постачальників основним мотивом може стати те, що введення системи “Просто замовити!” дозволить збільшити інтенсивність замовлень і стане суттєвим плюсом до обороту за місяць!

Бухгалтерія

Для організації бухгалтерського обліку замовлень покупців та попередньої оплати від них під ці замовлення необхідно забезпечити:

  • організацію персоніфікованого обліку оплат (за готівковим або безготівковим розрахунком), продажу та / або повернень коштів (за готівковим або безготівковим розрахунком) по кожному клієнту / угоді (як в оптовій торгівлі) з метою коректного відображення авансу від покупців на відповідних рахунках бухгалтерського обліку та наступного його заліку (для реалізації обліку з ПДВ та податку на прибуток);
  • наявність паперового бланка замовлення товару, підписаного покупцем з даними, що засвідчують його особу, з метою документального підтвердження і виправданості передоплати під попередню закупівлю (своєрідне укладення договору);
  • відображення в базі даних продажів під замовлення і звичайних продажів різними документами з метою забезпечення відслідковування та поділу таких продажів, так як кожен з названих видів реалізації формує різний набір проводок по різних рахунках бухгалтерського обліку.

Читайте також на cайті:



Залишити коментар

При використанні матеріалів сайту "Економічні новини" обовязковим є гіперпосилання на MONEY-NEWS.TE.UA, відкрите для індексації пошуковими системами
Яндекс.Метрика