ФІНАНСОВІ НОВИНИ УКРАЇНИ

postheadericon Чи вигідно торгувати медтехнікою?

магазин медтехнікиЩо являє собою магазин медтехніки?

Зараз подібні магазини можна зустріти практично в будь-якому місті.  Деякі з них спеціалізуються на продажі медичного обладнання для домашнього використання і для широкого кола людей.  На полицях деяких, як правило, більших за розмірами, можна зустріти специфічний товар.

В законодавстві чітко вказана група товарів, яка може продаватися в магазинах медтехніки:

  • медичні інструменти, прилади та апарати;
  • вироби медичного призначення з гуми, текстилю, скла, полімерних та інших матеріалів;
  • запасні частини для устаткування медичного призначення;
  • вироби для догляду за хворими;
  • вироби для лікування та реабілітації в домашніх умовах;
  • оптика і оправи;
  • протезно-ортопедичні вироби;
  • набори лабораторних реагентів і засобів діагностики;
  • аптечні набори для дому та транспортних засобів та інші матеріали і засоби для використання в медицині.

Магазин медтехніки – варіант бізнесу для тих, хто не хоче возитися з ліцензіями і купою дозвільної документації.  Такої кількості допусків і вимог, що передують, наприклад, відкриттю аптеки, для магазину медтехніки не потрібно.  Приміщення під торгівлю медобладнанням також не повинно відповідати якимось особливим критеріям.

Вибір дислокації

Від того, наскільки вдалим буде розташування торгової точки, настільки відчутний прибуток ви отримаєте.  Не варто відкривати магазин медтехніки поблизу аптеки, особливо тієї, яка давно зарекомендувала себе і чудово відчуває на цьому місці.  Можна ризикнути і знизити ціну на товари, якими торгує і сусідня аптека, але в такому випадку прибуток поменшає.

Товар з розряду дорогого повинен знайти свого покупця.  Чи буває він у тому районі, в якому розміщується ваш магазин?  Наприклад, прилади для електрофорезу, кварцові лампи та обладнання для лазерної терапії, спортивные тейпы купить люди прийдуть скоріше в центральній частині міста.  А звичайну клізму або грілку людина зможе купити і в аптеці.

Інша справа – обладнання для посттравматичної реабілітації.  Вони також недешеві, але часто альтернативи у людей немає.  Також вигідно продавати ортопедичні товари, компресійну білизну, тонометри та обладнання для масажу.  Якщо все ж поруч є аптека, зробіть акцент на вироби, яких там немає.  Вивчіть асортимент конкурентів і тоді вже комплектуйте власний.  Через інтернет можна дізнатися, якою категорією товару найчастіше цікавляться жителі вашого регіону, які вироби медпризначення вони найчастіше розшукують через пошуковики.

Щоб не прогадати, відкривайте магазин поблизу лікарень та поліклінік.  Якщо у вас буде можливість налагодити торгівлю в приміщенні лікарні неподалік хірургічного відділення – кращого варіанту не придумати.  Такий специфічний товар, як протипролежні матраци, ходунки і милиці людина не стане розшукувати по всьому місту, а з кабінету лікаря він попрямує прямо в ваш магазин.  Конкуренція в цьому випадку буде мінімальна.

Якщо таке «рибне місце» для вас недоступне, то слід звернутися до рекламщиків.  Крім стандартних форм реклами у вигляді оголошень і білбордів, можна продумати власні рекламні акції для залучення клієнтів.  Наприклад, у вашому магазині продається ортопедична продукція для людей, які страждають плоскостопістю.  Запросіть людей на безкоштовну діагностику плоскостопості прямо в магазині.  Рекламні плакати в коридорах поліклініки – краще місце, щоб повідомити людям про проведені у вас акціях.  Чекаючи своєї черги на прийом до лікаря, багато людей коротають час за читанням настінних інформаційних проспектів.  Тільки затівати такі акції краще в тому випадку, якщо коштів для вирішення проблеми, до якої ви намагаєтеся привернути увагу потенційних клієнтів, в магазині достатньо.  Нерозумно вселяти людині, що плоскостопість небезпечна для здоров’я.  А потім, коли клієнт захоче купити товар, який дозволяє йому усунути її, не виявиться.  Так ви тільки зіграєте на руку конкурентам.

Початкові витрати на відкриття магазину

Самою головною статтею витрат буде закупівля товару.  Медтехніка – задоволення не дешеве.  Для початку розраховуйте на суму в межах 12 000 у.о.  Природно, сума ця дуже приблизна – все залежатиме від спеціалізації і масштабу магазину.  Ще необхідно закупити також торгову меблі: вітрини і стелажі.  Це ще 2857 у.о.  Навряд чи вдасться уникнути витрат на ремонт приміщення та оренду.  Необхідно також враховувати регулярні витрати на доставку товару.  В цілому, на відкриття магазину медтехніки потрібно не менше 30 000 у.о.  Період окупності повністю залежить від місця торгівлі.  Якщо потік клієнтів залишає бажати кращого, то період виходу «в нуль» може розтягнутися до двох років.

Напрямок торгівлі

Отже, з місцем визначилися.  Тепер задумайтеся про напрямок торгівлі.  Хто ваш основний клієнт?  Покупці медичного обладнання для домашнього використання – переважно люди невеликого достатку, які змушені його купувати.  Невеликий відсоток – це заможні клієнти, які піклуються, насамперед, про профілактику захворювань, а також медичні працівники.

Для того щоб вільно орієнтуватися в асортименті, на посаду продавця беріть людину з медичною освітою, яка в змозі дати грамотну консультацію і переконати людину зробити покупку саме у вас.

Незалежно від того, на чому спеціалізується магазин, медтехніка, якою ви торгуєте, повинна мати дозвіл, виданий Державною службою з нагляду у сфері охорони здоров’я і соціального розвитку на застосування в медичних цілях.  Головною проблемою багатьох підприємців стає завищення ціни постачальниками в глибинках.  Вартість звичайних аптечних ваг у столичних може бути набагато нижчою, ніж у провінції.

Поставка медичної техніки установам охорони здоров’я

Це особливий вид ведення бізнесу.  Ви, по суті, стаєте дилером підприємств, які займаються виробництвом медобладнання.  Тендерна система позбавляє від необхідності використовувати рекламу в просуванні товару.  Така схема роботи підійде людині зі спеціальною освітою та глибокими знаннями в медицині.  Наявність офісу в даному випадку необов’язкова, але знадобляться послуги логіста.  Ваше завдання – подбати про якісне транспортування та склад для товару.

Дізнатися про тендери можна на спеціальних порталах, там же вам допоможуть з оформленням заявок.  Головне, не нарватися на махінації з боку замовників.  Вас повинні насторожувати такі моменти:

  • одна або кілька літер латиницею у назві замовлення;
  • за тендер бореться єдиний постачальник.

Читайте також на cайті:



Залишити коментар

При використанні матеріалів сайту "Економічні новини" обовязковим є гіперпосилання на MONEY-NEWS.TE.UA, відкрите для індексації пошуковими системами
Яндекс.Метрика