ФІНАНСОВІ НОВИНИ УКРАЇНИ

postheadericon Бізнес-ідея: відкриття мобільного суші бару

суші барБізнес на суші – чудовий спосіб отримання доходу, при організації мобільної торгової точки, в якій виготовлятимуть і реалізовуватимуть ці настільки популярні страви з японської кухні.

Суші і роли – найпопулярніші делікатеси з страв японської кухні.  Вони вимагають особливої майстерності і знання традицій японської культури.  Сучасне обладнання дозволяє спростити процес приготування різних видів суші, прискорити його і зробити доступним для вуличної торгівлі.

Приготування суши в Одессе, наприклад в магазині “My Sushi”, здійснюється з стандартного набору продуктів, до лав яких обов’язково входить риба і рис.

Існують такі різновиди суші:

  • Суші нігірі – рисові кульки з рибною нарізкою зверху;
  • Маки суші – роли з начинкою, загорнутої в пресовані водорості норі;
  • Ура-маки суші – роли, скорочення рисом назовні;
  • Темаки суші – кульочки з рисом, рибою і іншою начинкою;
  • Осі-дзусі – пресовані шарами суші;
  • Гункан суші – човники зі смужок норі з рисом внизу і рибною начинкою зверху;
  • Тірас дзусі – асорті з суші-продуктів в скриньці.

Концепція мобільного суші-бару

Бізнес модель з приготування і реалізації суші, при дотриманні умов вуличної торгівлі полягає в мобільному суші-барі, який передбачає використання закритого причепа, в якому було б зручно готувати суші, з дотриманням правил гігієни.  Важливо купувати якісні та свіжі продукти для приготування.

Продукт для приготування краще зберігати в холодильниках, а готові суші і роли виставляти в холодильник на вітрині.  Завдяки прозорій передній панелі автопричіпа процес приготування відбувається на очах у покупців.  Зовні торгова точка оформляється в японському стилі.

Перевага мобільного бару полягає в реальній можливості реалізації популярного продукту без організації кафе, витрат на приміщення, обстановку, посуд і персонал.  Фішкою бізнесу є продаж суші як фаст-фуду, тому їх зручно вживати на ходу, в автомобілі, будинки.  Це робить їх більш доступними для широкого кола покупців.

Споживачі суші – знавці японських традицій, люди, які сприймають експерименти і нові смаки.  Найчастіше, це молодь і люди середнього віку, студенти, школярі, домогосподарки, ділові люди.

Торговельне місце повинно враховувати високу прохідність цільової аудиторії.  Його краще розміщувати в таких місцях:

  • Біля великих торгових центрів;
  • У парках;
  • Біля ринків;
  • У місцях скупчення людей.

Процес приготування страви складається з таких етапів:

  • Закупівля інгредієнтів – лосося, тунця, вугра, окуня, крабового м’яса, креветок, авокадо, огірків, різнобарвної ікри летючої риби, кунжутного семяп, васабі, маринованого імбиру, соєвого соусу, рисового оцту, майонезу, норі;
  • Приготування рису в рисоварці;
  • Додавання в рис оцтового соусу, охолодження до температури 37-40 градусів;
  • Нарізка продуктів та підготовка начинки;
  • Скручування суші та ролів;
  • Нарізка маки суші;
  • Перекладання в суші-кейс і реалізація покупцям.

Реалізовують продукти в одноразовому посуді, суші прикрашаються васабі і імбиром, зверху ллється соєвий соус.

Мобільний суші бар дає відмінну можливість хорошого заробітку і втілення в життя оригінальної ідеї.

Читайте також на cайті:



Залишити коментар

При використанні матеріалів сайту "Економічні новини" обовязковим є гіперпосилання на MONEY-NEWS.TE.UA, відкрите для індексації пошуковими системами
Яндекс.Метрика