ФІНАНСОВІ НОВИНИ УКРАЇНИ

postheadericon 7 Секретів розкрутки та просування сайту для бізнесу

просування компаніїПісля створення будь-якого сайту перед компанією постає питання залучення на сайт відвідувачів.  І бажано у великих кількостях.

Тут доречна така аналогія – сайт цей той же офіс, тільки віртуальний.  Після відкриття офісу в нього багато людей не прийде – потрібно їх туди залучити.  Рекламою, наприклад.  Також і з сайтом – після його відкриття потрібно зробити певну послідовність дій для залучення потрібної аудиторії.

В цій статті розглянемо різні способи залучення відвідувачів на сайт, частина з них будуть практично безкоштовними, частина з них потребують певних вкладень.  Однак, потрібно розуміти, що залучаючи ПОТРІБНУ аудиторію на сайт – ви відкриваєте додатковий канал продажів і залучення клієнтів у свій бізнес.

Перед тим як ми почнемо, дайте відповідь на прості запитання: яку аудиторію ви хочете залучити, що спільного у представників цієї аудиторії, де місця їхнього спілкування, які у них проблеми.

Спосіб розкрутки сайту 1: Просування в пошукових системах

Цей спосіб частіше за інших розуміється під словами «продвижения сайта» або «розкрутка сайту».  Метою цього способу просування є виведення сайту в першу десятку результатів пошукових систем (наприклад, Яндекс, Рамблер, Гугл і т.д.) з конкретних, цільових запитах.  Тобто  якщо людина шукає в пошуку назву вашого продукту, важливо щоб ваш сайт був на першій сторінці результатів – тоді зацікавлена в покупці людина, напевно відвідає ваш сайт.  За статистикою 78-90% відвідувачів не дивляться результати пошуку далі першої сторінки!

Даний спосіб просування дуже ефективний – адже ви забезпечуєте відвідування сайту ТІЛЬКИ тими відвідувачами, які вже потребують купівлі, і просто вибирають ДЕ купити.

Просунути сайт самостійно швидко і гарантовано буде складно – занадто багато в чому доведеться розібратися, краще не витрачати на це час і займатися своєю основною справою.  Знайдіть компанію – фахівця з просування сайтів в вашому місті.

Якщо ви працюєте тільки в одному конкретному місті просувайте сайт за запитами: «товар в (ваше місто)».  Так буде ефективніше і дешевше.

Якщо вам необхідне просування по Україні, тоді рекомендую вибрати запити які складаються НЕ з одного слова.  Наприклад: НЕ «дрилі», а що більш конкретне: «купити дрилі» або «дрилі bosch».  Чим конкретніший запит, тим він дешевший і ефективніший.

На що звернути увагу: при укладанні договору на таке просування зверніть увагу на фінансові гарантії виконавця.  Ви повинні платити за РЕЗУЛЬТАТ, а не за процес просування.  Найпростіший спосіб – це оплачувати тільки ті слова, які потрапили в першу десятку результатів пошуку.

Спосіб розкрутки сайту 2: Контекстна реклама

Контекстна реклама – це рекламні оголошення, що з’являються в пошукових системах, сайтах поштових програм, тематичних сайтах і т.д.

Основна особливість контекстної реклами в тому, що оголошення клієнтам показуються, залежно від того, що він шукає.  Це звичайно ж підвищує їх ефективність.

Така реклама оплачується виходячи з тієї кількості відвідувачів, які за неї перейшли на ваш сайт.  Неважливо скільки людей побачать вашу рекламу, важливо скільки зайдуть на сайт.

Якщо бюджет на просування сайту вашої компанії перевищує 3000 грн. на місяць – рекомендую скористатися послугами Яндекса.  Починаючи від цієї суми, співробітники яндекса самостійно налаштують рекламну кампанію, підберуть ключові слова і напишуть ефективні оголошення.

Якщо бюджет менший – тоді можна звернутися в місцеву компанію по створенню сайтів або інтернет-рекламі.

На що звернути увагу: обов’язково вказуйте регіон показу.  У заголовку рекламного оголошення краще писати назву продукту \ послуги, ніж назву вашої компанії.  В оголошенні також вказується посилання на ваш сайт.  Ви можете зробити окрему сторінку на сайті, наприклад, зі спеціальною пропозицією, куди і буде вести ваша реклама.

Спосіб розкрутки сайту 3: Банерна реклама

Якщо говорити коротко, то для малого та середнього бізнесу банерна реклама – НЕ працює.  Працює вона тільки в іміджевих цілях і тільки при великих бюджетах.

А нам з вами потрібні продажі, з кожної вкладеної в рекламу гривні, а не імідж.

На що звернути увагу: якщо вам пропонують розміщення вашого рекламного банера на якому-небудь місцевому сайті або порталі, зробіть наступні кроки:

1. Перевірте відвідуваність сайту не зі слів представників сайту, а за допомогою лічильників статистики, які повинні бути на сайті.  Зверніть увагу на показник «Відвідувачі», а не на «Перегляди».  Тобто  один відвідувач може зробити 10 переглядів сторінок сайту.

2. Якщо реклама буде розміщена не на всіх сторінках сайту, тоді подивіться статистику відвідувань конкретної сторінки, на якій буде ваша реклама.

3. Тепер порахуйте скільки буде коштувати вам один контакт з цільовим відвідувачем.  Поділіть кількість переглядів сторінки на місяць на вартість.

4. Порівняйте отриману цифру з тими способами реклами, які ви використовуєте.  І зробіть висновки.

5. Також раджу зателефонувати в кілька компаній, які там розміщуються і запитати про результати.

Спосіб розкрутки сайту 4: Просування за допомогою статей

Це вже той спосіб, який не вимагає істотних вкладень, але в довгостроковій перспективі дає серйозний результат.

Вам потрібно (бажано щотижня) писати невелику КОРИСНУ тематичну статтю по темі вашої діяльності.  Статтю треба писати самому.

БРАТИ ТЕКСТИ З ІНТЕРНЕТУ МОЖНА!

Стаття повинна бути цікавою і корисною.  Добре – якщо там будуть корисні поради, то що можна застосувати відразу.

Заголовок статті повинен бути привабливим: «Як правильно вибрати …», «10 секретів роботи з …», «7 критичних помилок в …».

КОЖНА стаття повинна закінчуватися блоком про вас і вашу фірму ОБОВ’ЯЗКОВО з робочими посиланнями на ваш сайт.  А нижче має бути підпис, типу: «Ви можете взяти цю статтю, зберігши її текст в незмінному вигляді, включаючи блок ПРО АВТОРА».

Що робити зі статтями?

Розміщуйте їх на своєму сайті – цим ви досягнете того, що на сайт з часом, буде приходити більше і більше людей через пошук.

Далі надсилайте і розміщуйте самі свої статті на тематичних сайтах.

По-перше, вас почнуть читати представники вашої аудиторії і переходити на ваш сайт, а по-друге, ваші статті почнуть копіювати і розміщувати на своїх сайтах.  Частина таких копій буде все ж містити інформацію про вашу фірму.  Таким чином інформація буде поширяться.

Спосіб розкрутки сайту 5: Тематичні форуми

Для початку знайдіть в інтернеті основні форуми по темі вашої діяльності.  Краще якщо вони будуть відповідати вашому регіону.

Тепер додайте в кожен з форумів кілька своїх статей, додайте в розділ для реклами свою комерційну пропозицію.  І плюс до цього почніть брати участь в обговореннях і темах інших людей своєчасно даючи потрібні рекомендації і поради.

Окремий напрямок для просування бізнесу через форуми – це використання форумів по бізнесу.  В інтернеті тисячі форумів з розвитку бізнесу, за ідеями для бізнесу, пошуку партнерів і т.д.

Якщо ваша діяльність передбачає наявність дилерів або представників, або може бути покупець сам зможе заробити за допомогою ваших товарів, тоді використовуйте цю можливість.  Опишіть, що і як потрібно буде зробити людині, і скільки він зможе заробити за допомогою вас, вкажіть посилання на сайт, де буде більш докладна інформація.

Спосіб розкрутки сайту 6: Соціальні мережі

Крім розміщення банерної реклами на сайтах соціальних мереж – є набагато більш цікавий спосіб просування.

Єдине, що потрібно врахувати перед початком використання такого методу – подумайте, чи є на цих сайтах цікава вам аудиторія.

Створюйте на в соціальній мережі групу.  Група може бути присвячена або вашому продукту, або вашої компанії.  Подумайте які преференції може отримати людина, ставши членом вашої групи.  Що ви зможете йому запропонувати цікавого: ціни, знижки, призи, сувеніри?

Наповнюєте сторіночку своєї групи цікавою інформацією і пояснюєте, що на вашому сайті ще більше корисного і цікавого.

Далі ви починаєте розсилати запрошення іншим людям в соціальній мережі, стати членами вашої групи.  Або можна замовити у фахівців – розсилку великої кількості запрошень.

Коли частина запрошених вступить у вашу групу – вони будуть отримувати повідомлення про те, що у вас нового.

Пишіть новини, влаштовуйте акції та іншими способами взаємодійте з аудиторією вашої групи.

Спосіб розкрутки сайту 7: Безкоштовні розсилки

Цей спосіб просування і сайту і бізнесу – один з найбільш довгострокових, але зате досить ефективний.

Суть його полягає в наступному – в інтернеті є безкоштовні сервіси, які дозволяють будь-якому бажаючому вести свою розсилку.  І будь-якому охочому підібрати цікаві йому розсилки і підписатися на них.

Вам потрібно зареєструвати свою розсилку на одному з цих сервісів, давши їй привабливу, інтригуючу назву.  Наприклад: «Секрети, використання …, про які вам не скажуть в магазині», «Кращі способи легально зменшити податки» …

Починайте вести свою розсилку – пишіть цікаві випуски.  У листі як би спілкуйтеся з читачами, задавайте питання, іронізуйте, підколюйте їх.  Читати повинно бути цікаво і ДУЖЕ корисно.

Після 4-5 випусків розсилки – подайте заявку адміністрації сервісу на включення вашої розсилки в їх каталог розсилок і її анонсування.  Ця дія приверне до вашої розсилці увагу великої кількості інших передплатників.

Використовуйте розсилку для навчання ринку, для пояснення принципів і правил успішної роботи з вашою продукцією.

Що потрібно врахувати: в розсилках не повинно бути багато реклами.  Краще нехай вона буде корисною – ваша інформація приверне вам більше клієнтів, ніж нав’язлива реклама.  Іноді в постскриптумі листи робіть оголошення про акції, знижки, розпродажі, новинки …

В цілому простір для просування сайту достатньо великий.  Відповідно і простір для просування вашого бізнесу за допомогою можливостей інтернету теж великий.

На сьогоднішній день, якщо у вас немає ефективного сайту, то ви вже багато програєте, а в найближчі пару років можете програти зовсім.

Читайте також на cайті:



Залишити коментар

При використанні матеріалів сайту "Економічні новини" обовязковим є гіперпосилання на MONEY-NEWS.TE.UA, відкрите для індексації пошуковими системами
Яндекс.Метрика