ФІНАНСОВІ НОВИНИ УКРАЇНИ

postheadericon Як назвати фірму?

Як назвати фірмуЗаймаючись організацією власного бізнесу або купуючи готову фірму, багато підприємців відчувають утруднення при виборі вдалої назви для своєї фірми. Адже вона має бути такою, щоб її можна було легко запам’ятати, щоб з часом вона стала визнаним брендом, який приносить дохід своєму власнику.  Чим вдаліше ви підберете назву, тим вищим буде ваш прибуток.  Не намагайтеся бути занадто оригінальним, оскільки назву яку важко вимовити споживачі просто не запам’ятають. Якщо ви перейдете по ссылке, то потрапите на сайт компанії “Allstore” в якій можна купити готове товариство з обмеженою відповідальністю.

Вибираючи назву пам’ятайте, що вона повинна дарувати людям радісні емоції і викликати у них інтерес до вашого продукту. Назва повинна максимально дохідливо розповідати клієнтам про специфіку діяльності фірми, при тому не соромтеся орієнтуватися навіть на підлітків або пенсіонерів.  Якщо ви вже маєте кілька варіантів, то добре б показати їх кільком людям з різних вікових категорій і вислухати їх думку.  Можливо, їхня реакція підкаже вам що потрібно забрати або змінити в назві, щоб вона була прийнятною для людей.  А може і самі клієнти запропонують вам такий варіант, який сподобається і вам, і решті споживачам.  Тобто, все зводиться до того, що на цьому етапі формування свого бізнесу не нехтуйте думкою оточуючих вас людей, адже як кажуть: “З боку видніше”.

Багато недосвідчених бізнесменів роблять величезну помилку називаючи свою фірму своїм ім’ям або ім’ям дорогих їм людей.  Наприклад, люблячий чоловік дає магазину ім’я своєї ненаглядної дружини.  Вашій половинці, звичайно ж, буде приємно, але у вас можуть виникнути проблеми у разі продажу бізнесу.  Занадто мало знайдеться бажаючих придбати магазин чи ресторан, названий ім’ям незнайомки.  Також у деяких покупців з тим чи іншим ім’ям можуть бути нехороші асоціації, пов’язані з неприємними життєвими моментами.  Прізвище в якості назви теж не годиться, а ось симбіоз перших букв імені і прізвища – цілком нормальний варіант. Наприклад, з Марини та Віктора можемо отримати таку звучну назву “Марвік” – просто і зі смаком.

Є також негласне правило, дотримання якого прискорить успішне процвітання вашої фірми.  Між назвою компанії і видом її діяльності повинен бути безпосередній зв’язок.  Тобто ім’я фірми повинно максимально дохідливо розповісти клієнтам про те, чим займається організація.  Якщо ви продаєте кондиціонери, то непогано назвати фірму “Бриз” – свіжість і прохолода від кондиціонерів.  Але не намагайтеся в одному слові вмістити всі види послуг своєї компанії.  Назва просто загубиться серед сотень собі подібних.  Наприклад, “Іркавтотранс” або “Будпромконсалт”, таких фірм на ринку вдосталь і ваша серед них оригінальністю не буде відрізнятись.

Хоча прив’язувати назву до діяльності компанії зовсім не обов’язково.  Взяти хоча б до прикладу такі бренди як Кодак, Ксерокс або Sony.  У цих торгових марках немає ніякого конкретного сенсу, але проте вони успішні.  З будь-яким з цих загальних слів практично у кожної людини виникає асоціація про якісний і надійний товар.  Все це результат грамотного вибору назви та правильної розкрутки бренду.

Називаючи фірму іноземною назвою потрудіться перегорнути словник і прочитати переклад обраного слова або словосполучення.  Іноді горе-бізнесмени спочатку нарікають своє дітище модним іноземним ім’ям, а тільки потім дізнаються, що в перекладі воно звучить м’яко кажучи некоректно або некрасиво.  На жаль, таке осяяння приходить занадто пізно, адже фірма вже зареєстрована.  Тепер доведеться забути про раніше витрачені гроші і час і приступати до реєстрації нової назви з новими витратами.

Читайте також на cайті:



Залишити коментар

При використанні матеріалів сайту "Економічні новини" обовязковим є гіперпосилання на MONEY-NEWS.TE.UA, відкрите для індексації пошуковими системами
Яндекс.Метрика